Ja ik weet redelijk wat het inhoud en los van de mogelijkheden tot aftappen van een hele wijk, er weten maar weinig mensen van een ander heel eng onderdeel van de WIV: een DNA verzamelbank van de AIVD die ervoor kan zorgen dat DNA van hele bevolkingssgroepen gebruikt zou kunnen worden ter profilering. https://www.groene.nl/artikel/de-dna-verzameldienst
Ook ik heb 1984 gelezen. Hoorde daarbij vanochtend op de radio dat het budget dat nu beschikbaar is op geen enkele manier genoeg gaat zijn. Maargoed, ook tegen dus.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Arjen Lubach heeft trouwens grappige en informatieve informatie hierover.
Ik stem tegen.
Ja er moet een nieuwe wet komen. Maar inhoudelijk anders, dan dit wetsvoorstel.
Wij mogen alleen voor het referendum. Gemeenteraadverkiezing komt hier pas na de fusiegemeente. Onze regio moet dus alleen voor de wiv komen stemmen.... Zal niet motiveren
Ik ben de bangmakerij voor islam terrorisme zat en vind dat we als zogenaamde vrije wereld een betere afweging moeten maken tussen echte privacy en schijnveiligheid.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses? Therapy?
Ik heb getwijfeld maar uiteindelijk tegen gestemd. En op een vrouwelijk raadslid dat iets lager op de lijst stond zodat er hopelijk meer vrouwen hoger eindigen.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington