Mijn borsten zijn een soort van verdwenen. Waar ik eerst een volle E-cup had heb ik nu 2 theezakjes die, als ik op mijn rug lig, niet meer te vinden zijn. Slap en klein. Ik heb al 2x opnieuw bh's gekocht en ik ga zeer binnenkort maar weer een date met Moralia plannen, want ook mijn huidige bh's zijn *veul* te groot.
Mijn billen waren mooi rond, vol en stevig. Inmiddels zijn ze... eh... niet meer stevig. Ik heb veel meer een flubberkont gekregen.
En dan laat ik mijn buik nog maar even buiten beschouwing.

Anyway; het is zo dubbel, want met kleren aan voel ik me a million bucks en sexy as hell, maar daar blijft als ik me uitkleed maar bar weinig van over. Bovenop zitten met seks vind ik ook maar matig, want dan heeft Jerry en nu ook de nieuwe Vlam extra goed uitzicht op iets dat ooit een buik was.
Nou goed, gelukkig vinden zowel Jerry als Vlam me mooi en doen ze hun best me dat heel erg duidelijk te maken. Toch vind ik het lastig. Ondanks dat ik dik was, was ik wel strak en voelde ik me meestal lekker in mijn vel. Nu ben ik een stuk slanker en ben ik eigenlijk meer onzeker wanneer ik me ontkleed dan toen ik dik was.
Het is zo'n rare gewaarwording, dat die theezakjes en die flubberbuik me zo onzeker kunnen maken, misschien nog wel onzekerder dan te dikke billen en vetrollen...
Iemand ervaring met hoe hiermee om te gaan?