Wie is chell

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 159
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Wie is chell

Bericht door chell »

Eigenlijk had ik dit postje gisteren willen schrijven, dan had er precies 7 (!) jaar gezeten tussen mijn vorige voorstelpost en deze nieuwe.
Het moge duidelijk zijn, ik behoor hier al geruime tijd tot het meubilair van WS. En in tegenstelling tot de meesten hier kun je mij ook herkennen als ik op straat loop: ik lijk behoorlijk sprekend op de foto hiernaast ;)

Ik ben inmiddels 37 en woon sinds 1,5 jaar in Rotterdam, samen met de allerallerliefste Lief :inluv: en mijn drie katten. Ik verhuisde voor de liefde, tot vorig jaar woonde ik met veel plezier in Den Haag, maar ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Mijn Lief heeft nooit iets met BDSM gedaan en ik ben eigenlijk al zolang ik seksueel actief ben bezig met BDSM. Dat maakt dat er binnen onze relatie niet zó heel veel gaande is op BDSM gebied, ondanks dat mijn Lief er wel voor open staat en ook zeker oprechte interesse heeft. Samen op ontdekkingstocht is toch lastiger als de een al zo precies weet wat ze wel en niet leuk vindt en de ander nog moet wennen aan het feit dat hij zich niet meer in hoeft te houden.

Ik identificeer me doorgaans als sub, maar er zijn soms ook wel mensen die de switch (EvilChell) in mij triggeren. In beiden rollen zul je me vaak treffen met een enorme glimlach, evenals buiten het spel. Die smile is wel een beetje mijn handelsmerk :D

Verder ben ik ICT'er, fotograaf en foodblogger en heb chronisch te weinig tijd. Meer weten? Gewoon vragen!
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Wie is chell

Bericht door Nijntje »

Ha Chell, leuk om een up to date voorstelverhaal van je te lezen. Heeft je Lief geen interesse om hier gezellig mee te komen posten?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Wie is chell

Bericht door eireann »

Chell is lief! En altijd lachend :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 159
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Wie is chell

Bericht door chell »

Nijntje schreef:Ha Chell, leuk om een up to date voorstelverhaal van je te lezen. Heeft je Lief geen interesse om hier gezellig mee te komen posten?
Nee, mijn Lief is niet zo van de socials. Die spendeert zijn tijd op internet liever aan nerdystuff :)
eireann schreef:Chell is lief! En altijd lachend :)
Nou..altijd... Wel vaak :D
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Wie is chell

Bericht door Nijntje »

Okee, okee jou lief moet maar vaker met mijn lief praten. Volgens mij hebben die best wel dezelfde nerdy inslag. Zijn boekenkast lijkt in elk geval erg op wat er hier staat.
Harpocrates

Re: Wie is chell

Bericht door Harpocrates »

chell schreef:nog moet wennen aan het feit dat hij zich niet meer in hoeft te houden.
Dat lijkt mij voornamelijk een kwestie van tijd te zijn, Chell. Menig mannenbrein zal op zijn minst wel ergens een donker hoekje bezitten, waarin hij los gaat buiten alle boekjes om. Maar sociale conditionering heeft menig man ook aangeleerd dat dat in principe niet wenselijk is, zodat het wel even kan duren voordat hij zich "niet meer inhoudt". Het ligt er maar net aan hoe goed hij heeft opgelet, tijdens zijn opvoeding ;)

Ik moet mijn zienswijze overigens wel een klein beetje oprekken, om Rotjeknor als achter de duinen te bestempelen. Technisch gesproken is het natuurlijk waar, maar is die geuzennaam niet toebedeeld aan een andere stad?
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wie is chell

Bericht door Peter^ »

Leuke update.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 159
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Wie is chell

Bericht door chell »

Harpocrates schreef: Dat lijkt mij voornamelijk een kwestie van tijd te zijn, Chell. Menig mannenbrein zal op zijn minst wel ergens een donker hoekje bezitten, waarin hij los gaat buiten alle boekjes om. Maar sociale conditionering heeft menig man ook aangeleerd dat dat in principe niet wenselijk is, zodat het wel even kan duren voordat hij zich "niet meer inhoudt". Het ligt er maar net aan hoe goed hij heeft opgelet, tijdens zijn opvoeding ;)

Ik moet mijn zienswijze overigens wel een klein beetje oprekken, om Rotjeknor als achter de duinen te bestempelen. Technisch gesproken is het natuurlijk waar, maar is die geuzennaam niet toebedeeld aan een andere stad?
Het blijkt een lastig ding te zijn hoor, dat mannenbrein en wel/niet inhouden. En dan is er nog het gewone dagelijks leven. Ook in eerdere relaties heb ik gemerkt dat spelen eigenlijk makkelijker gaat als je niet samenwoont. Nu is het 's avonds toch heel vaak veel aanlokkelijker om op de bank te ploffen met Netflix, zijn er in het weekends veelal sociale dingen (of het huishouden), zijn we heel vaak op reis en zo kabbelt de tijd vrolijk verder zonder dat er heel veel gebeurt. Maar we zijn wél gelukkig. En dat is het belangrijkste :)

Oh en dat achter de duinen. Tja, dat is gewoon een vergeten update van mijn profiel. En helemaal gelogen is het niet, ik werk nog steeds in Den Haag.
Harpocrates

Re: Wie is chell

Bericht door Harpocrates »

chell schreef:Maar we zijn wél gelukkig. En dat is het belangrijkste
Het is het enige dat telt, Chell :)
Plaats reactie