wat een spannende ontdekkingsreis..

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
apollonia6

wat een spannende ontdekkingsreis..

Bericht door apollonia6 »

hallo allemaal,

Allereerst: wat een wijze, goede, leuke site met goede, praktische tips/adviezen en verhalen.

Met dank aan een 'mentor' die de linken gaf en ik zo dus ook op ontdekkingsreis kan gaan. Al sinds mijn jeugd weten dat ik 'sub' gevoelens heb (net als de meeste las ik al) en veel (het kan altijd meer ;) over gelezen (ook net zovelen las ik al.. nu de zoektocht maar echt begonnen.. 51 jaar oud/jong en heel benieuwd waar het me gaat brengen..
Een nieuwe wereld ontdekken is leuk, eng, spannend, bijzonder en eh..dodelijk eng ;0
Maar...de eerste stappen zijn gezet :)
Een berichtje op deze site, me aangemeld voor de munch in Haarlem en me suf lezend op de sites hier en fl en met mijn vriendinnen...
en tja wie weet waar deze me tocht me brengt....
Dit al iig een leuke start :)

groetjes
thaliya

Re: wat een spannende ontdekkingsreis..

Bericht door thaliya »

Welkom hier!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
chats

Bericht door chats »

Welkom :)
Arno

Bericht door Arno »

Welkom hier tussen ons, waar je mag zijn wie je bent.
apollonia6

Dank jullie wel, wat een lieve antwoorden. wat een dodelijke enge reis en wat fijn om veel te kunnen lezen...al worden de vragen er niet minder op. de verhalen die ik wel maar nog niet durf te delen, maar ach, dat komt vast allemaal vanzelf. Nu gewoon eerst stapje voor stapje en niet proberen te rennen, vliegen...wat ik extreem ingewikkeld vind...
het voelt alsof ik jaren moet inhalen die niet in te halen zijn, dat er een deur open is gezet die niet meer dicht wilt en de rollercoaster sneller en sneller wilt. Hoera voor vriendinnen (ja, die heb ik het verteld) me terug fluiten en zorgen dat ik geen stomme dingen doe...hoezo ouder en wijzer? tssss. waar is spreekwoord vandaan gekomen.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ah, dat klinkt als een klassiek gevalletje 'subbie koorts' :) geeft niks, komt vaker voor, fijn dat je het in de gaten hebt en wel je hoofd er bij houdt!

Leuk dat je er bent!
**Self Rescuing Princess**
apollonia6

Dag Eireann, eh ja, hihi ik leer heel wat termen bij iig :hypocrite: wist niet dat je die op mijn leeftijd ook kon krijgen :) maar blijkbaar kun je op elke leeftijd een pubertijd ondergaan...hoera voor deze site met goede vragen en antwoorden :)
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Welkom hier! En veel plezier met je eerste stapjes
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
apollonia6

Dank je :)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Welkom op dit leerzame en gezellige forum.
Geniet van de positieve momenten.
apollonia6

dag Peter, dank je wel, het is zeker leerzaam en gezellig om alle verhalen te lezen.
Plaats reactie