Ageplay..

Deleted User 178

Ageplay..

Bericht door Deleted User 178 »

Voor de forumcrash was er in een gesloten deel al wel een topic over, maar volgens mij hoeft het niet perse besloten dus bij deze:

Ageplay!!

Zijn er hier op ws nog mede-ageplayers? Wat zijn je gevoelens erin? Hoe beleef je het?

Voor de niet-ageplayers.. wat zijn je gedachten erover? Vind je het een ‘leuk voor jou, niks voor mij?’ of stoor je je als iemand ineens “Paappaaa (of Mammie natuurlijk) Au!” roept??

Simpele nieuwsgierigheid dus eigenlijk.. :mrgreen:
JJV

Re: Ageplay..

Bericht door JJV »

oei..

dat komt èrg dicht bij mn werk..
kriebelt bij mij dus niet echt positief
(op mn werk 'meesterrrrr' genoemd worden werkt ook .. venijnig.. moet ik zeggen)

.. op zich ben ik trouwens niet vies van een partijtje infantilisering.. (dank aan Brigitte kaandorp)
dus teksten als " ahhh èn ligt't subbie dan lekker klaar te komen?
èn ligt't subbie dan lekker klaar te komen?
aagoedoedie goedie goedie
aagoedoedie goedie goedie.. "
.. en dan eskimo-neuzen..

.. maar niet structureel ofzo
~\v/~
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb er zelf niks mee, maar ik vind het wel geweldig om te zien. Vooral als er echt duidelijk moeite en tij in zit, zoals QT met haar überschattige jurkjes altijd, daar kan ik echt van genieten! :biggrin:

Ik heb er ook totaal geen moeite het los te koppelen van een normale vader-dochter situatie, dat is iets anders, gewoon.
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik had er ooit een hele sterke mening over (staat vast nog ergens op Samarium, voor de geinteresseerden), maar inmiddels heb ik die soort van herzien.

Het is niet mijn ding. En ergens vind ik het wel verontrustend als ik ergens (bijv. showboat) ineens iemand hoor gillen 'Pappie, Pappie, niet doen, dat doet pijn! Auw, PAPPIE! <insert huilen hier>'. But then again, als ik iemand 'Meester, Meester, niet doen, dat doet pijn, AUW, MEESTER! <insert huilen hier>' hoor roepen, zou ik dat net zo verontrustend vinden eigenlijk.

Ik had er heel lang een probleem mee (soort van) dat ik het nogal ehm... ja, fout vond. Ik bedoel, in mijn hoofd matchen kinderen niet met seks. Of ja, kinderen en een ouder matchen niet met seks. Wat toch wel heel erg geimpliceerd wordt met termen als pappie en mammie en kinderlijk gedrag naar diegene toe. Daar werd ik niet blij van. Al helemaal niet toen ineens op Samarium de hele 'iedereen doet aan daddydom ook al weet je het zelf niet'-sfeer hing, en ik voor mijn gevoel ineens moest gaan verantwoorden in mijn hoofd waarom ik bepaalde aspecten wel deed, terwijl ik het zo fout vond?

Anyway, das zo'n jaar (of anderhalf?) geleden ofzo. Toen ik alles nog een stuk zwart-witter zag. Het is nog steeds niet mijn ding. Maar wat ik wel erg leuk vind is die onschuld. De meeste ageplayers die ik heb gezien (en dat zijn er niet veel) zijn in ieder geval wel duidelijk seksueel ingesteld, terwijl ze alle dingen die zo leuk zijn aan 'kind zijn' behouden. Wat ze -in mijn hoofd althans- niet zozeer een wanna-be kind maakt, maar een volwassene met kinderlijke onschuld. Lijkt hetzelfde, maar vind ik toch wel heel anders. En let's face it: het is hartstikke leuk om eerlijk te zijn, niet na te hoeven denken over dubbele bodems, hoe denken anderen over mij, en iemand te hebben waar je tegen kunt opkijken, weet dat die onvoorwaardelijk van je houdt en je beschermt. En dan heb ik het nog niet eens over het huppelen, enthousiast zijn over de jonge geitjes in de kinderboerderij, iemand nat spetteren bij het afwassen of bellen blazen en genieten van een kingsize lollie.

