Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
puppie

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door puppie »

Een goede navigatie app is Waze :yes:
JerryM

Bericht door JerryM »

Ik dacht dat juffie wel wilde dat ie tegen haar praatte, alleen via de phone, niet over de carkit, die de autospeakers gebruikt en dus overneemt op het moment dat ie gaat praten, en dan de muziek wegduwt. Prima als je wil bellen, niet nodig voor de constante ga hier rechtsaf zooi.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja datte.
MILF :grin_ani:
Mack

Bericht door Mack »

Dat is lastig. Dan moet de 'foon twee (virtuele) geluidskaarten aanspreken: Z'n eigen speaker (of 1/8" jack) voor de route-instructies en de BlueTooth voor de rest. Zover ik weet is daarvoor binnen Androïd (of iOS) geen voorziening. Ik heb in ieder geval nog geen UI gezien die daar op wees.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
skaoot

Bericht door skaoot »

Aaaargh! :frusty: Head - desk - head - desk...

Ik mag niet mijn studiegroepsgenootjes slaan, ik mag niet mijn studiegroepsgenootjes slaan...

Al vind ik een uitzondering gepast als we allemaal twee weken de tijd hadden voor de laatste puntjes op de i (echt niet heel moeilijk of veel werk), en je dan op de laatste avond (morgen = inleveren en ik heb me opgeworpen om de boel in elkaar te knutselen, uit eigenbelang) in de groepswhatsapp aankomt met "ik snap niet wat de bedoeling is... bij alledrie de dingen die we moeten doen". :frusty: Ze vroeg letterlijk of we het in Jip en Janneke taal wilden uitleggen. Sure! :smiley_whip: Ze is er mee aan de slag. Ik ben benieuwd... Denk dat ik er morgenvroeg maar voor ga zitten om het af te ronden ipv vanavond. Mis ook nog dingen van de andere twee. Eentje heeft het bijna rond, maar dat vraagt ook een hoop extra "coaching", en de ander was er ook vandaag pas aan begonnen.

Laatste loodjes wegen het loeizwaarst. Hierna ben ik van mijn medestudenten af! De rest van studie doe ik lekker solo :static:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Auto deed raar, naar garage. Koppeling ligt eruit, frictieschijf versleten. Loeiduur onderdeel en ook nog eens zeer bewerkelijk om te vervangen. Kortom; kosten, meer dan 1000 euro. Kut.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ah juffie.... das ernstig niet tof!
**Self Rescuing Princess**
dbj

Bericht door dbj »

Dat is een forse financiële aanslag op het spaargeld.
Is de auto zo'n kostbare reparatie wel waard, vraag ik me af.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja want we hebben iets meer dan een half jaar geleden een andere (deze) gekocht. Kan niet anders.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Heeft Zarath een paar jaar geleden ook gehad. 't Is een aderlating en zwaar klote, maar als het een beetje troost is: die van Zarath doet het nu al weer jaren prima, dus na zo'n operatie kan een auto weer jaren mee. Maar het blijft nu ernstig balen natuurlijk... :(
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wat een rotssituatie met die auto.
Geniet van de positieve momenten.
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb er een paar jaar geleden een oude in laten zetten. Nieuw was helemaal onbetaalbaar!
JerryM

Bericht door JerryM »

Hij is gemaakt. Garageman vroeg of ik de oude wilde zien. Dan was het blijkbaar erg. De koppelingsplaat was helemaal glad.
Nu alles is vervangen trekt ie soepeler op, je hoort ook het verschil. Werd wel gewaarschuwd dat je voet anders moest opkomen, anders slaat ie zo af.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Even frustratierant omdat ik 'm gisteren weer eens voor mijn kiezen kreeg bij het schrijven van ee kaartje voor een overleden familielid.

"Wel netjes schrijven hè!"

Het is een opmerking die ik echt echt echt niet meer kan horen. Je moet ook niet verbouwereerd zijn als ik hier boos op reageer. Ik hoor die opmerking namelijk al 26 jar sinds ik in groep drie begon met leren schrijven.

Ik herinner me nog dat we begonnen met potlood, na 10 stickers (voor netjes schrijven) kreeg je een fineliner en na nog eens 10 stickers een vulpen. Ik krijg mijn vulpen by default omdat ik overging naar groep 4, niet omdat ik die 20 stickers bij elkaar had geschreven.

Sindsdien heb ik er heel veel aan gedaan om dat handschrift te verbeteren: van extra schrijflessen tot fysiotherapie aan toe. Het leverde me problemen op met tentamens, het zal me heus de nodige punten aftrek hebben gekot omdat mijn antwoorden niet leesbaar waren. 

Nog steeds kamp ik met dat slechte handschrift en nog steeds frustreer ik mezelf ermee. Een snelle aantekening kan ik zelf nauwelijks lezen en soms ook gewoon niet. Ik kan niet binnen de lijntjes kleuren ik ben daarom ook gestopt met die kleuren voor volwassenen boeken, dat ging me te langzaam. Ik kan niet iets tekenen dat ik in mijn hoofd heb.

Ondertussen doe ik mijn best om mijn handschrift nog enigzins onder controle te houden: ik vermijd balpennen en schrijf met liefst potlood of vulpen, dat helpt. Een beetje. Leesbaar schrijven vergt volledige concentratie en kost enorm veel energie. Van een kort briefje ben ik doodmoe en ook zo een uur verder. Als je iets hanfgeschrevens van me krijgt betekent dat dus dat ik daar enorm veel aandacht in heb gestoken.

Ga dus niet zeuren dat ik netjes moet schrijven. IK! KAN! DAT! NIET!! Na 26 jaar begint mijn frustratie hierover trauma-achtige proporties aan te nemen. Bij iedere opmerking, hoe onschuldig ook, schiet ik in de verdediging, of wordt ik ronduit boos. Alsof ik het zelf niet vervelend vind en er zelf al niet mee zit. Daar hoef je me heus niet aan te herinneren. Tenzij je een magische oplossing hebt. 
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik snap je frustratie. Schrijf je in blokletters? Dat is het enige wat ik leesbaar kan maken. Ik maak mijn kaartjes altijd op greetz want dan typ ik het gewoon :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie