Vrolijk!
Re: Vrolijk!
Ik ben vier dagen in Utrecht geweest en superverwend door Sinterklaas en door Peter (en door die laatste in verband met ons 5jarig jubileum). Ik voelde me er zelfs een beetje schuldig over, maar dat moet ik maar van me afzetten.
Zaterdag hebben we Sinterklaas gevierd met mn schoonfamilie, zondag zijn we lekker met z'n tweetjes sushi wezen eten voor ons jubileum en gisteren hebben we nog een gezellige middag/avond gehad met tigerlily en feline. Nu weer thuis en bijkomen voordat morgen het drukke leven weer begint.
Zaterdag hebben we Sinterklaas gevierd met mn schoonfamilie, zondag zijn we lekker met z'n tweetjes sushi wezen eten voor ons jubileum en gisteren hebben we nog een gezellige middag/avond gehad met tigerlily en feline. Nu weer thuis en bijkomen voordat morgen het drukke leven weer begint.
- Ravelijne
Dat klinkt wel als een superfijn weekend. 

- eireann
- Site Admin
- Daantje
- Contacteer:
Star Wars VII The Force Awakens maakte alle beloftes waar, minstens net zo goed als Empire Strikes Back.
Ook mijn eerste Star Wars in de bioscoop. Die muziek bij de opening is HARD. :static
Ook mijn eerste Star Wars in de bioscoop. Die muziek bij de opening is HARD. :static
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Hoi
Ik heb die film ook gezien en ben het helemaal met je eens, het is een goed begin van een nieuwe trilogie.
Ik heb die film ook gezien en ben het helemaal met je eens, het is een goed begin van een nieuwe trilogie.
- JerryM
Ik kan de komende week de originele films kijken voor ik naar de bios kan. En dan bedoel ik de fan-restored versions, zonder nieuwe lucas zooi.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- Ravelijne
Nice! Ik heb samen met Zarath over de afgelopen paar maanden de bestaande films ook gekeken, wel met nieuwe Lucas zooi. Was wel grappig, af en toe wees ik naar het scherm en zij 'dat zat vast niet in het origineel' en zo.
Nu nog naar de nieuwe. Zarath wil wachten tot tussen Kerst en Oud & Nieuw en nu heb ik de eerste major spoiler al binnen via Facebook. 

- Daantje
- Contacteer:
Houd je er wel rekening mee dat het het hele Expanded Universe geen canon is, maar tot Legends is bestempeld? The Force Awakens gaat verder (een jaar of 20-30 later schat ik zo) waar Return of the Jedi ophield.JerryM schreef:Ik kan de komende week de originele films kijken voor ik naar de bios kan. En dan bedoel ik de fan-restored versions, zonder nieuwe lucas zooi.
- skaoot
Ik heb vakantie! Yay!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
-
Het is echt net alsof je geheimtaal spreektDaantje schreef:
Houd je er wel rekening mee dat het het hele Expanded Universe geen canon is, maar tot Legends is bestempeld? The Force Awakens gaat verder (een jaar of 20-30 later schat ik zo) waar Return of the Jedi ophield.

- Daantje
- Contacteer:
I speak geek!chell schreef:Het is echt net alsof je geheimtaal spreektDaantje schreef:
Houd je er wel rekening mee dat het het hele Expanded Universe geen canon is, maar tot Legends is bestempeld? The Force Awakens gaat verder (een jaar of 20-30 later schat ik zo) waar Return of the Jedi ophield.

Alleen nu niet genoeg tijd om uit te leggen. Dit is lastiger dan ik dacht.
Nou zo moeilijk is het niet.
Het begon ooit met de delen 4, 5 en 6. Daarna kwamen de volgens sommige mindere delen 1, 2 en 3. En The Force Awakens is dus deel 7, en dus volgt eigenlijk achter het oude deel 6 maar dan wel zit er zo'n 30 jaar tussen. Dus is er in deze nieuwe film een volgende generatie die je dus ook in de volgende films zult tegenkomen.
Het begon ooit met de delen 4, 5 en 6. Daarna kwamen de volgens sommige mindere delen 1, 2 en 3. En The Force Awakens is dus deel 7, en dus volgt eigenlijk achter het oude deel 6 maar dan wel zit er zo'n 30 jaar tussen. Dus is er in deze nieuwe film een volgende generatie die je dus ook in de volgende films zult tegenkomen.
- Daantje
- Contacteer:
Dan mis je dus uit te leggen wat Expanded Universe is en waarom dat geen canon meer is, maar tot Legends is bestempeld. Jerry kennende weet hij op zijn minst wat de EU is, waarschijnlijk heeft hij die boeken ook gelezen.
- JerryM
Nee, ik ben alleen maar van de beelden, eigenlijk bij elke franchise.
Ik ben namelijk een completist, maar ik herken wel wanneer dit nooit meer te realiseren zal zijn, dus ik begin er maar niet aan. MCU hou ik daarom ook op wat er op beeld te vinden is, en dan tot nu toe ook alleen maar live action.
Ik ga nu de nieuwste despecialized versies kijken. Het is al zo lang geleden dat ik er iets van gezien heb dat ik niet meer weet hoe de films gaan..
Ik begin gewoon bij 4,5,6, dan snel door 1,2,3. 3 heb ik zelfs nog nooit gezien, en ik twijfel of ik 2 wel helemaal heb gezien...
Ik ben namelijk een completist, maar ik herken wel wanneer dit nooit meer te realiseren zal zijn, dus ik begin er maar niet aan. MCU hou ik daarom ook op wat er op beeld te vinden is, en dan tot nu toe ook alleen maar live action.
Ik ga nu de nieuwste despecialized versies kijken. Het is al zo lang geleden dat ik er iets van gezien heb dat ik niet meer weet hoe de films gaan..
Ik begin gewoon bij 4,5,6, dan snel door 1,2,3. 3 heb ik zelfs nog nooit gezien, en ik twijfel of ik 2 wel helemaal heb gezien...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- Daantje
- Contacteer:
Optimale kijkvolgorde is 4, 5, 1, 2, 3, 6, 7.JerryM schreef:Nee, ik ben alleen maar van de beelden, eigenlijk bij elke franchise.