Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- kitten
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ooit ergens gelezen, vond hem ook mooi!
- Ravelijne
Klein leed: ik wou naar een lezing vanavond maar ik heb hoofdpijn en voel me niet lekker. Dat je je gehaast hebt met eten en al aangekleed en alles klaar staat om weg te gaan en dan toch maar besluit dat het geen goed idee is... 

- Peter^
- Contacteer:
@Ravelijne, Je hebt wel lekker voor jezelf gekozen om dat te doen wat goed (of in ieder geval beter) voelt. Dat is ook lang niet voor iedereen weggelegd. 

- Daantje
- Contacteer:
Ik hoop dat die hond van mijn benedenburen een oppassertje is. Hele dag aan een stuk door blaft dat beest. Is et pas 3 dagen en ik ben het nu al zat.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Crownless
Balen is dat idd. Hier in de buurt ook een paar honden die het niet fijn vinden alleen te zijn.
Laat het de buren ff weten, grote kans dat de hond vooral blaft als zij er niet zijn en het niet eens weten dat ze overlast veroorzaken.
Laat het de buren ff weten, grote kans dat de hond vooral blaft als zij er niet zijn en het niet eens weten dat ze overlast veroorzaken.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- kitten
Ja, ik zou inderdaad even aanbellen. Als het wel hun hond is, hoe langer het doorgaat, hoe moeilijker het gedrag af te leren en misschien weten ze het niet eens.
Heb ook zulke hondjes gehad als buren, gek kan je er van worden. Buren hadden van alles geprobeerd tot een schokcollar aan toe (misschien ook wel kink buren?) Niets hielp. Ze zijn nu dood gelukkig,... de hondjes dan.
Zag dat ook een keer bij die hondenman op tv, heeft alles te maken met hoe jouw buren de deur uitgaan. Zag hoe die caesar het hondje aanleerde rustig in zijn mandje te gaan liggen in plaats van kwispelend bij de deur de baasjes zien vertrekken. Daarna was dat geblaf in eens over. Misschien kun je daar eens naar vragen, hoe ze de deur uitgaan? Met het hondje bij de deur of in de mand.
Zag dat ook een keer bij die hondenman op tv, heeft alles te maken met hoe jouw buren de deur uitgaan. Zag hoe die caesar het hondje aanleerde rustig in zijn mandje te gaan liggen in plaats van kwispelend bij de deur de baasjes zien vertrekken. Daarna was dat geblaf in eens over. Misschien kun je daar eens naar vragen, hoe ze de deur uitgaan? Met het hondje bij de deur of in de mand.
Nieuwe vriendschappen en daarmee afscheid van oude. Of in ieder geval weer een andere basis, platonisch. Ze blijft mijn maatje, kennen elkaar al meer dan 20 jaar, waarvan de laatste 6 als geliefden, samen genieten, ontdekken, er voor elkaar zijn in de moeilijke tijden, verbinding, onvoorwaardelijk, helaas in een onmogelijke situatie, onze liefde voor elkaar zal blijven bestaan en toch voelt het leeg en doet het pijn in mijn hart.
Wie weet als we weer 14 jaar verder zijn dat we elkaar weer mogen ont- moeten. Allebei oud en grijs haha
Wie weet als we weer 14 jaar verder zijn dat we elkaar weer mogen ont- moeten. Allebei oud en grijs haha
- Ravelijne
Dat klinkt als een grote verandering. Sterkte er mee!
- kitten
Je hebt je relatie verbroken? 

Nee, en toch ook weer wel. [op verzoek verwijdert ivm privacy] vandaar dat we weer terug gaan naar platonische vriendschap.
- Voleuse
Ik ben echt al een week zo moe.... ik word gewoon moe wakker en hou het de hele dag door. Ik word er onderhand... een beetje moe van ging ik zeggen maarja, dat ben ik dus al 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Even in de gaten houden, mss even naar de huisarts als het niet over gaat?
- Voleuse
Mja dat zat ik ook te denken maar vandaag gaat het weer beter. Gek toch, het moment dat ik zoiets uit naar iemand (of een afspraak bij de huisarts maak :p) gaat het vanzelf over.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa