Ik heb vannacht toch weer gek gedroomd!
Ik was op vakantie. Ik reed een vrachtwagen die er uitzag als een camper achterin. Dus met raampjes. Omdat ik niet met mijn voeten bij de pedalen kon ging ik parkeren langs een ravijn, om daar te picknicken. (ik snap het ook niet!)
Ik wilde perse op het randje staan, dus manouvreerde de wagen echt op 1 cm van de rand.
In de wagen waren mijn eigen poes, de welpjes van kitten en mijn kinderen. Later parkeerde er een andere wagen en daar waren meer WS-ers. Deze sjouwden hun koffers in mijn wagen en wilden meerijden. Jongste welp van kitten wilde toen niet gaan slapen, al heb ik geen idee waarom welp dat moest als we gingen picknicken :S ...Kitten rende erachteraan, maar welp wilde graag de step van een trap afduwen. Elke keer ging er vanalles om onderaan de trap en werd ik daarvoor gestraft. Door mijn ex-schoonouders
Kitten liep overigens in haar pyama (ik wist niet eens dat je die had

) en waar ik ook wilde gaan liggen om te rusten, zij kwam erbij liggen, omdat we zouden logeren.
Later heb ik de stoel beter gezet en het raam omlaag. Goede uitvinding ook, dat je niet de stoel verzet, maar het raam omlaag draait. Afijn, toen kon ik naar buiten kijken. en aangezien ik mijzelf zo stoer volede achter dat stuur...ik zwenkte zo even die hele combinatie alle bochten door de berg af! Maargoed, omdat ik zo stoer was, groeide ik, dus moest er iemand (gewezen j-vd-n) steeds dat raam omhoog gaan doen, zodat ik wel kon blijven kijken.
Ohja, in de wagen lag wel gewoon een tent. dus ik ging redelijk gewoon kamperen.
Verder geen idee of ik ooit ben aangekomen.....
Ohja, kitten...je mag best nog eens komen logeren, hoor!