Vrolijk!
- pluis
Re: Vrolijk!
M'n jaardagscadeau is alvast besteld - een nieuwe laptop. Deze keer in plaats van de Macbook Pro (die is inmiddels al meer dan zes jaar oud) komt er een heuse ferrari - een Linux-based gaming laptop van ZaReason. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen, maar ik heb alvast Cities Skylines ingekocht en zit nog te azen op een goede aanbieding van Crusader Kings II en Stellaris (!!). Dwarf Fortress zal ook wel weer een poos heel interessant zijn - dat kan mijn huidige flaptop na 50 dorfjes al niet meer aan en ik wil een megafortress.
Dus. Nerdgasm!
Dus. Nerdgasm!
- Mack
Nou, verhuisplannen gaan door. Maandag de 4e kunnen we het contract tekenen en krijgen we de sleutel. En dan hebben we 3~4 weken om te verhuizen. 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- juffie
- Site Admin
-
Jullie verhuizen ook wat af Mack! Waar gaan jullie dit keer heen? Groter?
- Mack
Ja het wordt iets groter. Dit keer via een woningbouwvereniging. Eens kijken of we kunnen wennen aan vastigheid.
We gaan naar Randwijk, net over de rivier bij Wageningen. Handig voor Beestje want die werkt op dit moment op de WUR.
Het is wel echt een dorp (1500 inwoners) en enigzins zwarte kousen (een hervormde kerk met een waslijst aan ouderlingen en diakens) maar ook heel erg rustig, en met mooie uiterwaarden. De "Blauwe Kamer" (natuurgebied) is bijna om de hoek.

We gaan naar Randwijk, net over de rivier bij Wageningen. Handig voor Beestje want die werkt op dit moment op de WUR.
Het is wel echt een dorp (1500 inwoners) en enigzins zwarte kousen (een hervormde kerk met een waslijst aan ouderlingen en diakens) maar ook heel erg rustig, en met mooie uiterwaarden. De "Blauwe Kamer" (natuurgebied) is bijna om de hoek.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Ravelijne
Yay groter! Ik zal vast een visum aanvragen voor de Nederlandse Bible Belt, dan. 

OK Mack, je kan nu alvast gaan aftellen. Succes met je nieuwe stek en de verhuizing.
Hoop dat je toch met plezier zult wonen daar, ondanks de zwarte kousen.
Hoop dat je toch met plezier zult wonen daar, ondanks de zwarte kousen.
- Mack
Ach, zolang ze niet proberen mij te bekeren zullen ze weinig last hebben van mij.dbj schreef:... Hoop dat je toch met plezier zult wonen daar, ondanks de zwarte kousen.

In m'n vorige wijk stond ik op de zwarte lijst bij de jehova's ...

- juffie
- Site Admin
- Daantje
- Contacteer:
Ik heb van de week Wicked gezien!
@dbj: naar mijn ervaring heb je van 'zwarte kousen' geen last, beetje wederzijds respect doet wonderen.
@dbj: naar mijn ervaring heb je van 'zwarte kousen' geen last, beetje wederzijds respect doet wonderen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- JerryM
Ah, da's op fietsafstand!Mack schreef:Ja het wordt iets groter. Dit keer via een woningbouwvereniging. Eens kijken of we kunnen wennen aan vastigheid.![]()
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- Ravelijne
Best. Haircut. Ever.
Ook nog een superleuk jasje/blouse gevonden bij een vintage winkel en een gezellige middag in Utrecht gehad met Daantje. Beetje jammer van die hoofdpijn die op weg naar huis opkwam die het nu tot migraine probeert te schoppen, maar desondanks toch een erg geslaagde dag. 

- eireann
- Site Admin
- Daantje
- Contacteer:
Migraine moet verboden worden!
Ik vond het ook gezellig! En leerzaam
Denk je nog aan de vitamine k link (zodra je weer helder kan nadenken).
Ik vond het ook gezellig! En leerzaam

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Ravelijne
Foto en linkjes als hoofd het weer doet!