Wat eten we vandaag?

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Ravelijne

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door Ravelijne »

Oh, dat klinkt lekker! Ik heb hier ook een flesje granaatappelsiroop staan, puur ingedikt sap, hartstikke zuur. Ik zoek er nog recepten bij, dus ik hou me aanbevolen. :)
chell

Bericht door chell »

Ik ben ook echt heel benieuwd. Er schijnt wel verschil in zuurheid te zitten, heb die van mij nog niet geproefd, maar het gerecht hoort dus ook wel enigszins zuur. Het recept doet er op een gegeven moment wel ook wat suiker bij.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Verjaardagssushi!
chell

Bericht door chell »

Ravelijne schreef:Oh, dat klinkt lekker! Ik heb hier ook een flesje granaatappelsiroop staan, puur ingedikt sap, hartstikke zuur. Ik zoek er nog recepten bij, dus ik hou me aanbevolen. :)
Het was superlekker! Recept komt op het blog
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik doe vandaag comfortfood: tonijn pizza met extra: tonijn, ansjovis, extra belegen kaas, rode ui. Umamischijf.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Nice, Chell!

Ik moet nog iets in elkaar flanzen en het is al bijna acht uur... Pizza helaas geen optie, al klinkt die van hou wel heel lekker, Daantje!
cinderella

Bericht door cinderella »

Is dat polentapizzarecept dat ik je ooit heb toegestuurd nog bevallen of niet? Ik heb het zelf nooit geprobeerd.
toen doet er nu niet meer toe
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik weet niet meer zeker of ik dat nog gemaakt had of niet. Ik geloof van niet, uiteindelijk. Maar alle zelfbouw-pizza's zijn wel lekker maar niet zo makkelijk als take out. :)
chell

Bericht door chell »

Ravelijne, ik weet niet of er een wrapversie is die je wel eet? Maistortilla's ofzo? Ik maak tegenwoordig pizza van wraps :) Supersnel en makkelijk, niet zo ongezond als take-out, wel lekker.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Nope, maïs is een graan dus die laat ik voorlopig nog even staan. Sowieso zijn bijna alle 'tortilla's' van de supermarkt hier van tarwemeel, gek genoeg. Klinkt wel handig en lekker!

Er zijn genoeg dingen die ik kan maken, op zich. Bloemkool-pizzabodem, zoete aardappel, groene bakbanaan, mogelijkheden te over. Maar allemaal from scratch, dus niet heel makkelijk. Of nou ja, niet heel snel en redelijk arbeidsintensief.

Als ik echt snel en makkelijk iets wil eten is het tegenwoordig eigenlijk altijd soep. :D
cinderella

Bericht door cinderella »

Heb je al eens geprobeerd om die bodems in te vriezen?
toen doet er nu niet meer toe
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ja, nu je het zegt heb ik dat ooit wel eens gedaan idd (bloemkool-spinazie wraps, waren heel lekker). Invriezen doe ik idd veel. Maar je moet het nog steeds maken... En op tijd bedenken dat het weer uit de vriezer moet ook, trouwens. ;)
kitten

Bericht door kitten »

Dacrael en ik gaan vanavond naar "ons" Indiaas restaurantje in Brussel. :inluv: Echt zo'n verborgen pareltje dat we bij toeval ontdekten toen we hier voor het eerst waren. Hele goedkope, kitsch inrichting, maar hele goede curry's. :inluv:
Mack

Bericht door Mack »

Salade met veel "goodies". :yummie:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Bbq.. De tzatziki en venkelsinaasappelsalade voor erbij zijn klaar, zo nog zelf kruidenboter en gegrilde groentensalade maken. :food:
Plaats reactie