Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: Post hier over je dier!

Bericht door eireann »

Hoe gaat het vanochtend met haar?
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Iets beter, lijkt het! Wel even schrikken vanochtend, want ze sliep zo diep dat Zarath haar bijna niet wakker kreeg. Maar toen ze wakker was kwam ze zelf om eten vragen en ze wandelde de lengte van de keuken zonder om te vallen. Het lijkt een beetje hoopvol.
Caoineadh

Bericht door Caoineadh »

Dat lees ik graag.. Hopelijk blijft het de goede kant opgaan!
chell

Bericht door chell »

Het is niet mijn hond, maar ben elke keer opgelucht als ik weer hoor dat ze opknapt. Kunnen we geen kloontje maken voor als ze er straks echt niet meer gaat zijn? :cry:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Meeleven is lief. :) Ik denk dat als ze er niet meer is, dat we dan liever een zielsverwant zoeken dan een kloontje. Maar ze is wel super en uniek en ik ben nog maar één andere hond tegengekomen die net zo uit zijn ogen kijkt (en dat is de nieuwste aanwinst van Beatnik, trouwens).

Vanavond lijkt het al weer wat beter te gaan dan vanochtend. Ze probeerde al weer op een drafje te lopen en ze viel niet meteen om.

En! Ik heb het zelf niet gezien, maar Zarath rapporteerde dat vanmiddag poes en hond tegen elkaar aan lagen te slapen. Dat hebben ze nog nooit gedaan. Foto nemen lukte natuurlijk net niet, helaas. Ik hoop dat ze het nog een keer gaan doen, dus. :)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ons vondelingetje:
image.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
chats

Bericht door chats »

wat een schatje
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

D'awww. Als ik dit soort dingen zie dan overweeg ik steeds weer of ik niet toch een kat moet nemen. Tegelijkertijd hoorde ik dit weekend dat de hond van mijn ouders Addison heeft. :nopompom:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ah, da's jammer, Daantje. Enige reden waarom ik soms geen beest had was flexibiliteit. Je moet wel altijd oppas hebben als je langer dan een weekend weg bent. Als ze ziek zijn of doodgaan is het intens verdrietig, maar zo gaat dat in het leven. Better to have loved and lost en zo...
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Aweeee wat n schatje
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
chell

Bericht door chell »

Ik word intens verdrietig als ik denk aan het feit dat mijn Nikki niet meer zo lang te leven heeft (ze is 16,5), maar ik had de afgelopen 16 jaar voor geen goud willen missen!

Enige reden dat ik idd geen dieren zou nemen is ivm flexibliteit, maar dat is inmiddels met de kattenoppasdienst ook niet meer van toepassing <3

@Ravelijne ik hoop dat het goed gaat met de andere poes! Het is echt een droppie
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Snoepje, hè? :)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Een van de belangrijkste redenen om geen dier te nemen in vooral financieel. Als ik zo hoor wat dierenartsrekening voor de hond van mijn ouders was. Dan kan ik dat niet opbrengen en bij het eerste kuchje gelijk in laten slapen vind ik ook niets. Ik heb wel gekeken naar verzekering, maar die sluiten zoveel uit dat ik het nut er niet van inzie.

Tegen de tijd dat ik genoeg verdien ga ik bij mezelf te rade of ik me over de kattenharen in huis kan zetten.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
isara

Bericht door isara »

Wow wat een cutie! Lijkt net of ze minislofjes aanheeft :inluv:
chell

Bericht door chell »

Dierenartskosten kunnen idd flink oplopen, maar je kunt ook geluk hebben. Ik heb nooit veel kosten gehad, behalve toen Kiara ziek werd en doodging (13, dus ook op leeftijd)
Plaats reactie