De Masochist op Vakantie

Gesloten
eireann
Site Admin

De Masochist op Vakantie

Bericht door eireann »

Ik zit hier al een tijdje mee in m'n hoofd, maar ik krijg het mijn toetsenbord niet uit. Dus als ik het nou allemaal krom en onduidelijk omschrijf, kunnen jullie het mij dan uitleggen?

Zaterdag was ik met JJV winkelen, kwamen een speeltjes winkel tegen die we allebei nog niet kenden (SMart in amsterdam zijstraat van de warmoestraat) en daar lag veel onaangenaam, genant, pijnlijk speelgoed.

Nu weet ik van mezelf dat ik masochist ben. Dat ik in spel pijn 'lekker' vind. (lekker vaak pas achteraf en niet zo zeer tijdens, tijdens is het meer 'omdat hij het wil') Maar ik stond naar die speeltje te kijken, hier en daar vragend 'waar is dat dan voor?' en ik was zowaar even blij dat single was. Want ik kan me in gevoel niet meer voor de geest halen HOE en Waarom ik dat dan lekker vind. Ik weet het wel, in m'n hoofd, dat ik het lekker vind, maar ik snap het niet zo goed.

Voelde me een beetje een vanille die z'n best doet je te geloven maar stiekum denkt 'koekoek'

Nu ga ik er zo maar vanuit dat als ik tzt weer getriggerd word en iemand wil dat graag van me dat ik het dan ook wel weer lekker vind, maar ik vroeg me af of andere 'niet praktiserende masochisten' dat ook wel eens denken?
**Self Rescuing Princess**
JJV

Re: De Masochist op Vakantie

Bericht door JJV »

..aangezien ik toch al een namedrop heb..

mijn pijngrens is door de loop van de jaren verschoven.. Bebaalde dingen zijn lekkerder geworden..andere zijn in 'Nee' veranderd.
zou best kunnen dat er in je pauze ook zoiets afspeelt?
(waardoor je t niet meer echt ' voelt' zeg maar)
~\v/~
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

mag ik als praktiserend maso ook reageren?? :hypocrite:

Ik heb onwijs vaak dat ik overmezelf denk 'koekoek'.. en dat ik me echt niet kan voorstellen dat ik toch van iets ga genieten of er bloedgeil van wordt.. Sterker nog.. ik ben 9 vd 10 keer echt onwijs bang voor de pijn.. voordat het zover is! (tijdens het spel komt dat ook nogal eens voor trouwens)

Als bite dan staat te zwaaien met de cane.. of met weet ik veel wat.. dat denk ik echt nogal eens 'pfff... die is zot! Ik ga me dus eens even echt NIET laten pijnigen he.. ben niet helemaal gek :clown: ' Of dat ik eeeecht niet wil dat hij me knijpt omdat dat zeer doet!
Terwijl ik toch moeilijk kan ontkennen dat ik het bepaalde lichamelijke reacties te weeg brengt..
rubyvita

Bericht door rubyvita »

grappig...ik meen me te herinneren dat bepaalde iemanden 8-) op de prikmeet een bepaalde behang annex prikrol toch wel erg lekker vond eireanne!!!!!!

Maar ik snap je "probleem". Ik heb een beetje hetzelfde met "pijnspullen". Onlangs zag ik in een BDSM shop een nietenflap in de aanbieding. En dan niet met siernieten maar met van die punaise -achtige nietjes erin ( je weet wel die nietjes die je huid helemaal openhalen...brrrrr). Ik stond zowel te gruwen als te kwijlen als me te bedenken dat je wel helemaal gek moet zijn om zo'n ding te kopen want het doet ZEER! En ZEER, beste jongens en meisjes, doet pijn. :clown: En pijn is eng.En bloed ook. En billen die lijken op rauwe tartaartjes ook!

Ik kan me voorstellen dat als je met een afstandje denkt over pijn, je je niet voor kan stellen dat het een sexuele component kan hebben ( als in lekkah).
Als ik heeeeel lang geen sex heb gehad ( en ja dat is weleens voorgekomen) dan kan ik me ook niet meer voorstellen wat daar toch ook al weer zo leuk aan was. Ik zie dan alleen nog maar die plakkerige lijven die zich aan het vermoeien zijn, ik voel dan niets geen zin om dat ook te gaan doen ofzo. Totdat ik weer sex heb gehad en weer weet/ voel hoe lekker,lief,geil,leuk enz het is.

Volgens mij werkt het ook zo met pijn en BDSM. Pijn in een spel, en hoe je daarop reageerd heeft veelal te maken met een dynamiek tussen jou en je spelpartner. Als die spelpartner en de dynamiek ontbreekt blijft er alleen maar pijn over. En pijn alleen is niet lekker. ( althans niet voor mij!)

