het beweeg-topic
- lunaaa
Re: het beweeg-topic
Goed bezig allemaal! Wat hardloopkleding betreft slaag ik altijd goed bij de Perry Sport, het huismerk INQ is betaalbaar en zit mij goed. Er is nu best veel afgeprijsd, dat scheelt ook weer.
Ik ben wel lekker bezig ook, regelmatig aan het lopen nog steeds (in september loop ik Tilburg ten miles) en ik heb sinds een maand een racefiets waar ik regelmatig een rondje op fiets. Vanochtend ruim 30 kilometer.
Ik ben wel lekker bezig ook, regelmatig aan het lopen nog steeds (in september loop ik Tilburg ten miles) en ik heb sinds een maand een racefiets waar ik regelmatig een rondje op fiets. Vanochtend ruim 30 kilometer.
Ik heb tijden nauwelijks de energie gehad om maar enige beweging te krijgen, zelfs naar beneden lopen (ik woon 3 hoog, zonder lift) en dan een paar minuten fietsen naar AH en weer terug, was me vaak al bijna teveel. Maar nu ik mijn fiets met trapondersteuning heb, ga ik weer wat vaker er op uit. Althans, als ik een reden heb, want zomaar in mn eentje een stukje gaan fietsen alleen om het fietsen, daar kan ik me nog niet toe zetten.
- eireann
- Site Admin
Zijn hier nog meer mensen met een fitbit? kunnen we vriendjes worden en uitdagingen doen 

**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Fitting niet, heb wel de stappenteller op mijn horloge aan en dat helpt wel om wat meer te bewegen.
Ondertussen contact met een roller derby team in de buurt voor meer info.
Ondertussen contact met een roller derby team in de buurt voor meer info.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- miss_meeko
Hier allergische reacties bij het dragen van de fitbit 

- eireann
- Site Admin
Ik vind de fitbit houders lelijk, dus ik ben zelf met stofjes en sluitingen nieuwe aan het maken 
Op dagen dat je te weinig beweegt voelt de fitbit nog erg 'judgemental" aan dat Is niet zo fijn, maar dat zit in mijn hoofd

Op dagen dat je te weinig beweegt voelt de fitbit nog erg 'judgemental" aan dat Is niet zo fijn, maar dat zit in mijn hoofd
- lunaaa
Ik wil een fitbit, maar duur. Of althans, heb het er niet voor over. Misschien eens op marktplaats kijken, kan me ook voorstellen dat veel mensen het na een tijdje weer zat zijn.
- eireann
- Site Admin
Ok. Dus met het moven van de twee kamers van huisgenoot is ook de lege rommelkamer opgeruimd (om als halverwege/kan nog niet naar definitieve plek te dienen).
En nu heb ik een sport-kamer.
Of een 'Room of good intentions'
Ik heb een yogamatje, een opblaasbal om op te zitten. 2 dumbells van 2kg en 1 kleine bal van 2kg. En een hoelahoep van 1,5 kilo (TYFUS dat ding doet zeer aan je middel!)
De reservelaptop heeft er een vaste plek gekregen en dan kan ik youtube filmpjes gaan doen.
Goed plan toch?
En nu heb ik een sport-kamer.
Of een 'Room of good intentions'
Ik heb een yogamatje, een opblaasbal om op te zitten. 2 dumbells van 2kg en 1 kleine bal van 2kg. En een hoelahoep van 1,5 kilo (TYFUS dat ding doet zeer aan je middel!)
De reservelaptop heeft er een vaste plek gekregen en dan kan ik youtube filmpjes gaan doen.
Goed plan toch?
- kitten
Je kunt het! Als je ervoor gaat zoals je voor het afvallen ging, dan gaat dit je lukken. Realistische doelen stellen en ervoor gaan!! 

- eireann
- Site Admin
Ik heb Heel Groot op de muur geschreven
'GO ON!!!
YOU CAN DO IT!!
GO ON!!!'
(daar zit voor mij een motivatie trigger in van vroeger) en de muur moet toch ooit opnieuw behangen worden.
Op de muur schrijven is leuk

'GO ON!!!
YOU CAN DO IT!!
GO ON!!!'
(daar zit voor mij een motivatie trigger in van vroeger) en de muur moet toch ooit opnieuw behangen worden.
Op de muur schrijven is leuk

- Voleuse
Ik vind yoga met adriene filmpjes heel fijn 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
- seleena
Dat. En een dag later enkele blauwe plekkeneireann schreef:Hoelahoepen doet zeer!

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- thaliya
http://yogawithadriene.com/
Morgen begint de 31 dagen challenge, ik ga het proberen, nog iemand die zin heeft in een maand yoga?
Morgen begint de 31 dagen challenge, ik ga het proberen, nog iemand die zin heeft in een maand yoga?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- isara
Gratis elke dag een filmpje ofzo? Klinkt wel goed opzich! En ik heb een matje.