Tja... de "vooruitgang" van de techniek
Denk in de tussentijd wel even aan Ellen Foley/Karla DeVito, C&C Music Factory, Black Box, Modern Talking, Blue System, Boney M en er zullen er vast nog veel meer zijn
M.a.w. het is niet nieuw om iets mooier voor te doen dan het is...
Whoa! Vervelend. Sommige bedrijven zetten het in de kalender en keren met feestdagen een paar dagen eerder uit. Kan me voorstellen dat het niet altijd kan, maar zou wel heeeeel fijn zijn, idd. Kun je tenminste ook nog paaseitjes of iets anders halen.
Yup. Want computers mogen niet werken op de "Dag des Herens" of op de Sabath ...
We kunnen volledig automatisch geld overmaken, met een smartphone of gewone computer op ons bank account inloggen, maar er moet iemand naast de centrale bank server zitten om transacties van rekening naar rekening te observeren. Anders gaat het echt niet goed.
Yeah right! Alsof er ook nog maar een enkele ponskaart aan te pas komt...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Inderdaad ging het mij om de boodschap van het bericht. Het onjuist spatiegebruik was mij overigens ontgaan.
Weet dat advokaten hiernaar speuren, want je mag van de overheid (politie valt daaronder) toch verwachten dat ze foutloos Nederlands schrijven. In dit specifieke geval zouden ze absoluut een punt gehad hebben, die chell dus noemde.
Ja hoor, de site van het UWV doet weer precies wat je ervan kan verwachten: crashen!
Ik moet mijn WIA gaan aanvragen en dat kost (in mijn geval) een aardige serie pagina's. Ik denk dat ik nu per pagina moet saven, anders helpt het niet.
Daarna uitloggen, opnieuw met DiD inloggen en proberen of 'ie de bewaarde pagina weer wil laden...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.