Oef, dat is schrikken miss meeko. Hopelijk vals alarm! Ik heb nooit een vruchtwaterpunctie gehad dus kan daar helaas geen ervaring over delen, maar veel sterkte!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann schreef:'De oorzaak is nog een raadsel'...
Ehm. Seks. De grootste oorzaak is seks.
Word!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Van de week bezig met de kinderwagen. Werd er ineens een beetje nostalgisch van, de realisatie dat mijn oudste dochter straks achter de kinderwagen loopt waar ze zelf als baby ingelegen heeft
En vandaag de berging uitmesten, kwam ik nog meer babyspullen tegen van mijn oudste dochter *blij*
Over nostalgie gesproken: de commode die we gebruiken is een erfstuk: AndereBart en z'n broer hebben erop gelegen. Maar daarvoor is het eerder in de familie gebruikt, waarschijnlijk als kastje. Het is ooit gemaakt door de opa van de opa van de kleine.