Anstecy
Anstecy
Wel 10 keer begonnen met een nieuwe voorstel post, Kitten geappt dat ik het zo moeilijk vind om iets over mezelf te vertellen. Iets met niet interessant genoeg en zo . En dan toch me niet willen laten kennen en er nog een keer voor gaan zitten
Op WS gekomen via Kitten, kende haar al via buiklogeerperikelen zoals van haar logeetje. Mijn logeetje bleef en dat is dan weer een lang verhaal. Maar ik heb er toch maar mooi een geweldige vriendin aan overgehouden. En toen bleken we meer dezelfde interesses te hebben en introduceerde ze mij bij you guys.
Dat is inmiddels 3 jaar geleden. 3 jaar waarin mijn huwelijk zich ontwikkelde tot een heerlijke Ds (ik ben de s, aangenaam), ik volop mocht en mag genieten van mijn biseksuele kant en ik zelfs een leendominant heb gekregen.
Wat verder nog. 4 heerlijke kinderen, hier refereer ik meestal aan hen als pulletjes, maar 1 van hen is inmiddels een eind groter dan ik, dus de naam pulletje gaat echt niet meer op.
Zelfstandig ondernemer, workaholic, levensgenieter.
Dat ben ik wel in een notendop.
Op WS gekomen via Kitten, kende haar al via buiklogeerperikelen zoals van haar logeetje. Mijn logeetje bleef en dat is dan weer een lang verhaal. Maar ik heb er toch maar mooi een geweldige vriendin aan overgehouden. En toen bleken we meer dezelfde interesses te hebben en introduceerde ze mij bij you guys.
Dat is inmiddels 3 jaar geleden. 3 jaar waarin mijn huwelijk zich ontwikkelde tot een heerlijke Ds (ik ben de s, aangenaam), ik volop mocht en mag genieten van mijn biseksuele kant en ik zelfs een leendominant heb gekregen.
Wat verder nog. 4 heerlijke kinderen, hier refereer ik meestal aan hen als pulletjes, maar 1 van hen is inmiddels een eind groter dan ik, dus de naam pulletje gaat echt niet meer op.
Zelfstandig ondernemer, workaholic, levensgenieter.
Dat ben ik wel in een notendop.
Re: Anstecy
Leuk kennis te maken Anstecy. Ik had volgens mij nog nooit een voorstelpost van je gelezen, maar wist toch al heel wat van je.

Ja, die nachten zijn nog niet veranderd helaas. En Ikea kom ik nauwelijks meer, behalve als ik toevallig iemand weet die met de auto gaat (iets met afstand enzo, hoewel dat met mijn nieuwe fiets wellicht wel weer moet gaan lukken)
Misschien ff telefoonnummers uitwisselen via pb weer? Dan kunnen we weer appen.
- eireann
- Site Admin
-
Yay leuk dat je er bent!
Alleen al jouw aanwezigheid op een forum als dit, maakt je interessanter dan het gros van de mensen die ik dagelijks tegenkom. Welkom Anstecy!Anstecy schreef:niet interessant genoeg
[quote="Harpocrates"
Alleen al jouw aanwezigheid op een forum als dit, maakt je interessanter dan het gros van de mensen die ik dagelijks tegenkom[/quote]
Dat is dus het grappige van de anonimiteit van een Nick. Voor hetzelfde geld ben ik je collega, of je buurvrouw (al denk ik zeker te weten dat jij mijn buurman niet kunt zijn, zijn vocabulaire is niet toereikend voor jouw volzinnen).
Zoals Kitten uitriep toen bleek dat we dezelfde "hobby" hebben: oh my God they are everywhere!
Alleen al jouw aanwezigheid op een forum als dit, maakt je interessanter dan het gros van de mensen die ik dagelijks tegenkom[/quote]
Dat is dus het grappige van de anonimiteit van een Nick. Voor hetzelfde geld ben ik je collega, of je buurvrouw (al denk ik zeker te weten dat jij mijn buurman niet kunt zijn, zijn vocabulaire is niet toereikend voor jouw volzinnen).
Zoals Kitten uitriep toen bleek dat we dezelfde "hobby" hebben: oh my God they are everywhere!
Het bevalt mij ook prima, die anonimiteit. Heerlijk om hier onbeschaamd in het rond te typen, zonder het risico van persoonlijke ontmaskering. Voorlopig wil ik deze status zeker behouden, al hoop ik ooit moedig genoeg te worden om op zijn minst onder mijn eigen voornaam te kunnen posten.
Onderschat overigens nooit de verborgen woordenschat van je buurman. Ik heb hier in deze mail al haast meer woorden getypt, dan ik in de afgelopen jaren met mijn eigen buren heb gewisseld. Ze zouden verbaasd zijn over zinnen, laat staan volzinnen!
Wat betreft onze hobby vraag ik me tegenwoordig juist af of they echt everywhere zijn. Bij alle mensen die ik nu tegenkom, probeer ik een kinky alter ego te ontdekken en dat levert soms verrassende, interessante en/of verontrustende fantasiebeelden op
Onderschat overigens nooit de verborgen woordenschat van je buurman. Ik heb hier in deze mail al haast meer woorden getypt, dan ik in de afgelopen jaren met mijn eigen buren heb gewisseld. Ze zouden verbaasd zijn over zinnen, laat staan volzinnen!
Wat betreft onze hobby vraag ik me tegenwoordig juist af of they echt everywhere zijn. Bij alle mensen die ik nu tegenkom, probeer ik een kinky alter ego te ontdekken en dat levert soms verrassende, interessante en/of verontrustende fantasiebeelden op