Misschien werkt het voor jou ook wel zo eireanne!
colet

Bericht door colet »

Tjee wat je al niet allemaal kunt denken bij zo'n titel!

Ik wás geen maso, ik ben het geworden, het is van mij gemaakt....of laat ik zeggen: ik heb het ontdekt en geaccepteerd.
Dus voor die tijd dacht ik ook wel eens: ja doe mij maar zachte SM, vooral lief en aardig. Vastbinden mag, jamaar dan niet te strak en wel zo dat ik er gewoon uit kan. Slaan dat...NEE HO dat mag niet! Hooguit een tikje van speelsigheid, maar slaan als eh...hard en dat t aankomt?? Nee.
Bij het zien van beelden, filmpjes...dacht ik, goh kijk die mensen eens blij zijn samen. Fijn voor hen. Lang leve veilig internet. (ik ben niet snel in shock door filmpjes) Soms dacht ik wel, die zijn echt niet wijs. Dát doet toch echt pijn, hoe bedenk je het? Laat staan dat je het toepast op iemand! Of je laat gebeuren!

Ehm :bloos: maar waar ik dacht geen zweep aan mijn lijf...kan ik er nu zelfs naar verlangen. Natuurlijk zijn er dingen die pijn doen en waarbij ik piep. (*in gedachten heb ik al 100 keer alle canes door midden gebroken*) Trouwens dan is het geen piepen meer. Ik heb een keer gedacht...door die klere-cane gooi ik nog die hele bdsm aan de kant!
Ik heb pas het rek met attributen bekeken en dingen gezien waarbij ik me afvraag: Huh?? Ik weet ook niet of ik het wel wil weten ;)
Maar pijn?? Gek genoeg hoef ik niet ver naar een winkel om iets te zien waarbij ik denk :ieks! Een simpel knijper op een verkeerde plek die kan me zo af blijven leiden en pijn doen!!

Goed en voor hém doen? Eh...ja die cane is dan zo'n voorbeeld. De naalden de vorige keer. Dat ze (nog) niet als Harde Grens staan genoteerd komt omdat ik dat dan min of meer doe voor de ander. Maar verwacht niet dat ik erom zal juichen of roep: jahoor, voor u doe ik alles.
(dat laatste kan ook komen doordat ik niet precies weet wanneer dat is)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat prikding tijdens de naalden meet valt bij niet onder de catagorie pijn, dat kietelt en ielt een beetje maar is gewoon leuk en lekker. Ik bedoel echt AUW !

En de vergelijking die rubyvita trekt naar sex klopt ook inderdaad heel erg :) Van een afstandje is het gewoon allemaal een beetje raar.

Fijn dat ik weer eens niet de enigste ben :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

chippie_ schreef:
rubyvita schreef:

wat ik dan doe is dat ik dat over boord gooi enmaar geniet van het gevoel dat ik er van kan genieten... snap je het nog ? :lol:
Ik kan er nu niet echt van genieten, ook niet van stuiteren, want ik denk dat ik het eerst weer moet ervaren voordat het OH JA ! zo voelde het zo lekker ! er weer in zit. :)
Wever

Bericht door Wever »

eireanne schreef:... Want ik kan me in gevoel niet meer voor de geest halen HOE en Waarom ik dat dan lekker vind. Ik weet het wel, in m'n hoofd, dat ik het lekker vind, maar ik snap het niet zo goed.
Niet meer? Goh...ik ben inmiddels toch vrij praktiserend, maar ik heb me het hoe en waarom eigenlijk nooit voor de geest kunnen halen. Zeker op het moment zelf niet. Voorheen en nadien kijk ik wel met leuke vooruitzichten/herinneringen, maar op het moment zelf heb ik vrijwel altijd spijt (Boefje plaagt me daar natuurlijk mee...en met mijn eigen stelling dat ik een sessie pas goed vind als ik er op gegeven moment spijt van krijg maak ik 't er natuurlijk niet beter op).

Ik weet dat het inmiddels al een hele tijd terug was dat ik nog wat liep aan te modderen, maar ook toen al had ik het idee dat BDSM'ers gewoon collectief prettig gestoord zijn. :clown: Angst of afkeer van speeltjes heb ik zelden (oké...wel met een prikplak. Zelfs nu ik heb ervaren dat 't ding helemaal niet zo erg is als het eruit ziet blijf ik het toch iets freaky vinden).
nimueh

Bericht door nimueh »

eireanne schreef:En de vergelijking die rubyvita trekt naar sex klopt ook inderdaad heel erg :) Van een afstandje is het gewoon allemaal een beetje raar.
Klinkt hiero ook bekend ;) bovendien vind ik pijn pas lekker als het wat opgebouwd wordt, dus ook wanneer ik in een D/s zit en me wel kan verheugen op een pijnspel. Dus maso of niet, als je te hard slaat of whatever in het begin van een spel, dan heb ik gewoon pijn en dan geniet ik helemaal niet (en kan ik ook er niet 'inkomen'). Net zoiets als jouw teen stoten, dat doet ook gewoon pijn. Hmz, ik ga wat teveel offtopic...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

eireann schreef:Ik zit hier al een tijdje mee in m'n hoofd, maar ik krijg het mijn toetsenbord niet uit. Dus als ik het nou allemaal krom en onduidelijk omschrijf, kunnen jullie het mij dan uitleggen?

Zaterdag was ik met JJV winkelen, kwamen een speeltjes winkel tegen die we allebei nog niet kenden (SMart in amsterdam zijstraat van de warmoestraat) en daar lag veel onaangenaam, genant, pijnlijk speelgoed.

Nu weet ik van mezelf dat ik masochist ben. Dat ik in spel pijn 'lekker' vind. (lekker vaak pas achteraf en niet zo zeer tijdens, tijdens is het meer 'omdat hij het wil') Maar ik stond naar die speeltje te kijken, hier en daar vragend 'waar is dat dan voor?' en ik was zowaar even blij dat single was. Want ik kan me in gevoel niet meer voor de geest halen HOE en Waarom ik dat dan lekker vind. Ik weet het wel, in m'n hoofd, dat ik het lekker vind, maar ik snap het niet zo goed.

Voelde me een beetje een vanille die z'n best doet je te geloven maar stiekum denkt 'koekoek'

Nu ga ik er zo maar vanuit dat als ik tzt weer getriggerd word en iemand wil dat graag van me dat ik het dan ook wel weer lekker vind, maar ik vroeg me af of andere 'niet praktiserende masochisten' dat ook wel eens denken?

Ter info; ik vind mezelf nog steeds regelmatig koekoek, maar vind het nu zo lekker dat dat me niet meer zo interesseert :static:
nimueh

Bericht door nimueh »

En ik maar denken: ben je deze zaterdag met JJV gaan winkelen??? Oh, ik had meegewild! :mrgreen:
JJV

Bericht door JJV »

;) afgelopen zaterdag waren 'we' in utrecht op de lente- picknick

overigens winkel ik de laatste tijd natuurlijk veeeeel te weinig
(ook te maken met mn verjaardag die er aankomt)
~\v/~
mej.s

Bericht door mej.s »

Ik dacht, hoe ga je om met BDSM als je op vakantie gaat, laat je dit dan thuis (nou nee hihi).

Pijn is vreselijk. Het idee dat de nagels over mijn rug gaan zo zeer dat het vuurrood is. Aan mijn haar trekken dat ik niets anders kan het wegzuchten (met dank aan zwangerschapsgym en een bevalling). Cocktailprikkers, kaarsvet, touw dat net iets te strak zit. En dan hebben we het nog niet over de harde slagen van de zweep. Als ik het zo opschrijf vraag ik me af wat ik er zo leuk en bevredigend aan vind. Hoe meer pijn ik krijg hoe meer het lekkerder gaat voelen. Met een goede zweep sla je mij in subspace en fisten is nog dieper en van de wereld af. Dreigen met een electrische mepper of rietje en ik ga ineens heel braaf luisteren :mrgreen: . Aan de andere kant wil ik het ook voelen. Niet alleen omdat het hem opwind en zijn sadisme flink aanwakkert. Het heeft een wisselwerking. Ik doe iets waar ik niet direct voor zou kiezen. Ben meer van gedienstigheid en opdrachten en lust (veel lust). Maar omdat het toch wel lekker is en ik op dat moment de aandacht krijg die ik ook zo lekker geef ik me over. Ook de beloning voor wat ik doe is meestal heerlijk. Dus tja, het is even doorzetten en ook wel afzien. Achteraf ben ik dan wel blij dat ik geen nee heb gezegd en het toch heb ondergaan.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

eireann schreef:
:mrgreen: Hier moest ik zo hard om lachen.

Maar ontopic: Ik verklaar mezelf regelmatig voor gek. Elke keer dat ik geslagen word en het doet zooo'n pijn ben ik er vast van overtuigd dat ik het helemaal niet leuk/lekker vind. Bijna iedere keer dat we spelen neem ik me voor om het nooooooooit meer te doen. Maar ondertussen sop ik wel :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gesloten