In touch zijn met je innerlijk kind is gewoon gaaf. Maar waar ik dat niet doortrek naar mijn seksbeleving (en voor mij is bdsm = seks), doen anderen dat wel. Good for them. Maar wat ik moeilijk blijf vinden om te zien is als het ook daadwerkelijk in de praktijk wordt gebracht. Iemand die in een schattig jurkje/pakje ergens tussendoor huppelt en knuffelt met zijn mamma/pappa, ok. Maar daar een spel van zien.. mwah. Ligt er erg aan. Ik heb er al een tijdje geen gezien. Persoonlijk vind ik het ook wel makkelijker om er de liefde in te zien. Geen kille domina die haar onderdaan bekijkt alsof het een kakkerlak is die verplettert moet worden in daddydom. Wat eigenlijk wel lief is.

Kortom, ik vind het allemaal wel lief. Niet mijn ding, maar wel lief.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Ik ken het alleen van een Daddy met zijn sub en heb daar mooie spellen van gezien. Ik vind het iets liefs hebben. Subje sjouwt altijd een teddybeer mee, en de liefde spat er van af tussen die twee. Geweldig! Het begeleidende, sturende, zorgende... in a way is dat ook wat ik van mijn D vraag. Daar kan ik dus wel wat mee, en begrijp het ook, al zou ik het zelf niet op die manier willen.
Heeft voor mij ook niets slechts of zo in de zin van pedofilie, het subje is immers gewoon volwassen?( En dan inderdaad de vaak echt schattige outfits)

Met subjes in boxen en in de luiers heb ik helemaal niks. Heb op een meet wel eens een volwassen man in een vieze luier gezien, en dat vind ik IEUWWW... een stuk ageplay waar ik persoonlijk niks mee heb of me iets bij voor kan stellen.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Als ik eerlijk bent kan ik er moeilijk aan wennen, volwassen mensen die elkaar aanspreken met 'pappie en mammie'

Het kinderlijke kan ik dan wel weer snappen en lief vinden, maar niet in combinatie met spel, dat past in mijn hoofd niet zo goed.

Het 'kind in mij' -wat een uitdrukking ook- ken ik wel, en vind ik leuk om ook af en toe los te laten, maar niet in bdsm setting, wel met een suikerspin in de dierentuin, uitermate vrolijk gebabbel tegen de hertjes -ook waar collega's bij zijn- en huppelen en blijdschap uiten op willekeurige momenten.

Een beetje snap ik het dus wel, en in een relatie is het nog best te onderzoeken, lijkt me heerlijk ontspannen, maar tijdens spel en sex hoort het er voor mij niet bij.

typisch gevalletje : YKIMKBYKIOT (your kink isn't my kink but your kink is ok too)
**Self Rescuing Princess**
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

*Steekt (wijs!)-vinger op*

Ik deed er “af en toe en heel zijdelings wel eens” aan tot ik een echte liefhebster ontmoette en er vervolgens vól in dook. Inclusief box, luiers, kinder-DVD’s, adult size fopspeen en al. Niet zozeer het pappa en mamma gebeuren alswel het jonge, naieve meisje dat bij ‘n (hele foute) oom logeerde. En ja, ik moest me wel over het een en ander heen zetten tot ik me realiseerde dat ook dit alleen maar spel was.

We hebben er zelfs een website over opgezet maar dankzij het overweldigende aantal bezoekers (gemiddeld drie per dag) is die allang weer ter ziele.

Enfin, de betrokken dame verloor haar interesse in deze tak van sport (en later ook in mij, maar dat terzijde) en de spullen zijn uiteindelijk naar de zolder verdwenen - al hoop ik stilletjes wel dat ze daar niet eeuwig blijven liggen.

