Restjesdag. Halve prei met het laatste beetje bleekselderij en een restje pompoenpastasaus met een handje gedroogde (wel eerste gekookte) linzen en een bol mozarella die ook op moest, omgetoverd tot lasagne. Stoofpeertjes toe.
Wij hadden gisteren vegetarische kapsalon. Superlekker! Dit was van Gys via Deliveroo, dus niet zelf gekookt, maar ik wil binnenkort eens kijken of ik het na kan maken.
Was met zoete aardappel, spinazie, feta, tempeh, komkommer en knoflooksaus.
Ik moet ook nog iets verzinnen. Ik denk dat ik straks salad-in-a-jar voor een week vooruit ga maken. Daar ben ik wel een paar uur mee bezig, dus dan eten we vanavond wat er van overblijft, denk ik. Of kliekje van gisteren: konijn was fiks in de aanbieding, dus dat werd stoofpot.
De zak van Herman den Blijker. Die bonenchili waar hij nu steeds reclame mee maakt. Smaakt best goed eigenlijk en als ik naar de ingrediënten kijk ziet dat er nog ok uit. Op een tortilla, met wat rauwe rode uit en sla voor een crunch wat, tomaat voor het fris en een beetje salsa voor de pit is het een prima vegetarische maaltijd.