Nerveus voor een date of om een andere reden...
- pluis
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
Ik denk dat het geen kwaad kan om het patroon eens kritisch te bekijken. Ik bedoel: zelfs als je straks wel een leuke date hebt en fijn seks gehad hebt en jullie zijn beiden zalig verliefd, dan zal hij niet vermoedelijk ineens veel meer tijd of veel minder crises hebben, toch? En om nou voor elke date die je wilt vijf keer te moeten afspreken... Dan kan hij 100 keer een goede reden hebben en heel erg eerlijk en lief en sexy en leuk zijn, maar misschien is het dan gewoon niet haalbaar met de hectiek in zijn leven om er ook bij te daten op een manier die voor jou nog fijn en betrouwbaar voelt.
- isara
Ik denk dat het in alle gevallen wel goed is om goed te kijken naar hoe het leven van een potentiële date (en meer) er uit ziet. Hoeveel tijd hij kan vrijmaken, hoe dat nu gaat. En soms kunnen de intenties heel goed zijn, maar het moet inderdaad wel haalbaar zijn.
Ik kijk daar zelf intussen ook kritisch naar en vraag er soms ook in het begin al naar. Misschien weer te berekenend (that's me...) maar het kan wel weer latere teleurstellingen voorkomen.
Ik kijk daar zelf intussen ook kritisch naar en vraag er soms ook in het begin al naar. Misschien weer te berekenend (that's me...) maar het kan wel weer latere teleurstellingen voorkomen.
- Ravelijne
Ik vind het niet berekenend en ik vind het niet alleen iets wat je voor jezelf doet maar ook voor de ander. Het hoort bij een stuk inschatten/overleggen of je elkaar kunt bieden wat je ieder zoekt.
@Leonietje Is het trouwens niet een voordeel als hij straks weg is uit het filiaal? Je zei al iets van dat je chef er niet superblij mee was en met directe collega's zou ik zelf wel bang zijn voor complicaties (zoniet met vlam zelf, dan wel met reacties van anderen of zo). Hoe werkt dat voor jou?
@Leonietje Is het trouwens niet een voordeel als hij straks weg is uit het filiaal? Je zei al iets van dat je chef er niet superblij mee was en met directe collega's zou ik zelf wel bang zijn voor complicaties (zoniet met vlam zelf, dan wel met reacties van anderen of zo). Hoe werkt dat voor jou?
-
Waar het misgaat is dat hij net weer een kindje gehad heeft en veel te vroeg geboren is dus zijn gezin staat nogal op zn kop. Dus veel ziekenhuis gedoe wat soms ineens tussendoor komt. Dus eigenlijk is dit tussen ons gewoon op het verkeerde moment ontstaan. Weetje mijn leven zou ook op zn kop staan als ik een kind zou krijgen. Maar het maakt voor mij de situatie nu even niet makkelijker.
Qua werkvloer gerelateerd. We houden het stil nu en dat lukt prima. Nu zie ik hem in ieder geval nog op het werk en kunnen we nog over dingen praten als hij met mij mee rijd. Dat lukt niet meer zo makkelijk als hij een uur verderop woont en 1,5uur hier vandaan werkt. We waren er ook een beetje vanuit gegaan dat het contact wel zou verwateren als we elkaar niet zoveel meer zouden zien.
Maar eigenlijk wil ik de date nog steeds. Het voelt zo ontzettend niet af.. Maar de teleurstelling wordt wel steeds groter en daar krijg ik zelf steeds meer last van.
We hebben afgesproken er binnenkort even rl over te praten maar ik denk dat ik hem pas volgende week weer zie.
Qua werkvloer gerelateerd. We houden het stil nu en dat lukt prima. Nu zie ik hem in ieder geval nog op het werk en kunnen we nog over dingen praten als hij met mij mee rijd. Dat lukt niet meer zo makkelijk als hij een uur verderop woont en 1,5uur hier vandaan werkt. We waren er ook een beetje vanuit gegaan dat het contact wel zou verwateren als we elkaar niet zoveel meer zouden zien.
Maar eigenlijk wil ik de date nog steeds. Het voelt zo ontzettend niet af.. Maar de teleurstelling wordt wel steeds groter en daar krijg ik zelf steeds meer last van.
We hebben afgesproken er binnenkort even rl over te praten maar ik denk dat ik hem pas volgende week weer zie.
- isara
Ik denk dat als je gaat praten een van de vragen in ieder geval moet zijn of hij je wil daten en hoe hij denkt daar tijd en ruimte voor te hebben/maken komende tijd, gezien zijn omstandigheden. Want hoe graag je het beiden ook wil, het moet wel kunnen, en vaak is dat wel aan te voelen.
- Ravelijne
Dat is nogal een heftige tijd om iets te proberen te plannen, inderdaad. Succes met het vinden van de juiste afronding, in welke vorm dat ook gaat zijn!
-
Ik heb hem al gevraagd wat hij wil en hoe hij "ons" ziet in de komende tijd en toen gaf hij aan dat we het daar idd over moesten gaan hebben. Maar of we dat rl konden doen. En dat lijkt mij ook verstandiger.
- Daantje
- Contacteer:
Morgen nieuwe tattoo 

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Ravelijne
Whoa! Succes. 

- miss_meeko
Ik ga een borstvoedingsfotoshoot doen, best eng! Er was een fotograaf die een moeder met baby zocht en ik had een berichtje gestuurd dat ik wel zou willen maar dat mijn manneke wel al anderhalf is. Hierop reageerde hij dat hij niet aan zoiets had gedacht en er ook geen beeld bij had. En na wat berichtjes gaf hij ineens aan het een uitdaging te vinden en nu gaan we het gewoon doen. Echt wel spannend!
Ik weet dat ik een tijdje terug een mooie foto reportage had gezien van grotere kindjes aan de borst. Mocht iemand die nog weten te vinden wil je hem mij dan wijzen?
Ik weet dat ik een tijdje terug een mooie foto reportage had gezien van grotere kindjes aan de borst. Mocht iemand die nog weten te vinden wil je hem mij dan wijzen?
- Ravelijne
- Yara
Wat tof! Zou ik ook wel willen, ook al is R pas 3 maanden. Mocht hij nog iemand met een baby zoeken. 

Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- Voleuse
Leuk meeko!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- thaliya
Super gaaf!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington