slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Wij gaan graag naar Devarana in Den Bosch. Maar Houten was zo fijn veelzijdig en ruim. Alleen dat je bij binnenkomst niet meer in de lounge terechtkwam, dat vond ik echt jammer. Beginnen met een cappuccino was toch wel erg relaxed.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik hartje Devarana. Dat is denk ik mijn favoriete van de 'alles erop en eraan' sauna's. Ben wel benieuwd naar die nieuwe in Breda (Spa One?). Maar momenteel ook wel lekker om met abo wanneer ik wil naar die van sportcentrum te kunnen (alleen nu dus even niet, hoop dat die brandwonden over zijn voor mijn abonnement verlopen is...).
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik hartje de sauna's van Devarana, maar ik heb daar al meerdere malen niet zulke fijne ervaringen in de horeca gehad. Van onvriendelijk personeel tot heel lang moeten wachten op mijn eten, tot niet echt geweldig eten voor de hoofdprijs. Omdat het ook wel heel lekker is om af en toe naar de sauna te gaan zonder heel lang te reizen, gaan we er soms wel heen, maar we eten daar eigenlijk nooit meer.
Crownless

Bericht door Crownless »

Bij Devarana eten is echt ruk inderdaad. Wij bestellen van de kleine kaart, da's wel snel. Wel jammer, want een lekker hoofdgerecht maakt het wel compleet. Maar ja, na een keer anderhalf uur wachten was ik er klaar mee. Ik kom naar de sauna voor de sauna's, niet voor een uutgebreid tafelen restaurant ervaring.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Anderhalf uur wachten is ook voor een uitgebreide restaurantervaring niet acceptabel.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
chell

Bericht door chell »

Ik heb wel zin om naar de sauna te gaan nu. Ben echt al eeuwen niet geweest.
kitten

Bericht door kitten »

Wauw, die ervaring heb ik (nog?) niet bij Devarana. Dan zou ik het ook snel beu zijn.
Nijntje

Bericht door Nijntje »

Ik heb nu ook zin in sauna, maar voorlopig geen tijd en geen geld voor
kitten

Bericht door kitten »

Ik had trouwens onlangs twee keer achter elkaar een hotel met wellness. Maar dát is relaxed! Tussendoor in je badjas even terug naar je kamer, samen serietje kijken of dutje doen en daarna weer terug voor een bubbelbad of opgieting. Ik dacht altijd dat een wellness bij een hotel misschien één saunacabine en een jacuzzi zou zijn, maar dit was echt uitgebreid! Was beide keren een Fletcher hotel, Sittard en Helmond. Echt een aanrader, wat mij betreft! :)
Pien

Bericht door Pien »

Klinkt heerlijk!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Nice! Mijn ex kreeg ooit van zijn werkgever een cadeaubon voor een weekend Thermae2000 met overnachting in het bijbehorende hotel. Superfijn was dat, inderdaad! Met Zarath nog een keer herhaald toen er een goeie aanbieding was.
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik ga zo naar Berendonck. En volgende week weer. Al een tijd geleden geboekt met ticketveiling kaartjes en toen al bedacht dat dat een prima idee was om de vakantie/verlof periode goed in te luiden.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
isara

Bericht door isara »

Ik had/heb principiële bezwaren tegen de Berendonck omdat er o.a. zoveel bos voor heeft moeten wijken, maar een vriendin van me heeft ook kortingskaartjes en misschien ga ik het toch maar een keertje uitproberen :oops:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik heb ook goede ervaring met fitland Leiden, heerlijk om zoals kitten zegt, vanuit de sauna je bed in te rollen
MILF :grin_ani:
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik vond de belevenissen erg leuk, ergerde me alleen aan de foutieve informatie die werd verteld over India.
De show opgieting was erg gaaf, echt alsof je in een theater bent.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie