Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Heavy shit. :lol:
Crownless

Bericht door Crownless »

Wat moet je als 16 jarige kunnen op poetsgebied? Volgens mij faalde ik daar ook in :bloos:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
JerryM

Bericht door JerryM »

Ik verwacht niet dat je ramen goed kan lappen, maar stofzuigen is toch wel een elementair iets..
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Mack

Bericht door Mack »

Daantje schreef:Bij Odin! ....
Bij Wodan! Bijvoorbeeld!

:mrgreen:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Oww we zijn een week in Berlijn voor Eurix (=knopen) en nouja. We hadden eigenlijk niet zo heel veel geld maarja, dit was toch wel belangrijk enzo. En we zouden dan ergens heen gaan waar je zelf kon koken zodat we niet heel de week uit eten hoeven gaan. Maar dan toch wel voor een hotel gekozen en niet een b&b want dat was dan wel iets duurder maar lekker dichtbij en meer zelfstandigheid enzo.

Komen we hier, we dachten nog zitten we wel goed... De lift is twijfelachtig. De gang naar je kamer lang en donker (de lichten springen aan als je langs loopt). Het bleek een lege kamer te zijn, met een lamp, een stopcontact en drie losse bedden. Geen kast geen aankleding, gewoon een lege witte kamer. De mannen tegenover ons hadden de deur van hun kamer open gezet en bijna al hun kleren uit gedaan tegen de warmte, en dat rook je. De wcs waren vies. De douches gewoon zonder douchegordijn. De keuken helemaal leeggestript, geen pannen of koelkast (alles werd gejat, bleek toen we het vroegen) In de lobby hingen posters van de horrorfilm "Hostel".

We hebben dus maar extra betaald om naar een andere kamer met eigen wc te gaan want ik durfde daar echt niet alleen naar het toilet. Maarja, extra betaald dus. En geen eet-opties behalve uit eten gaan, dus dat is nog meer geld wat we eigenlijk niet hebben. Aargh >.<.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Oh dat zuigt voleuse... Kan iemand van de organisatie nog meedenken voor een andere locatie? Bestaat er geen fetlife couchsurfing Group ofzo?
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja maarja we hebben hier nu geld in zitten en we kunnen het niet annuleren zonder dat kwijt te raken. Daarbij hadden we juist een hotel genomen omdat ik andere mensen soms slecht trek en een plek wou om me terug te trekken. Dus om dan bij iemand anders in huis te gaan is niet echt een oplossing.

Opzich zitten we in deze ge-upgrade kamer prima(ish). Het is alleen duurder dan verwacht allemaal, en ik snap gewoon überhaupt niet hoe je met een schoon geweten zo'n slecht hotel kunt runnen.

Overigens zijn nu om 8 uur de werkzaamheden vlakbij begonnen. Automatische wekker dus :) (wij moesten toch vroeg op)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Ik gebruik voor hotels tegenwoordig altijd booking.com. De reviews daar zeggen echt alles!
skaoot

Bericht door skaoot »

Reviews zijn best handig. Toen ik naar Madrid ging ook goed gekeken, zeurende mensen mbt gebrek aan faciliteiten en entertainment voor kinderen was bijvoorbeeld ook goede info!
Maar balen Voleuse want nu zit je daar al. Hopelijk verder geen tegenvallers en vooral een fijne week!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
isara

Bericht door isara »

De dag voor een interne vagina massage thingie ongesteld worden (vijf dagen te vroeg!!) :evil: :pukey: :nopompom: :smiley_whip:
Crownless

Bericht door Crownless »

Je zou denken dat een interne vagina massage goed is voor de doorbloeding, maar het lijkt niet echt meer nodig nu? :clown:

Balen zeg!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
isara

Bericht door isara »

Nee, het is een vorm van lichaamswerk, waarbij op bepaalde punten wordt gedrukt om te helpen met het vrijmaken van blokkades (ik wil er best wat meer over vertellen, maar liever in pm).
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@Voleuse: Ik hoop dat het programma van Eurix wel leuk was?
Geniet van de positieve momenten.
seleena

Bericht door seleena »

Airbnb misschien een idee volgende keer Voleuse? Airbnb is een online marktplaats voor de verhuur en boeking van privé-accommodaties.
Het zou goedkoper zijn maar je moet er wel tegen kunnen om bij vreemde te slapen. :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
chell

Bericht door chell »

Airbnb wordt in Berlijn heel erg aan banden gelegd. Overigens hoef je via Airbnb niet per se bij iemand te slapen, ik huur er regelmatig gewoon volledige appartementen.

@Voleuse als je nog eens accommodatie in Berlijn nodig hebt, geef even een gil. Ik ken de stad heel goed en weet heel veel goede (en ook goedkope) stekjes.

En sowieso schijn ik accommodatievindskills te hebben :geek:
Plaats reactie