Ongecontroleerde rant topic!
- Peter^
- Contacteer:
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Ook al is het een rant, ik bewonder je humoristische manier van schrijven. Ik had laatst bij sbs6 ook zon meer reclame dan film ervaring. De film duurde 1,5 uur exclusief meer dan half uur reclame. Mijn rant is dat de reclame momenten soms op 25 (nederlandstalige) zenders tegelijk is.
Geniet van de positieve momenten.
- kitten
Volgens mij doen ze dat expres...
En maar klagen dat mensen illegaal films downloaden. Ja, dan kan ik mijn film tenminste zien zonder verplicht BREIN filmpje vooraf (DVD) en zonder Hartvannederland door mijn strot (broadcast)!
En maar klagen dat mensen illegaal films downloaden. Ja, dan kan ik mijn film tenminste zien zonder verplicht BREIN filmpje vooraf (DVD) en zonder Hartvannederland door mijn strot (broadcast)!
- Daantje
- Contacteer:
Zorg voor een goede streamingdienst en ik ga gewoon weer betalen. Ik betaal ook gewoon voor de bioscoopervaring als ik naar de film ga. En sinds Spotify heb ik het afgelopen jaar al meer betaald voor muziek dan de 10 jaar ervoor.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse
Netflix? 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- JerryM
Niet alles is op netflix, nog steeds regiolocks, en weinig nederlandse series.
Kijk.nl en rtlxl.nl zijn de commerciele alternatieven, maar weer niet voor films.
Kijk.nl en rtlxl.nl zijn de commerciele alternatieven, maar weer niet voor films.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- Daantje
- Contacteer:
Voleuse schreef:Netflix?
Zijn RTL en Kijk niet pay-per-view? Vind ik geen alternatief. Ik wil gewoon een tientje per maand betalen en ongelimiteerd reclamevrij films en series kunnen kijken en dan niet versnipperd over tig aanbieders.JerryM schreef:Niet alles is op netflix, nog steeds regiolocks, en weinig nederlandse series.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- JerryM
rtlxl heeft een maandelijkse optie, moet je elke maand actief aanmelden. Ene faq zegt dat ze aan het kijken of dit iets is, andere zegt daar niets over.
kijk is idd per buitenlandse serie betalen.
Ik ben het met je eens. Ik download alles, als ik iets populairs wil zien uit USA of UK is het binnen 10min meestal wel binnen. Recent toch ook netflix begonnen. Wel zo fijn, dr who bingen
kijk is idd per buitenlandse serie betalen.
Ik ben het met je eens. Ik download alles, als ik iets populairs wil zien uit USA of UK is het binnen 10min meestal wel binnen. Recent toch ook netflix begonnen. Wel zo fijn, dr who bingen
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- isara
Argh! Ik bel een herhalingsrecept door, krijg netjes een sms van de apotheek dat mijn medicijnen (2 dingen) klaar liggen.
Kom ik het ophalen, ligt alleen de anticonceptiepil klaar. Oh nee, andere pillen zijn nog niet binnen. Leveringsproblemen. Sorry hoor.
Waarom zeg je dat het klaarligt als het niet klaarligt!
Spreek ik af dat ze me bellen als het wel binnenkomt, hoor ik tien dagen lang niks. Maar weer bellen. Oh ja nee, leveringsproblemen he. Geen idee wanneer het binnenkomt.
Het zijn alleen m'n antidepressiva maar hoor.
De upside is dat ik kennelijk wel een week zonder St. Janskruid kan.
Kom ik het ophalen, ligt alleen de anticonceptiepil klaar. Oh nee, andere pillen zijn nog niet binnen. Leveringsproblemen. Sorry hoor.
Waarom zeg je dat het klaarligt als het niet klaarligt!

Spreek ik af dat ze me bellen als het wel binnenkomt, hoor ik tien dagen lang niks. Maar weer bellen. Oh ja nee, leveringsproblemen he. Geen idee wanneer het binnenkomt.
Het zijn alleen m'n antidepressiva maar hoor.

- skaoot
nog een laatste keer, want laatst vak maar aaaargh, waaaaarom ben ik zo'n procrastination pro en is het nu weer alles op het laatste moment? Had al zoveel verder kunnen zijn als ik huiswerk zou hebben gemaakt. Maar eigenwijs ofzo.
Maandag presenteren en gisteren pas echt begonnen met alles wat ik had bedacht ook eens te gaan uitwerken... Komt vast goed, kwam tot nu toe altijd goed. Maar zucht en
. Ik ga zo veel dingen niet missen als ik afgestudeerd ben, en dit is er zeker een van.
Laatste loodjes.

Maandag presenteren en gisteren pas echt begonnen met alles wat ik had bedacht ook eens te gaan uitwerken... Komt vast goed, kwam tot nu toe altijd goed. Maar zucht en

Laatste loodjes.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- seleena
suc6 met de laatste lootjes Skaoot. 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Lastig isara. Mag/kan je wel zomaar een week zonder anti depressiva? Ik heb altijd gehoord dat je dat langzaam moet afbouwen
- JerryM
Ik moest het een paar keer lezen, maar zeg je nu dat st. janskruid je AD is?isara schreef: Het zijn alleen m'n antidepressiva maar hoor.
Just checking dat je niet st janskruid en ssri of andere AD's tegelijk neemt, wat zeer afgeraden wordt.
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- isara
Ik slik enkel St. Janskruid, wat in principe als AD werkt.JerryM schreef:Ik moest het een paar keer lezen, maar zeg je nu dat st. janskruid je AD is?isara schreef: Het zijn alleen m'n antidepressiva maar hoor.
Just checking dat je niet st janskruid en ssri of andere AD's tegelijk neemt, wat zeer afgeraden wordt.
Ik weet dat ik dat niet samen moet slikken nee

@ Hera; inderdaad niet heel handig opzich, maar ik moet nog uitzoeken of ik het ergens anders wel kan krijgen... Het kan verder niet veel kwaad.
- pluis
In het verleden is mij door een dokter afgeraden om St Janskruid en de pil samen te slikken omdat St Janskruid de werking van de pil zou kunnen verminderen. Is dat inmiddels achterhaald? Dat zou fijn zijn!
- isara
Nee niet achterhaald, maar ik slik de pil als medicatie en gebruik condooms, dus niet zo'n punt.