En als je geen badkuip hebt en je gordijnen echt niet in welke emmer dan ook passen...Yelte schreef:Dat weet ik dan weerMarijke schreef: Gordijnen: Ehm. Nog nooitwant ik weet niet hoe dat moet
ze passen neit in de wasmachine
Gordijnen sla je eerst met zijn 2en uit en dan wassen in een badkuip of grote emmer. Het is even werk maar dan heb je ook wat.
Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.
Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.
- JJV
colet schreef:Nou dan wil ik wel eens die rimboe in bij silence

of d'r.. andere bosje?
~\v/~
in een veld met sneeuw leggen wil ook nog wel helpen:) maar ja.. 5 hoog op een flatje in amsterdam heb je daar ook niet veel aan
wasserettes willen nog wel grotere wasmachines hebben? en anders blijft er toch echt niks anders over dan stomerij.... of er niks aan doen
wasserettes willen nog wel grotere wasmachines hebben? en anders blijft er toch echt niks anders over dan stomerij.... of er niks aan doen
Doe mij die laatste optie maar. 

- kitten
Hoe vaak lappen jullie je ramen? Niet. Doet de regen wel.
Was je gordijnen/poetst de jaloeziën/sopt de lamellen? Ook nog niet gedaan, de gordijnen kan mss wel een keer, maar er zijn belangrijkere dingen in mijn leven.
En de deuren in je huis, plus kozijnen Misschien doet de hulp dat wel eens... geen idee eigenlijk!
Was je gordijnen/poetst de jaloeziën/sopt de lamellen? Ook nog niet gedaan, de gordijnen kan mss wel een keer, maar er zijn belangrijkere dingen in mijn leven.
En de deuren in je huis, plus kozijnen Misschien doet de hulp dat wel eens... geen idee eigenlijk!
mijn lederen handtas ruikt naar... euhm tsja.... zweetvoeten eigenlijk.
En daardoor ook mijn portemonnee, muntentasje enz...
ik rij vaak op de scooter en dan gaat die telkens mee, ik vermoed dat ze nat geworden is door regen, waardoor nu de geur.
Hoe krijg ik die geur weg?
groetjes funga
ik rij vaak op de scooter en dan gaat die telkens mee, ik vermoed dat ze nat geworden is door regen, waardoor nu de geur.
groetjes funga
Een leren handtas mag toch gewoon nat worden?funga{MrPaul} schreef:mijn lederen handtas ruikt naar... euhm tsja.... zweetvoeten eigenlijk.
groetjes funga
Misschien een geurvreter in de tas stoppen?
- kitten
Wie weet er een goedkoop adresje voor Lego? Sinterkitten zoekt...
- JJV
oei
de knaakland (of heet dat euroland tegenwoordig) èn de blokker hadden een tijdje geleden erg leuke aanbiedingen
.. maar vrees dat die handigerds dat terugdraaien in deze tijd van't jaar
zal t even in de smiezen houden
de knaakland (of heet dat euroland tegenwoordig) èn de blokker hadden een tijdje geleden erg leuke aanbiedingen
.. maar vrees dat die handigerds dat terugdraaien in deze tijd van't jaar
zal t even in de smiezen houden
~\v/~
- eireann
- Site Admin
Nog specifieke lego setjes die je zoekt?
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Met name de creator setjes, zonder specifiek bouwplan. De blokjes, raampjes, wielen, grondplaten, die zaken.
Een tweedehands partij zou ook super zijn, maarja, vind het maar eens! Op Marktplaats betaal je incl verzendkosten zowat hetzelfde als nieuw in de winkel!
Zeker in deze periode...
Een tweedehands partij zou ook super zijn, maarja, vind het maar eens! Op Marktplaats betaal je incl verzendkosten zowat hetzelfde als nieuw in de winkel!

- cinderella
Is deze wat voor je?
En anders verder zoeken met alleen de combinatie "lego stenen". Dan ben je de meeste (dure) complete setjes wel kwijt, scheelt zoeken.
En anders verder zoeken met alleen de combinatie "lego stenen". Dan ben je de meeste (dure) complete setjes wel kwijt, scheelt zoeken.
toen doet er nu niet meer toe
- eireann
- Site Admin
Is dit iets? bij de lidl
- kitten
Nee, da's duplo. Maar lief dat je meedenkt!
@cinderella: op zich wel, maar dat blijft niet onder een tientje hoor, zo'n advertentie. En dan komen er nog 6,75 verzendkosten erbij. :icon_sad: Ze staan er ook wel, maar tweedehands is het gewoon vreselijk duur. Of het moet hier in de buurt zijn dat ik het kan ophalen, maar hier heb ik nog geen leuke aanbieding gezien.
@cinderella: op zich wel, maar dat blijft niet onder een tientje hoor, zo'n advertentie. En dan komen er nog 6,75 verzendkosten erbij. :icon_sad: Ze staan er ook wel, maar tweedehands is het gewoon vreselijk duur. Of het moet hier in de buurt zijn dat ik het kan ophalen, maar hier heb ik nog geen leuke aanbieding gezien.
- eireann
- Site Admin
Als je iets in de buurt van Amstelveen/Amsterdam --- dorpen aan de A2 tot aan Maarssen ziet wil ik wel kijken/kopen hoor. Krijg je het in de ardennen van me.