Voor die vrouwen zit 't 'm in een bos bloemen, doosje chocola, een lieve kus, zomaar tegen elkaar aanzitten zonder direct erbovenop te duiken en daarmee je doel van SEKS kenbaar te maken.... Tenminste dat is wat ik hoor om mij heen.
Zelf heb ik dat minder, niet dat een kus en tegen elkaar aan, niet lekker is en belangrijk! Maar persoonlijk heb ik niks tegen erbovenop duiken

.
Ik wil niet eens die bos bloemen! Doe mij maar een man die als je de deur opent, je niet die bos bloemen in handen duwt, maar je vastgrijpt en je nog in de gang neemt. Ehm...
Jahoor, seksuele opwinding is best te sturen. Als ik onwijze behoefte had aan 'iets' dan was een paar filmpjes kijken genoeg om echt zin te hebben.
Met een partner had ik pech, aangezien ik totnutoe partners (wel twee!) had die minder wilden dan ik, dus dan dim je je seksuele opwinding zoveel mogelijk. Om vervolgens alles uit de kast te trekken aan truucjes om hem toch zover te krijgen

En als ik nu een KKV heb, dan vermijd ik bepaalde sites en lees een degelijk boek. Ondertussen hoop ik dan bepaalde mensen (noemt geen namen) niet te treffen op MSN

of bepaalde mensen niet te spreken.
Met dat laatste wat ik noem "bepaalde mensen niet spreken ivm KKV", zit ik in diezelfde lijn als kitten. Het is wel persoonsgebonden. Zeker!!!
Bij sommigen is horen al genoeg!! Laat staan als bepaald onderwerp aangehaald wordt. Of als zo iemand me, zelfs door de telefoon, gaat plagen.
Feitelijk stuurt een ander die seksuele opwinding dan