Voorstellen? Wat zal ik eens vertellen over mezelf. Wat is interessant?
Zoals velen is mijn zoektocht al een behoorlijk reisje geweest. In het gewone leven ben ik druk bezig. Pas afgestudeerd en inmiddels aan het solliciteren naar een baan en een vervolgstudie. Ik weet precies wat ik wil en zorg ervoor dat ik mijn doelen bereik..
Ik vind mezelf redelijk saai, lees graag, en mag graag een beetje knutselen.
Ik heb ontzettend geworsteld met mijn gevoelens. Ik BDSM? Gedomineerd worden? Geslagen, gestraft?
Volgens mij gaat het echt niet goed met me!!
Lang heb ik mijn gevoelens steeds maar weer weg gestopt en ze kwamen alleen maar intenser terug.
Toen stuitte ik op wandering spirits en na lang twijfelen kwam ik in contact met Frodo.
Inmiddels heb ik met hem mijn eerste ervaring gehad. Het voelt goed tussen ons maar ik merk ook dat er nog meer gevoelens zijn losgekomen.
Mijn gevoelens vliegen alle kanten op en ik wil hem het liefst de hele dag door schrijven. Niet echt realistisch.
Ik voel me onzeker. Hij met zoveel ervaring en dan ik met nog zoveel drempels. Hoe lang blijft hij me? Hoe lang duurt het voor er een ander komt??? Tot er iets komt wat hij graag doet en ik niet blijk te kunnen?
Er is zoveel veranderd sinds ik heb ervaren hoe het echt is. Ik voelde me zo bijzonder!! Zo geliefd... zo intens gelukkig en zorgeloos
Ik verlang alleen maar nog meer......
Zoveel te ontdekken
Stuiter, stuiter,stuiter....... Ik
Het zou fijn zijn om hier over deze gevoelens te kunnen praten. Want ik kan dat nergens anders.
Liefs