In de paar maanden dat ik nu af en toe speel, heb ik totnutoe twee keer klein stukje gehad van wat ik als onwijs gááf heb ervaren. Vantevoren nooit over gesproken ( ik zie de waarschuwende vingers al komen

Ik kan het niet anders uitleggen als de term die het het meest benaderd: gebroken worden.
Eerste keer was spel klaar, beetje geknuffeld en wat gepraat. Ik kom meer terug bij gelijkwaardig en zeg iets grappigs/plaag....Er vliegt er één overeind, eist dat ik ga staan, slaat op pijnlijke borsten die al genoeg gehad hadden...zelfs toen ik "jamaar sorry en zo bedoelde ik het niet" en dergelijke ging zeggen. Ik huilde, smeekte. Hij liet me huilend kruipen (is grensgeval en vind ik vréselijk!!) onder dreiging van de cane...dwong me op schaamtevolle manier klaar te komen, huilend....en....Nouja, hoe dan ook....ik was 'het' kwijt, ik was 'hem' kwijt, zat niet in spel--> het leek ineens zo echt, kon niet ontkomen. En bleef na vijf minuten als een vaatdoek op de grond liggen.
Die keer ben ik naar huis gereden zonder enig idee te hebben waar en hoe hard ik reed, of het druk was op de weg, of het licht nu rood of groen was geweest....

Het enige wat ik daarna kon was er af en toe op terugkomen, want die vijf minuten had ik als een hel van een hemel ervaren. Dit was hét! Wauw...
Drie weken terug soortgelijk. Gespeeld, gedoucht, aangekleed en we praten over koetjes en kalfjes. Ik zeg alleen maar "jahoor, idioot" op een idioot plan. Hij grijpt haar, daarna tepels die dit keer al behoorlijk de pineut waren geweest, en eist dat ik zeg dat nooit meer te zeggen. Nou eh

Ik heb zo gehuild en gebeefd!
Dit was beide keren echt ná een spel. Slechts vijf minuten of niet eens. En ik vind het onwijs! Zo heftig, zó ontzettend dat ik vergeet dat het spel is, zo afhankelijk, zo....zálig.
Nu vraag ik me heel erg af wat er gebeurd als je dán zou doorspelen.... Kleine knuffel desnoods en dan in dat gevoel verder... Zou dat kunnen? Of is dat juist niet zo'n goed idee?
Het gekke is dat ik tijdens een spel wel aanhoor wat er gezegd wordt en braaf knik (soms) op: dat ik niet luister, niks ben, enz. Dan is het anders. Tijdens deze twee keer vijf minuten was ik het vertrouwen -bijna- kwijt, dacht echt dat hij niet luisetrde, me niet hoorde, niet oplette, gewoon doorging en ik denk dat het tegen 'angst' aanzit wat ik dan voel

Nouja, nu vraag ik me dus heel erg af wat er gebeuren zou als je dán juist zou doorspelen. Of dat je zoiets ook kunt oproepen aan begin van spel. Waar je op zou moeten/kunnen letten... En ik ben gewoon benieuwd of meer mensen het kennen, vanuit beide rollen.