Verder zou ik niet met iedereen aan age-play kunnen doen: In dit geval had het vriendinnetje een behoorlijk jeugdige uitstraling en dat heeft er destijds zeker aan meegeholpen dat ik me met veel plezier in dit nieuwe avontuur stortte. Of ik dat nog eens zou kunnen... zou heel sterk van iemands persoonlijkheid afhangen.

F.
oeps2

Bericht door oeps2 »

wel eens geprobeerd
het is heel leuk om net te doen alsof je van helemaal nix weet
naief zijn en onschuldig.
leuk om een keer mee te maken maar wij zijn er nooit verder mee gegaan
dus het trok ons niet genoeg
oepz
artemis

Bericht door artemis »

Nu Lief er afgelopen weekend een beetje mee bezig is geweest met me heeft het een hoop in mij los gemaakt.
Eerst het idee van kan dit wel en mag het wel?
Terwijl ik het wel ook bij andere stellen zie en het juist dan erg leuk vind om te zien. Al zou ik misschien niet zo ver gaan.
Nu dan ook het gevoel dat ik een hoop ben mis gelopen in mijn kindertijd en het dan toch fijn vinden.
Dus het voelde een beetje dubbel allemaal, maar ben er wel mee bezig in mijn hoofd en ik denk toch dat het een deel is van mij. Gewoon het lieve, schattige meisje zijn met 2 staartjes en een rokje, die blij en vrolijk is en geniet van de zeg maar kinderlijke dingetjes. Maar echt een heel klein meisje zijn nee dat dan weer niet. En we zien wel hoe het verder gaat.
Boefje

Bericht door Boefje »

Ik denk dat er gradaties in zijn. Want ik roep geen "pappie" tegen D-D en hij ziet me ook niet als kind. Maar soms ben ik wel een beetje zijn kleine meisje. Kort rokje, lak schoentjes e.d. Maar zonder teddybeer (alhoewel ik wel een grote lollie voor de grap in de kast heb liggen :mrgreen: ). Het is waarschijnlijk meer het "18-jarig naïeve meisje, nog net geen vrouw maar wel een hartjes onderbroek aan". :lol:
Alhoewel?
Misschien zelfs dat niet eens. Misschien alleen het naïeve een beetje.
We hebben ook wel eens het schoolmeisje en de strenge foute Meester geprobeerd. Is best grappig. En ook best wel geil, hahahaha.
We doen het meer omdat we er de lol van in zien dan dat het echt een kink is. Zoiets. Am I making any sense? Hahahaha.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik heb er niet echt een mening over als in: ik vind het 'raar' of niet gepast. Ik kan me namelijk voorstellen dat het voor mensen werkt.

Ermee geconfronteerd worden op bijvoorbeeld een meet is dan voor mij weer een moeilijker punt. Ik kan er namelijk niet zo veel mee als er een meisje overduidelijk als een klein kind rondloopt. En ook op die manier communiceert. Mijn ervaring is namelijk dat ze (of hij) die rol tegen iedereen aanhoudt. Dus ook ik kan er geen 'normaal gesprek op niveau' mee voeren.

Ook het geroep van 'Pappie pappie!!!', sja, is niet mijn ding. Ik kan er niet zo veel mee zeg maar. Ik heb sowieso niet zoveel met rollenspellen, en age-play, daar kan ik me zelf al helemaal niks bij voorstellen.

Daarentegen liep ik op het laatste next feest wel rond als schoolmeisje, maar, dat lag voor mij meer in de lijn sexy (a la britney spears in die videoclip) dan dat het met leeftijd te maken had.

