Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Ravelijne

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Poezenupdate: de poezen kunnen het goed met elkaar vinden! De grote poes wil helaas niet dat ik de kleine poes aanhaal waar hij bij is. Als ik dat doe geeft hij haar een corrigerende beet. Dus nu laat ze zich alleen nog door mij aanhalen als hij het niet kan zien. Beetje jammer voor mij, maar slim van haar. :D Verder geloof ik dat de grote poes nu hij het een beetje gewend is, eigenlijk blijer is. Had ik niet gedacht, qua katten en territorium drang, maar hij vind het wel gezellig en ze spelen veel en liggen ook vaak bij elkaar in de buurt en hij ziet er enorm rustig en tevreden uit. Dus yay!

Verder heb ik net een kerstcadeautje voor Zarath besteld waarvan ik denk dat hij het echt leuk gaat vinden. Iets wat me niet elk jaar lukt. Ik verkneukel me gewoon. :banana:
chats

Bericht door chats »

Kijk zo'n bericht maakt vrolijk :D.
chell

Bericht door chell »

Wat tof Ravelijne! En poezen zijn volgens mij ook echt wel gewoon graag samen met een soortgenootje, ook al zegt men dat het solitaire dieren zijn. Misschien is dat solitaire er wel gewoon uitgeëvolueerd bij onze huiskatten, want als ik zie hoe vaak mijn katten idd ook samen liggen te slapen en samen spelen enzo. En hoe van slag Nikki een paar jaar geleden was toen Kiara overleden was.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wilde katten leven ook in groepen hoor :). Als je een kat genoeg aandacht geeft kan hij best gelukkig alleen leven maar dat het een solitair dier zou zijn is echt onzin.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Het zal iets met balans te maken hebben, ook. Er was een documentaire die ik zag op de BBC waar ze katten met een halsband-cam hadden uitgerust hielden de boerderij-katten een groot territorium aan en een paar keer per dag kwamen ze een soortgenoot tegen en dan snuffelden ze even aan elkaars neus. De stadskatten met meerdere in een appartement en veel meer katten per vierkante kilometer in de achtertuinen vertoonden veel meer tekenen van stress.

Maar onze grote kat is ook duidelijk meer van slag als we hem een weekend alleen laten zonder de hond, dan als de hond wel nog thuis is.

Ik ben in ieder geval blij dat hij blij is. :)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Jha mijn katten verdedigen hun postzegelteritorium inderdaad met hand en tand! Maar tegen elkaar zijn ze lief.
Ik ken mensen met een hele mooie dure raskat die dus niet naar buiten mag en in een huis woont zonder andere dieren. Dat vind ik toch een beetje sneuig. Volgens mij kan bijna elke kat gezelschap gebruiken in een bepaalde vorm.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Als ze ook nog allebei de hele dag naar werk zijn wordt het wel een beetje eenzaam en saai, ja. Nieuwe mijlpaal: ze hebben tien minuutjes in alle rust samen op schoot gezeten. :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb vliegtuigdag vandaag! Maandag weer terug. Paar daagjes Ierland, altijd fijn :)
**Self Rescuing Princess**
chell

Bericht door chell »

Er staat een Magimix Cook Expert op mijn aanrecht! Ik ga in februari naar Malaga voor een expositie van Mark Ryden! Serious Request begint bijna! Love my Life. Zoveel reden om vrolijk te zijn
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Yay voor zoveel leuke dingen!
isara

Bericht door isara »

Woei! Ik heb een financiele meevaller en heb dus eindelijk een Bi Stronic Fusion besteld! Fucking duur, maar schijnt sensationeel te zijn. Het kan eindelijk, en heb nauwelijks seksspeeltje gekocht laatste jaren. Ik kan bijna niet wachten! :yummie:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oeh, klinkt goed! Veel plezier ermee. :)
Crownless

Bericht door Crownless »

Oeh, ik ben fan van mijn stronic eins (ik hou niet van richels, dus geen drei voor mij), als ik nu opnieuw moest kopen, zou ik voor de fusion gaan idd :)

Veel plezier ermee!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
isara

Bericht door isara »

Fusion heeft me gisteren twee uur bezig gehouden dus ligt nu alweer aan de oplader :D
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Haha beterrrrr isara!!
Plaats reactie