ik neem aan dat ze een aanslag hebben gestuurd? en op die aanslag staat waar het voor is. En als je het niet snapt, direct bellen naar belastingtelefoon, die zijn zaterdags volgens mij ook bereikbaar.pluis schreef:En toen wilde de belastingdienst anderhalfduizend euro terug..
En ze vertellen me niet eens waarom..
Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
En toen wilde de belastingdienst anderhalfduizend euro terug..
hey pluis,
heb ook zulke problemen met de vrienden van de belastingdienst, alhoewel het voor mij nu bijna opgelost is..
maar je moet blijven bellen..
bij mij was er iets verkeerds gegaan bij het invullen voor mijn toeslagen
ik had het al expres laten doen door iemand die er verstand van had maarre..
een van de toeslagen was niet goed ingevuld en daarom vond de belasting het nodig om gelijk maar al mijn toeslagen stop te zetten..
pff als je dan een paar honderd euro minder krijgt per maand en ook nog eens een hoop moet terugbetalen krijg je wel last van paniek als alleenstaande moeder..
gewoon bellen hoor naar de belastingdienst en vragen wat er aan de hand is..
zij maken ook fouten!!!
kuzzz mercie
hey pluis,
heb ook zulke problemen met de vrienden van de belastingdienst, alhoewel het voor mij nu bijna opgelost is..
maar je moet blijven bellen..
bij mij was er iets verkeerds gegaan bij het invullen voor mijn toeslagen

ik had het al expres laten doen door iemand die er verstand van had maarre..
een van de toeslagen was niet goed ingevuld en daarom vond de belasting het nodig om gelijk maar al mijn toeslagen stop te zetten..
pff als je dan een paar honderd euro minder krijgt per maand en ook nog eens een hoop moet terugbetalen krijg je wel last van paniek als alleenstaande moeder..
gewoon bellen hoor naar de belastingdienst en vragen wat er aan de hand is..
zij maken ook fouten!!!
kuzzz mercie
- kitten
Ja en wat als zij nou niet de fout maken, maar het daadwerkelijk verkeerd is ingevuld en ze dus RECHT hebben op de - inmiddels - 4K?
tja als het fout gegaan is, is het fout gegaan..
ik doelde ook meer op dat ze wel recht heeft om te weten wat er aan de hand is en waarom ze het moet terug betalen..
is heel gek dat ze niet willen vertellen wat er aan de hand is..
greetz mercie
ik doelde ook meer op dat ze wel recht heeft om te weten wat er aan de hand is en waarom ze het moet terug betalen..
is heel gek dat ze niet willen vertellen wat er aan de hand is..
greetz mercie
Klagen mag hier ook? Mooi...
Op de dag (nu ja, nacht) dat ik aankwam, kreeg mijn vriend een koortslip (eigenlijk een stuk of 5 zelfs, echt niet fijn). Klote natuurlijk, want hoewel ik dat virus inmiddels ook heb, konden we nu niet zoenen... Dus wij doen de hele tijd erg voorzichtig. Gisteren een klein beetje minder, 1 keer uit hetzelfdeglas gedronken, 2 keer een kusje op de mond, maar toen had ie van die lippleisters op.
En nu voel ik aan mijn lip dat ik er ook eentje krijg... Hebben we daarom zo voorzichtig gedaan!!!

Op de dag (nu ja, nacht) dat ik aankwam, kreeg mijn vriend een koortslip (eigenlijk een stuk of 5 zelfs, echt niet fijn). Klote natuurlijk, want hoewel ik dat virus inmiddels ook heb, konden we nu niet zoenen... Dus wij doen de hele tijd erg voorzichtig. Gisteren een klein beetje minder, 1 keer uit hetzelfdeglas gedronken, 2 keer een kusje op de mond, maar toen had ie van die lippleisters op.
En nu voel ik aan mijn lip dat ik er ook eentje krijg... Hebben we daarom zo voorzichtig gedaan!!!

- kitten
Kun je elkaar daar ook mee besmetten als je het al hebt dan? Balen! Maar als je het nu voelt, kun je nog smeren, toch? Of helpt dat niet zo goed als verwacht?
- eireann
- Site Admin
Ik mis m'n ierse vriendinnetje vandaag zo erg
En zij mij
En de week dat ik dan in Ierland ben zien we elkaar wel veel maar bijna niet 1-1 

**Self Rescuing Princess**
- Crownless
Ik voel me kut. Heel. Erg. Kut. Bah.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
Samen knuffelen dan maar Crownless ? :close_knuf: :close_knuf:
**Self Rescuing Princess**
Wat een verdrietige gezichtjes hier...
Brengt knuffels voor wie het eventjes nodig heeft.. :close_knuf:
Brengt knuffels voor wie het eventjes nodig heeft.. :close_knuf:

- Crownless
uhuh... *knuft*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
<-- heeft weer knuffels over hoor:)
KNUFFFFFFFFFFFFF Crownless... wil je kwijt waarom je je zo kut voelt? soms helpt het om het ff op te schrijven?
KNUFFFFF anne.... iemand missen doet pijn,... skype of msn met webcam een optie ter compensatie?
KNUFFFFFFFFFFFFF Crownless... wil je kwijt waarom je je zo kut voelt? soms helpt het om het ff op te schrijven?
KNUFFFFF anne.... iemand missen doet pijn,... skype of msn met webcam een optie ter compensatie?
*knuffelt even in het rond*
@kitten: uhm, ja, helaas wel. Proefondervindelijk ontdekt, een jaar geleden ofzo. En smeren werkt bij mij niet echt, aangezien ik het blaasje altijd op dezelfde plek hebt, wat vooral aan de binnenkant van m'n lip zit. Van die compeed-pleisters werken wel enigszins trouwens, gelukkig.
@kitten: uhm, ja, helaas wel. Proefondervindelijk ontdekt, een jaar geleden ofzo. En smeren werkt bij mij niet echt, aangezien ik het blaasje altijd op dezelfde plek hebt, wat vooral aan de binnenkant van m'n lip zit. Van die compeed-pleisters werken wel enigszins trouwens, gelukkig.
- JJV
*deelt ook ff knuffels uit*
weet nu hoe fijn is het is !
weet nu hoe fijn is het is !