Ik ben ook nog helemaal onder de indruk van haar

Wat we weten is dat ze tussen de anderhalf en twee jaar oud is en dat ze door haar vorige eigenaars is opgegeven bij het plaatselijke asiel. De reden die ze doorgaven was dat ze moesten verhuizen naar een appartement waar er geen huisdieren mee mochten. Wat daarvan waar is weten we natuurlijk niet, maar voor zover wij zien gaat ze netjes op de bak, is ze niet gemeen (wel fel, maar dat is anders) en is ze prima bij te sturen als ze ergens krabt waar het niet de bedoeling is. Ze is erg 'mensgericht' en vindt het heerlijk om uit het raam te kijken. Met zo'n hengelspeeltje spelen is volgens mij wat ze het allerliefste doet. Ze laat zich alleen nog niet zo makkelijk borstelen, maar ze is hier ook nog geen 24 uur, dus dat komt misschien nog wel.
Wat voor ras(sen) ze in haar achtergrond heeft, weten we niet. Ze stond op de website als een 'domestic medium hair'. Omdat ze vrij klein is, lijkt een Maine Coon voorouder me niet zo waarschijnlijk, maar zeker weten doe ik het ook niet. Ik weet eigenlijk niet zoveel van katten - da's meer Lief z'n domein.