Hahah Ja dat ken ik wel. Laatst was ik bij cliënten thuis en daar hingen 2 haken aan het plafond, heel stevig verankerd.
Heb vriendelijk geknikt op hun mompelende "de plantenbakken zijn er al af (gingen verhuizen)
Heb vriendelijk geknikt op hun mompelende "de plantenbakken zijn er al af (gingen verhuizen)
ja, ja, plantenbakken.... goed excuus. Net als die stok in de gang in mijn huis. Die hing er al toen ik er kwam wonen en voor mij woonde een toenmalige vriendin hier maar zij heeft hem niet opgehangen....
Er werd gezegd dat die gebruikt werd om lange tandartsjassen te drogen. Ik vraag het me toch nog steeds af.
Er werd gezegd dat die gebruikt werd om lange tandartsjassen te drogen. Ik vraag het me toch nog steeds af.
Heb ik mazzel, de IKEA in Delft heeft zelfs een eigen bushaltelotus {P} schreef:En Ikea kom ik nauwelijks meer, behalve als ik toevallig iemand weet die met de auto gaat (iets met afstand enzo, hoewel dat met mijn nieuwe fiets wellicht wel weer moet gaan lukken)

En een directe verbinding met het NS-station, makkelijker kan het niet.
- kitten
En nog veel meer dat haar écht wel interessant maakt!Harpocrates schreef:Alleen al jouw aanwezigheid op een forum als dit, maakt je interessanter dan het gros van de mensen die ik dagelijks tegenkom. Welkom Anstecy!Anstecy schreef:niet interessant genoeg
Hey muts.

Volgens mij is er inderdaad ook wel een busverbinding naar Ikea Groningen, maar dat duurt zo lang, dat ik dat niet de moeite waard vind. Bovendien, ik weet vaak wel iemand die ook graag heen wil. Binnenkort (zijnde na mijn vakantie en mijn ziekenhuisbehandeling) wil ik het toch gaan proberen want de afstand is kleiner dan naar sommige andere plekken waar ik wel heen fiets bedenk ik nudbj schreef:Heb ik mazzel, de IKEA in Delft heeft zelfs een eigen bushaltelotus {P} schreef:En Ikea kom ik nauwelijks meer, behalve als ik toevallig iemand weet die met de auto gaat (iets met afstand enzo, hoewel dat met mijn nieuwe fiets wellicht wel weer moet gaan lukken)![]()
En een directe verbinding met het NS-station, makkelijker kan het niet.