Met poes is het helemaal prima. Ze is zo ontzettend sociaal en is helemaal gek op het ontmoeten van nieuwe mensen. Ik gaf laatst een bescheiden feestje en had vier nieuwe mensen tegelijk over de vloer en ze wilde door iedereen aangehaald worden. Komt ook gelijk op bezoekers afrennen, zo van 'Hallo, wie ben jij? Ruik je al naar mij? Nee? Even regelen dan. Van mij. Aai me. AAI ME! Hallo. Hallo. Ik ben de kat. Alles is van mij. Jij ook. Aai me.'
Ze heeft nog wel echt hele drukke buien, ondanks de twee vaste speelmomenten die ze elke dag krijgt. Vandaar dus ook ideetjes zoals bovenstaande - daar houdt ze zichzelf dan zoet mee, in plaats van het openen van alle keukenkastjes, het openen (en rondspringen in) lades en het wel 1000 keer proberen om in de luxaflex te klimmen, de sprinklers op te eten of... nouja. Wat ze al niet verzint. Ze is inmiddels al twee en een half jaar oud (als haar leeftijd door het asiel goed was doorgegeven - ik denk zelf dat ze wel eens een maandje of zes jonger kan zijn), en ze blijft een drukke rakker. Ooit zou ik wel een vriendje voor haar willen, maar met onze huidige woonsituatie wordt dat 'm nog even niet.
Ze krijgt van ons natvoer als gewoon eten - dat zou beter zijn voor de niertjes. Het droogvoer gebruiken we dus alleen als 'kattensnoep'. Volgens de dierenarts mogen we haar min of meer onbeperkt 'bijvoeren', dus ze heeft verschillende voerpuzzeltjes en die zetten we graag in als ze zich verveelt. Je moet wat - ze zou wel uren per dag willen spelen en wij hebben ook nog wel eens wat anders te doen
Ik geloof niet dat ik iets heb om filmpjes mee te maken. Ik heb een 'domme' Nokia waar zelfs geen fotocamera op zit, helaas. Gelukkig kun je het thuis namaken