Baby kletspraat
- kitten
Re: Baby kletspraat
Ze is geslaagd. 

- Heidi
Wohoo gefeliciteerd!!
Bollewangenhapsnoet ontdekt haar stem en maakt serieus de raarste geluiden. En hard ook
Bollewangenhapsnoet ontdekt haar stem en maakt serieus de raarste geluiden. En hard ook

Do more of what makes you happy
- Jezebel
Minion 2 ook! En in verschillende intonaties, maar vooral HARD! Een soort krijsen, en soms kijkt ze er heel blij bij, en soms heel boos of verontwaardigd. Ergens wel schattig, maar het luchtalarm is er niks bij. En dat dan in de trein...
Mijn Minion is een stuk vrolijker, nu ze dingen vast kan pakken en interactie kan hebben met de wereld. Maar ze spuugt nog steeds heel veel, echt sneu om te zien. En soms hilarisch, als ze weer ergens een grote flats half-verteerde melk neerkwakt. Liefst op plekken zoals midden in de gang van een openbare bibliotheek, of zoals laatst toen we een rondje gingen lopen: ongeveer om de 200 meter. Het leek net alsof ze een speurtocht aan het uitzetten was

Ze is inmiddels al bijna 5 maanden, ik vind dat het spugen wel lang blijft... Zou dat niet een keer op moeten houden? Minion 1 spuugde überhaupt bijna niet, dus dat is niet echt een goede vergelijking.
Ik vind het ook wel heel leuk om over de oudere kinderen te lezen! Gefeliciteerd Kitten met het rijbewijs van Oudste

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- eireann
- Site Admin
Misschien omdat de verjaardag van rozetje nadert, omdat een andere vriendin weer een terugplaatsing laat doen, of gewoon hormonaal; ik zou zo graag nog eens zwanger zijn en een kindje krijgen.
**Self Rescuing Princess**
- Jezebel
Eigenlijk maakt de reden ook niet uit, toch? Knuffels (en chocola?)!
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- thaliya
Knuffel!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- Heidi
Knuffel Anne! Ik snap je.
En wat giga herkenbaar Jezebel! Zowel die bizarre geluiden. Dat mensen in het dorp echt van ver al raar opkijken haha
En ook dat spugen! Soms zelfs een meter ver
Dat is raar toch? Loop ik bijvoorbeeld door het huis, hoor ik opeens een flats achter me, spuug in een boogje op de grond, over m’n schouder...
Maar vaker nog volledig over mij heen.
Of inderdaad op de gekste plekken
Of over andere mensen heen (gênant)
Huisarts en consultatiebureau doen er niks mee
Ook vooral omdat ze wel enorm groeit
Heb hoop dat het minder wordt, hoe meer vast voedsel ze gaat eten
Hoop ik voor jouw minion 2 ook!
En wat giga herkenbaar Jezebel! Zowel die bizarre geluiden. Dat mensen in het dorp echt van ver al raar opkijken haha
En ook dat spugen! Soms zelfs een meter ver
Dat is raar toch? Loop ik bijvoorbeeld door het huis, hoor ik opeens een flats achter me, spuug in een boogje op de grond, over m’n schouder...
Maar vaker nog volledig over mij heen.
Of inderdaad op de gekste plekken
Of over andere mensen heen (gênant)
Huisarts en consultatiebureau doen er niks mee
Ook vooral omdat ze wel enorm groeit
Heb hoop dat het minder wordt, hoe meer vast voedsel ze gaat eten
Hoop ik voor jouw minion 2 ook!
- phedre
- Contacteer:
Heidi en Jezebel, is het niet eens het proberen waard om op andere voeding over te gaan? lactosevrije bijvoorbeeld? koemelkallergie is (of was?) een veel voorkomende oorzaak voor overmatig overgeven en projectielbraken bij baby's. Slechter zal de kleine er niet van worden, want t is ook gewoon goede voeding, maar wie weet, helpt het wel.
Sterkte in ieder geval met het geheel.
Anne: hele dikke knuffffel
Sterkte in ieder geval met het geheel.
Anne: hele dikke knuffffel
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Jezebel
Ze krijgt borstvoeding, dus ik kan proberen wat er gebeurt als ik zelf een tijdje lactosevrij eet. Aan de andere kant; dan zou ze altijd moeten spugen, toch? Ze spuugt 's nachts niet, als ik haar direct na de voeding weer in bed schuif. Daarom heb ik het eerder niet verder onderzocht... Nouja, over een maandje kunnen we ook alweer gaan rapleyen, daar kijk ik wel naar uit 
En meedenken wordt gewaardeerd!

En meedenken wordt gewaardeerd!
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- puppie
Mijn middelste dochter had reflux, die is tot een maand of 6 blijven spugen. Met het geven van vast voedsel en overgaan op kv met verdikker (ik was zwanger en daardoor geen bv meer) heeft geholpen
- Heidi
Hier ook borstvoeding en ik eet en drink lactosevrij. Dus dat is het iig niet
En ik heb precies hetzelfde: ‘s nachts spuugt ze niet.
Dus het is dat klepje waarschijnlijk, van haar slokdarm. Is dat ook reflux, denk het wel toch?
Ze kwijlt ook nog enorm
Zo anders dan haar grote zus in alles!
En ik heb precies hetzelfde: ‘s nachts spuugt ze niet.
Dus het is dat klepje waarschijnlijk, van haar slokdarm. Is dat ook reflux, denk het wel toch?
Ze kwijlt ook nog enorm
Zo anders dan haar grote zus in alles!
- thaliya
Gisteren 2 uur lang met de vaders bijgepraat over van alles en nog wat. Van wat er juridisch nog allemaal moet tot details tijdens de bevalling tot gewoon, hoe het allemaal gaat met ons. Daarna lekker gegeten en naar de VK geweest voor controle. 34,5 week alweer. Baby ligt mooi met hoofdje naar beneden. Baarmoeder weer goed gegroeid, ikzelf iets afgevallen en sowieso deze zwangerschap maar iets van 7 kilo aangekomen. Slapen gaat ook weer wat beter.
Het gaat wel snel nu... nog 3 afspraken staan voor controles en nog een groei echo en dat is het dan al. Als het goed is.
Tijdens de kampeermeet gaan ze proberen ergens een huisje in de buurt te vinden zodat, mocht de bevalling daar beginnen, ze niet ver weg zijn. Ze wilden sowieso nog een weekendje weg dus dit kwam ook wel goed uit.
En volgend weekend is mijn babyshower, ook veel zin in! En dat weekend ga ik ook nog een zwangerschap/bondage shoot doen. Kortom: allemaal leuke dingen!
Het gaat wel snel nu... nog 3 afspraken staan voor controles en nog een groei echo en dat is het dan al. Als het goed is.
Tijdens de kampeermeet gaan ze proberen ergens een huisje in de buurt te vinden zodat, mocht de bevalling daar beginnen, ze niet ver weg zijn. Ze wilden sowieso nog een weekendje weg dus dit kwam ook wel goed uit.
En volgend weekend is mijn babyshower, ook veel zin in! En dat weekend ga ik ook nog een zwangerschap/bondage shoot doen. Kortom: allemaal leuke dingen!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
- Pien
Dat klinkt heel fijn allemaal Thaliya! (Ben erg benieuwd naar de foto's, snap dat je die niet deelt maar het klinkt echt heel tof)