Wat eten we vandaag?

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Ravelijne

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door Ravelijne »

Heeft het echt meerwaarde, ja? Ik ben wel benieuwd, ik lees er veel goeie dingen over. :)
chell

Bericht door chell »

Ik heb 'm dus nog maar 1x gebruikt, je krijgt er wel mooie dunne slierten van. Met een dunschiller worden het meer linten. Ik vind 'm zelf wel wat lastig te bedienen, het is een soort puntenslijper en ik krijg last van mijn pols bij het gebruiken. Nu heb ik wel net zondag een hele lange dag gefotografeerd en dan heb ik altijd zere handen, dus ik weet niet hoe het normaal is.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oh, ik snap welke jij bedoelt. Die heb ik ook wel eens gezien. Ik ben erg benieuwd naar zo'n 'molentje' met een slinger waar je echt spaghetti-achtige dunne, ronde slierten van krijgt.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Als je geld over hebt: er zijn ook spiraalsnijders voor de KitchenAid of de Japanse: http://www.chiba-ind.co.jp/en/manual-tsumakirikun" onclick="window.open(this.href);return false;. (respectievelijk € 139 en € 219).
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Mooi apparaat! Maar ik heb al geen geld voor het dingetje waar ik het over heb. :)
chell

Bericht door chell »

http://www.kookwinkel.nl/webshop/69535- ... fzwart.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb er zo eentje. Voor 12 euro vond ik het wel het proberen waard. En neemt ook niet zoveel ruimte in in de keuken.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik zat te denken aan zoiets of zoiets. Die van jou ziet er ook goed uit, maar mijn polsen zijn ook kwetsbare plekken, dus denk ik dat ik het met een dunschiller blijf doen tot ik een keertje zo'n molentje op mijn verlanglijstje zet voor kerst of zo.
chell

Bericht door chell »

Ik laat Remco het nu gewoon doen en had gisteren ook wel een minder pijnlijke manier gevonden. Die molendingen vind ik zo groot! Ik weet niet waar ik zo'n unit neer moet zetten (zonder dat het op een plek beland waar ik 'm niet pak)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Dan is die kleine wel handiger, ja. Ik ben er echt goed in aan het worden om dingen te pakken en weer schoon op te bergen ( :shock: , I know! ), dus zo'n molentje zou wel moeten lukken.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Molentje zou ik het niet noemen Ravelijne, ze zijn best lomp om op te ruimen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

16 x 12 x 23 cm vind ik nog wel te doen. Formaat handmixer, ongeveer.
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik heb buikgriep gehad, nu gaat het wel maar ben supergammel. Naast mij zit Pieter op de bank met spierpijn, koppijn en een hoofd vol snot, heerlijk duo dus. Allebei geen zin om te koken, maar friet of pizza lijkt me gezien onze huidige gammele toestand ook niet het beste eten. Hebben jullie ideeën?
chell

Bericht door chell »

Geen soepje ofzo in de vriezer? Afbakbroodje erbij.

Of een soort monkeyplatter, maar dan in een volwassen versie. Beetje afhankelijk van wat je in huis hebt een lekker groot plateau met knabbeldingen. Gesneden groenten, blokjes kaas, stokbroodje of toastjes met een smeerseltje, fruit.
pluis

Bericht door pluis »

lunaaa schreef:Ik heb buikgriep gehad, nu gaat het wel maar ben supergammel. Naast mij zit Pieter op de bank met spierpijn, koppijn en een hoofd vol snot, heerlijk duo dus. Allebei geen zin om te koken, maar friet of pizza lijkt me gezien onze huidige gammele toestand ook niet het beste eten. Hebben jullie ideeën?
Bezorgchinees / afhaalchinees met soep? Nu de soep eten en de rest van het eten in de koelkast voor als jullie je een beetje beter voelen.
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Van Chinees eten word ik juist altijd kotsmisselijk, dus dat gaat 'm niet worden. :) Denk dat ik gewoon maar wat rijst kook en kip roerbak met groenten en een niet te kruidig sausje.
Plaats reactie