slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Ravelijne

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Lekker om op het water te zijn, idd. In Amsterdam was de pont over het IJ naar Noord ook gratis. Lekker om een beetje uit te waaien.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Lotus was ook dol op pontjes. Als we ergens met de auto heen gingen, plande ik een route met pontjes erin.
Geniet van de positieve momenten.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hopelijk fijn om daar met een glimlach op terug te blikken :hug:
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wat lief dat je dat deed, Peter!
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

eireann schreef: 13 mei 2019, 12:40 Ja het was leuk :) we waren al op de helft voor ik doorhad dat we also onderweg waren

Mocht je wel mee op het pondje?
Ja, moest alleen betalen. :lol: Gewoon pinnen.
Mack

Bericht door Mack »

Pontjes zijn tof.
Voor die van ons naar Wageningen hebben we knippenkaarten.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

LOVE eurovisie echt het is zoals elk jaar weer bedroevend en hilarisch tegelijk.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Mack

Bericht door Mack »

Voor mij zijn bij het Eurovisie S-V alleen de betere nummers tenenkrommend. Bij de rest is het een test voor mijn reactievermogen: "Hoe snel kan ik deze pagina sluiten?" :crash:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik loop altijd met een zo'n groot mogelijke boog om het songfestival heen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Met het juiste gezelschap is het zo fout dat het weer leuk is. Heel soms. :D Maar dit jaar wist ik niet eens dat het was. :)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Wachtkamerpost. Nog een rondje laser dit seizoen en dan hoef ik niet meer zo moeilijk te doen met in de zon zitten.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
pluis

Bericht door pluis »

Vandaag m'n Nederlandse herintegratie maar weer n stapje omhoog geholpen en bij de kringloopwinkel een fiets gekocht. Was eerst bij een paar fietsenwinkels geweest, maar die hadden alleen maar modefietsen met enorme frames die van de slechte lassen aan elkaar hangen, of van die gecompliceerde gevaartes die veel te duur waren. Ik denk dat het tweedehandsaanbod eerder dit jaar al was uitgedund, want ik vond het bar en boos.

Met dank aan Piekfijn heb ik nu een kwaliteitsfiets die niet hip is (volgens mij is t eigenlijk een seniorenmodel met extra lage instap), maar met trommelremmen en een versnelling van Shimano die zo nog tien jaar meekan. Nu alleen nog ff een enorm kettingslot kopen :)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Vanmiddag vervolg gegeven aan uitzoeken, opruimen en weggooien van spullen die al 20 jaar liggen te verstoffen. Om ruimte te maken voor te bewaren spullen uit het ouderlijk huis.
Geniet van de positieve momenten.
Deleted User 1996

Bericht door Deleted User 1996 »

Zo af en toe kom ik hier nog ff kijken en meelezen, maar eigenlijk heb ik weinig te melden.
Ze zijn hier groot onderhoud aan het uitvoeren aan de flat en bij aanvang werd aangenomen dat het ongeveer 5 maanden zal gaan duren. Nu zijn we bijna 10 maanden verder en ze zijn nu pas halverwege ongeveer.... Veel onvrede bij bewoners en sommigen accepteren de overlast niet meer. Zelf ben ik er ook niet blij mee en de aangekondigde huurverhoging was volgens mij het juiste moment om bezwaar in te dienen, dat dus gedaan.

Mijn ouders vragen ook erg veel aandacht, waar ik onmogelijk aan kan voldoen vanwege reiskosten. We wonen lekker verspreid over het land en dat breekt ons (mij en mijn broer) nu op. Mijn broer heeft weliswaar een auto, maar ook hem kost het veel (reis)tijd en de benzine is ook een forse kostenpost. Begin deze maand is moeder overleden en hoe het met vader verder gaat is ongewis. Lijkt erop dat hij het leven weer kan oppakken, maar we vrezen dat hij te hoge verwachtingen heeft van hulp en ondersteuning die gegeven kan worden. Verder denkt vader dat ie nog prima auto kan rijden, daar denken wij toch echt anders over. Kortom, nog genoeg zorgen voor ons.

Deze week ga ik in elk geval de avondvierdaagse lopen, 4x 5km
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Dat klinkt als een behoorlijk pakket zorgen. Sterkte daarmee, en veel plezier bij de avondvierdaagse!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Plaats reactie