Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- eireann
- Site Admin
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Vrijdag stond de contactmevrouw van zijn verzorgingshuis op de voicemail dat er dingen besproken moeten worden. Maar ik kreeg haar niet meer te pakken, dus dat zal wel maandag worden.
Vandaag met pa een gesprek gehad. Hij heeft zijn kant verteld, ik heb gezegd dat ik hem niet geloof en dat hij heel erg zijn best moet gaan doen omdat hij daar weg zal moeten als het zo blijft gaan en waar dan heen? Maar daar had ie wel een oplossing voor, dan houdt ie z'n adem wel in...
En verder loopt ma te zaniken over schuldgevoel dat het haar schuld is, maar die heb ik afgebekt en opgehangen, dat doet ze maar ergens anders.
En broer gaat hoogstwaarschijnlijk (met schoonzus en neefje) naar ierland verhuizen volgend jaar, ik ben stinkend jaloers. Had nooit weg moeten gaan daar.
Vandaag met pa een gesprek gehad. Hij heeft zijn kant verteld, ik heb gezegd dat ik hem niet geloof en dat hij heel erg zijn best moet gaan doen omdat hij daar weg zal moeten als het zo blijft gaan en waar dan heen? Maar daar had ie wel een oplossing voor, dan houdt ie z'n adem wel in...
En verder loopt ma te zaniken over schuldgevoel dat het haar schuld is, maar die heb ik afgebekt en opgehangen, dat doet ze maar ergens anders.
En broer gaat hoogstwaarschijnlijk (met schoonzus en neefje) naar ierland verhuizen volgend jaar, ik ben stinkend jaloers. Had nooit weg moeten gaan daar.
**Self Rescuing Princess**
- Mack
En aflevering 3 van deze soap:
Het is geen gekneusde rib, het is geen verrekte spier ...
Het is een longvliesontsteking.
En yep, dat had ik eigenlijk eerder kunnen weten wat die heb ik anderhalf jaar geleden ook al gehad (alleen dachten ze toen eerst aan een longembolie).
Vanochtend kwam de pijn door de paracetamol heen doorzetten en opeens herkende ik het (raspende) gevoel onder mijn rechterlong. Dus maar de huisartsenpost gebeld, daar kon ik meteen langskomen. De arts (AIO) daar was een lekker rustige meid, die ons na een snelle check naar het ziekenhuis door bonjourde; spoedeisende hulp.
Aldaar kwam ik weer in het hele circus terecht. Ze weten nog niet wat er kan gebeuren dus alles wat ze doen proberen ze in een keer goed te doen en meteen voor de (middel)lange termijn.
Catheder invoeren, meteen 7 buisjes bloed tappen ("Wat gaan jullie checken?" "Oh, alles."), slagader prikken voor bloedgas (ook een fijne, ze prikken zelden in een keer raak), hartfilm, enfin, the works.
Daarna wachten tot ze op het lab klaar waren, zodat we even met de longarts konden kletsen.
Eindconclusie; long(vlies)ontsteking. Dus maar weer een weekje aan de antibiotica, jottum.
Het is geen gekneusde rib, het is geen verrekte spier ...
Het is een longvliesontsteking.

En yep, dat had ik eigenlijk eerder kunnen weten wat die heb ik anderhalf jaar geleden ook al gehad (alleen dachten ze toen eerst aan een longembolie).
Vanochtend kwam de pijn door de paracetamol heen doorzetten en opeens herkende ik het (raspende) gevoel onder mijn rechterlong. Dus maar de huisartsenpost gebeld, daar kon ik meteen langskomen. De arts (AIO) daar was een lekker rustige meid, die ons na een snelle check naar het ziekenhuis door bonjourde; spoedeisende hulp.
Aldaar kwam ik weer in het hele circus terecht. Ze weten nog niet wat er kan gebeuren dus alles wat ze doen proberen ze in een keer goed te doen en meteen voor de (middel)lange termijn.
Catheder invoeren, meteen 7 buisjes bloed tappen ("Wat gaan jullie checken?" "Oh, alles."), slagader prikken voor bloedgas (ook een fijne, ze prikken zelden in een keer raak), hartfilm, enfin, the works.
Daarna wachten tot ze op het lab klaar waren, zodat we even met de longarts konden kletsen.
Eindconclusie; long(vlies)ontsteking. Dus maar weer een weekje aan de antibiotica, jottum.

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- eireann
- Site Admin
sterkte Mack ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan
- JJV
sterkte Mack
(wees blij dat ze niet re-booten als optie geven zoals ze bij een windows body zouden hebben gedaan)
(wees blij dat ze niet re-booten als optie geven zoals ze bij een windows body zouden hebben gedaan)
~\v/~
- Ravelijne
Wat enorm balen, weer.
Beterschap! Hoop dat de antibiotica snel aanslaan.

- skaoot
Beterschap!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Mack
Dank allen!
Vanochtend met gillend pijn wakker geworden dus nog maar een ritje naar de huisartsenpost gemaakt voor wat paardemiddelen.
Nou is allemaal weer hanteerbaar.
Oh ja, wisten jullie dat Beestje & Rho een stelletje superlieve helden zijn die mij overal doorheenslepen?!
Vanochtend met gillend pijn wakker geworden dus nog maar een ritje naar de huisartsenpost gemaakt voor wat paardemiddelen.
Nou is allemaal weer hanteerbaar.
Oh ja, wisten jullie dat Beestje & Rho een stelletje superlieve helden zijn die mij overal doorheenslepen?!

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Beterschap Mack en van die mensen moet je het hebben. Je leert wel je vrienden kennen zo.
- Ravelijne
Ik heb vanochtend Zarath weer op het vliegtuig gezet. Dus het is de komende 10 dagen weer mij & de beestjes. Ik voel me sipper dan vorige keer dat hij naar het buitenland ging, maar dat komt waarschijnlijk door de combinatie van maar 5 uurtjes slaap & druilerig weer.
- cinderella
Beterschap Mack, en ik hoop dat het zonnetje bij je gaat schijnen Ravelijne. Hier is het weer zo slecht nog niet.
toen doet er nu niet meer toe
- Ravelijne
Hier al de hele dag grijs. Maar een kopje thee en de verwarming hoger zetten doen ook al een boel. Tijd om weer heel braaf vitamine D te gaan slikken ook, denk ik. (Als ik hier dit jaargetijde teveel kom sippen, remind me, guys!)
- Daantje
- Contacteer:
Ik heb gewoon een algehele meh in mijn grondstemming. De eenzaamheid doet een beetje meer pijn dan anders.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse
Soms heb je van die dagen dat je even extra lief voor jezelf moet zijn 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa