Brillen. Zat er vandaag nog aan te denken. Een paar honderd pond aan uitgegeven want eigenlijk had ik wel een bril nodig, maar heb ze echt nooit op gehad. Of in ieder geval zijn de keren op 2 handen te tellen. Binnenkort toch maar eens naar de opticien om een oogtest te doen.
Wat is het duurste kledingstuk dat je ooit gekocht hebt?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Nee, maar ik zou er wel op moeten letten, want bij koffie en bananen bijvoorbeeld let ik wel op fair trade...
Maar ik doe wel echt járen met kleding, dat is niet fair trade, wel duurzaam
Soms wel soms niet. Maar we kopen vlees zo goed als altijd van betrouwbare bron. Wildernisvlees bijvoorbeeld, van de runderen en paarden die in natuurgebieden lopen, en vlees van scharrelvarkens. Officieel heet dat niet "bio" omdat het land niet gecertificeerd is, maar we vinden dieren welzijn belangrijker dan een certificaat.
Heb je dieren thuis?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Stations vind ik meestal een noodzakelijk kwaad met veel mensen op een plek die allemaal haast hebben. Ik wil er vaak zo snel mogelijk weer weg. Dus geen favoriet hier.
Wat doe je als je in het openbaar een scheet aan voelt komen?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!