Dus, wat zijn je erogene zones buiten de 'traditionele' erogene zones? Bij mij eigenlijk overal wel.Voleuse schreef:Welk lichaamsdeel dat niet een geslachtsdeel is kan jij geil van worden als het wordt aangeraakt? (Kromste zin ever maar jullie snappen me )

Ik vind het ook makkelijker (want voor mij intuïtiever) seksen met mensen die ook een lichaam met veel erogene zones hebben. Ik moet echt omschakelen als ik iemand voor me heb waar alleen geslachtsdelen echt 'werken' qua seks en opwinding. (Frustrerend voor beiden als je na drie kwartier te horen krijgt dat terwijl jij dacht dat je een super sensuele massage aan het geven was, het voor de ander 'wel lekker maar voelt als gewoon knuffelen' was...)
Ik heb ook iemand gekend die vertelde dat ze klaar kon komen als ze lang genoeg achter haar oor gekust werd. Dat lukt bij mij niet, of ik heb het in ieder geval nog niet meegemaakt.
Wat zijn jullie ervaringen? Is als je seksuele gevoel op één of een paar plekken geconcentreerd, of herken je de verscheidenheid aan erogene zones?