de oneindige vraag
- Voleuse
Re: de oneindige vraag
Ik eet bij mijn vriend thuis altijd een beschuitje met hagelslag voor ontbijt. Ik ben niet echt fan van beschuit, eet het normaal nooit maar toen ik daar voor het eerst bleef slapen was dat het enige ontbijt dat hij in huis had dat ik lustte dus nu is het een ding geworden.
Heb jij een gewoonte waar je je (misschien een beetje teveel) aan vasthoudt?
Heb jij een gewoonte waar je je (misschien een beetje teveel) aan vasthoudt?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- pluis
Thee na het eten. Liefst met een stukje chocola of een koekje. Dat is _het_ snoepmoment van de dag en komt in plaats van een traditioneler toetje. K heb Lief ook al om - die wil nou ook altijd thee
Als dat er een keer niet van komt, mis ik het echt.

- Mack
Pssssst pluis ....
? ? ? ? ? ? ? ?
? ? ? ? ? ? ? ?

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- pluis
Oh, God, oeps.
Wat is het bord /TTRPG / kaartspel dat je het liefste speelt?
Wat is het bord /TTRPG / kaartspel dat je het liefste speelt?
- Voleuse
Ehh ohh ik heb veel om uit te kiezen, maar ik denk dat ik Telestrations echt het leukst vind. Het is zeg maar het telefoonspel maar dan met tekeningen. Makkelijk, grappig, met een grote groep te spelen 
Kan jij tegen je verlies?

Kan jij tegen je verlies?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Mack
Ja, best wel goed. Ik ben nogal anti-competitief ingesteld.
Wat is de vreemste (niet standaard Europees/Amerikaans pop) muziek waarvan jij wel eens denkt; tof!
(mag met joeptjoep filmpje...
)
Wat is de vreemste (niet standaard Europees/Amerikaans pop) muziek waarvan jij wel eens denkt; tof!
(mag met joeptjoep filmpje...

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Jezebel
Geen idee of het onder 'vreemd' valt, maar in vind muziek op een hang echt heel gaaf en ontspannend (je hoort het wel eens door straatmuzikanten).
Klikkerdeklik!
Van welke muziek kon je vroeger genieten maar nu echt niet meer?
Klikkerdeklik!
Van welke muziek kon je vroeger genieten maar nu echt niet meer?
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- Crownless
Heel erg vroeger had ik een cassettebandje van bassie en adriaan. Helemaal grijs gedraaid. Ik geloof dat ik nu ontzettend hard zou wegrennen.
Oh, wacht! Ik geloof ook niet dat ik nog blij word van mijn goede tijden slechte tijden cd.
Leuke vraag! Van welke muziek werd jij vroeger blij maar vind je nu drie keer niks?
Oh, wacht! Ik geloof ook niet dat ik nog blij word van mijn goede tijden slechte tijden cd.
Leuke vraag! Van welke muziek werd jij vroeger blij maar vind je nu drie keer niks?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- JerryM
Ik kan eigenlijk niets bedenken..
Ik keer 'm om: Welke muziek vond je vroeger drie keer niks maar kan je nu wel bekoren?
(klassieke muziek uitgezonderd, da's te standaard)
Ik keer 'm om: Welke muziek vond je vroeger drie keer niks maar kan je nu wel bekoren?
(klassieke muziek uitgezonderd, da's te standaard)
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Smartlappen...
Vroeger echt niet!!! Nu nog steeds geen favoriet maar kan de humor er wel van inzien.
Zijn er dingen die je echt heel lekker vond maar wat je te vaak op hebt dat je nu denkt... laat maar..( ik ben bijv. echt een beetje klaar met patat)
Vroeger echt niet!!! Nu nog steeds geen favoriet maar kan de humor er wel van inzien.
Zijn er dingen die je echt heel lekker vond maar wat je te vaak op hebt dat je nu denkt... laat maar..( ik ben bijv. echt een beetje klaar met patat)
O zeker, maar dat komt ook door medische redenen dat ik bepaalde dingen niet lekker vind. Hutspot, biefstuk, filet americain en in enige mate chocolade en nog een aantal dingen vind ik tegenwoordig echt niet lekker meer. Chocolade lust ik nog wel in kleine hoeveelheden, maar zoals vroeger een hele reep wegwerken, dat gaat niet meer.
Zijn er dingen waar je vroegere van gruwde (qua eten) en die je nu wel lekker vind?
Zijn er dingen waar je vroegere van gruwde (qua eten) en die je nu wel lekker vind?
- thaliya
Pasta! Op woensdag was het altijd pasta dag vroeger en dat vond ik echt niet lekker. Zodra ik het huis uit ging ook nooit meer gegeten. Tot ik PA leerde kennen die lekker kan koken en nu vind ik het heerlijk. Alleen spaghetti nog steeds niet.
Waar ben jij voor het laatst uit eten geweest? En was er een speciale reden?
Waar ben jij voor het laatst uit eten geweest? En was er een speciale reden?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- kitten
Eergisteren met Dacrael en Jongste, omdat we in Frankrijk zaten. 
Wat was jouw mooiste vakantie tot nu toe en waarom?

Wat was jouw mooiste vakantie tot nu toe en waarom?
- miss_meeko
Rondreis door Schotland. Ontzettend mooi land, fijne hotels, veel gezien en veel gesekst
- miss_meeko
Wat was jouw eerste vakantie?