Maar, wat anne zegt, een typisch gevalletje van ykimkbykiot. :)
MILF :grin_ani:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

We doen hier ook het een en ander met ageplay. Maar we hebben heel erg bewust de "mammie" achterwege gelaten. Ik heb een prima band met mijn echte moeder, die ik ook nog steeds met "mam" aanspreek. Wij houden het bij "juffrouw". Dat geeft een duidelijk verschil weer, maar geen vervelende connotaties met echte familie. Ik kan me voorstellen dat voor juffie dat weer iets is wat niet werkt.

Wat betreft omgang met andere ageplayers: ik vind het al vervelend als iemand op een ageplay forum al constant in kleutertaal post. Tenzij het op een meeting is die juist draait om het in rol blijven.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

juffie schreef:Ermee geconfronteerd worden op bijvoorbeeld een meet is dan voor mij weer een moeilijker punt. Ik kan er namelijk niet zo veel mee als er een meisje overduidelijk als een klein kind rondloopt.
Mee eensch. Het is voor veel BDSM-ers ook vrij moeilijk te plaatsen denk ik. Zo’n rose jurkje en kniekousjes misstaan een beetje op een bijeenkomst waar alle andere aanwezigen in het zwart gehuld zijn.

True, er wordt in age-play soms aardig op los gespanked en ook wel vernederd (“In de hoek jij met je broekje op je knieën!”) maar de dreigende gedachte van verkapte pedofilie is vaak ietwat verontrustend.

Eigenlijk is dat ‘n beetje vreemd. Als de meeste bezoekers hier op ‘n gezellig familiefeestje eens lekker openhartig uit de school zouden klappen over hun voorkeuren voor canes, boeien en heftige vernederingen, dan weten ze van te voren al dat ze behoorlijk wat afkeurende reacties kunnen verwachten.

(Of ze realiseren zich te laat dat ze de alcohol aan het woord hebben gelaten. Kan ook.)

Voor een buitenstaander is BDSM vaak net zo absurd als age-play voor veel BDSM-ers. En toch heb ik meer dan eens (volwassen) meiden op schoot gehad die na een vrij heftig spel alleen maar als een klein kind vertroeteld wilden worden.

Zuigfles en al :)

F.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Frodo schreef: En toch heb ik meer dan eens (volwassen) meiden op schoot gehad die na een vrij heftig spel alleen maar als een klein kind vertroeteld wilden worden.

Zuigfles en al :)

F.
Jep. Kan ik me ook helemaal voorstellen. Maar hoe stom, hypocriet en bekrompen klinkt het als ik (ja, als BDSM-er) zeg: Prima dat je dat erg leuk vindt, maar ik voel me er wat minder makkelijk bij, zou het misschien thuis mogen? (Tenzij het een luiermeet ofzo is natuurlijk). Niet dat ik iemand iets zou willen verbieden, en mensen hoeven het voor mij ook niet te laten, zo arrogant ben ik niet. Ik probeer alleen mijn ongemakkelijke gevoel weer te geven.

Age-play is zo'n specifieke tak van sport.. voor veel mensen een brug te ver, (volgens mij ook) minder liefhebbers dan van 'reguliere' BDSM, dus misschien is de sfeer voor zo'n spel ook beter binnen de 4 muren van je huis...
Ik bedoel, over het algemeen hangt op de 'gewone' meets niet een sfeer die past bij age-play. Toch?

Ik hoop echt dat ik geen mensen tegen het hoofd stoot, het is verrekte moeilijk om dit goed te verwoorden...
MILF :grin_ani:
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Mwah, ik had voor dat ik zelf iets met ageplay deed, QT al eens op de showboat bezig gezien met haar Daddy. Dat was voor mij een van de mooiste spellen van de avond.

En als ik nu op een deestje met tippi rondloop, die vrolijk met haar knuffel wandelt en een fristi-met-een-rietje drinkt, krijg ik eigenlijk alleen maar positieve reacties.

Het geeft voor mij wel een extra dimensie aan een spel. Al weet ik niet of ik er naar op zoek zou gaan, mocht het ooit over raken tussen tippi en mij.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gesloten