de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
Voleuse

Re: de oneindige vraag

Bericht door Voleuse »

Iemand pijpen voor geld. Bleek vooral een beetje iew en niet zo geil als in mijn fantasie.

Heb jij al eens seks gehad in ruil voor geld? (geven of ontvangen, veilingen tellen we ook mee :P)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Nee, wel gewoon dat ik gratis weggegeven werd :P

Is er iets wat je nu op seks/bdsm gebied leuk vind om te doen, waarvan je eerder dacht dat je dat nooit zou doen of leuk zou vinden?
thaliya

Bericht door thaliya »

Dingen met plas :oops:

Heb jij wel eens iets met de "gebruikelijke extremen" gedaan; poep, plas, bloed?

(ja ik laat de kinderen en dieren er bewust buiten).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Wij spelen heel vaak met plas, vind ik echt super leuk :D Gisteren nog op de showboat had ie me eerst helemaal onder gespuugd en toen moest ik naar de douche kruipen, en toen plaste hij daar eerst nog even over me heen, yey! :D
Poep vind ik vies :P en met bloed heb ik niet echt iets. Ik krijg ook heel snel littekens dus dan zijn bloed spelletjes ook niet zo handig.

Is er een fetish die jij vies vind, of waar je gewoon de rillingen van krijgt? (ja ja, ykinmkbykiok :P)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja cross-dressing vind ik echt helemaal niks! Echt zodra ik een man in vrouwenkleren zie verliest hij alle aantrekkingskracht voor me.

Heb jij iets met cross-dressing?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ja! Enorm. Alleen helaas eigenlijk (nog) nooit een partner tegengekomen die er ook wat mee heeft. Wel iemand die het voor mij wel zouden willen doen, maar ik blijk het alleen leuk te vinden als de ander er ook echt into is.

Heb jij wel eens iets uitgeprobeerd waarbij je er achter kwam dat je iets enorm leuk/geil/geweldig bleek te vinden, waarvan je vooraf dacht dat je er niks mee had?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja trampling en met voeten spelen! Ik vond voetfetisjisten altijd maar een beetje vreemd, want ik zag mijn voeten helemaal niet als iets seksueels en prima hoor dat zij daar blij van worden, maar ik had er nooit bij stil gestaan dat het voor de D ook leuk kan zijn. Ik zag het meer als een soort solo-activiteit, zo van je biedt je voet aan en laat je een beetje masseren, jij ontspannen hij geil iedereen tevreden. Totdat iemand dus een keer mijn teen in zijn mond stak, holy shit :inluv: :inluv:. Dat is GEIL. Mijn voeten zijn super gevoelig (en ergens wist ik dat wel want knijpers op mijn tenen enzo ga ik helemaal kapot van) en het was gewoon een soort... orale seks? Beetje sabbelen en dan tegen zijn erectie aanduwen en hmmmhhhh :biggrin: :oops: :biggrin:. Ik moet dat echt duidelijk vaker doen want ik kennelijk heb ik een knappe-mannen-die-aan-mijn-voeten-zitten-fetisj

Welk lichaamsdeel dat niet een geslachtsdeel is kan jij geil van worden als het wordt aangeraakt? (Kromste zin ever maar jullie snappen me :P)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

M'n gezicht.

Wat ga je doen met oud en nieuw?
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Bankhangen met mijn mannen en om 12 uur met in ieder geval Jeejtje buiten vuurwerk kijken.

Ga je de oudejaarsconference kijken?
MILF :grin_ani:
thaliya

Bericht door thaliya »

Nee, wij luisteren vanavond naar de top 2000 op de radio :).

Waar was jij tijdens de millenniumwisseling?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Toen was ik in Zwartsluis (of all places..) bij mijn vriendje van toen, die zich erg druk maakte over of z'n computer het nog wel zou doen na de jaarwisseling.

Is er iets speciaals wat je echt wil doen dit jaar?
leonietje

Bericht door leonietje »

Meer kink feestjes en ik wil weer eens keer een geslaagde date die wel doorgaat. En een date met een vrouw zou ook wel weer eens tof zijn.

Heb jij nog kinky plannen voor 2017?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik heb een kinky date met een vrouw deze maand, voor het eerst, dat vind ik wel erg spannend! En verder gewoon met mijn Meester veel leuke en kinky dingen doen natuurlijk, het hele jaar door :D

Heb je nog goede voornemens dit jaar?
Mack

Bericht door Mack »

Blijven doorademen! ;)

En meer leren/bijleren over Linux, Arduino's e.d.

Wat voor een tech ben jij goed in?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Aangezien ik niet eens helemaal zeker weet wat je met die vraag bedoelt, kan ik wel redelijk zeker zeggen: geen één.

Wat is je favoriete Disney film?
Plaats reactie