Terug van weggeweest
Terug van weggeweest
Hai,
Aangezien ws er sinds mijn laatste bezoek ongetwijfeld heel wat leden bij heeft gekregen, zal ik me even opnieuw voorstellen:
ik ben kahlan, 36 en bijna 9 jaar geleden de bdsm ontdekt en niet veel later Highspirit ontmoet, met wie ik nu alweer een tijdje in Loenen (gld) woon.
Onze D/s heeft even op een wat lager pitje gestaan de afgelopen tijd, maar met dank aan @tippi hebben we hem weer terug gevonden :-D
In het dagelijks leven ben ik verpleegkundige, en vrije tijd besteed ik graag bij mijn paard of met (bord)spelletjes spelen.
Nog vragen, just ask!
Aangezien ws er sinds mijn laatste bezoek ongetwijfeld heel wat leden bij heeft gekregen, zal ik me even opnieuw voorstellen:
ik ben kahlan, 36 en bijna 9 jaar geleden de bdsm ontdekt en niet veel later Highspirit ontmoet, met wie ik nu alweer een tijdje in Loenen (gld) woon.
Onze D/s heeft even op een wat lager pitje gestaan de afgelopen tijd, maar met dank aan @tippi hebben we hem weer terug gevonden :-D
In het dagelijks leven ben ik verpleegkundige, en vrije tijd besteed ik graag bij mijn paard of met (bord)spelletjes spelen.
Nog vragen, just ask!
- Heidi
- thaliya
Re: Terug van weggeweest
Welkom terug!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
-
Hé jij! Welkom terug!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- puppie
*Zet thee en koekjes neer*
Welkom terug!
Welkom terug!
- kitten
- Mack
Hi there!
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Peter^
- Contacteer:
Welkom terug en veel nieuw plezier samen.
Geniet van de positieve momenten.