Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- cinderella
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Dank jullie wel. Gelukkig lijkt onze kleine man het nog niet te snappen, dus mamma is wel verdrietig, maar meneer is vandaag gewoon een vrolijke druktemaker.
toen doet er nu niet meer toe
- skaoot
Awww knuffel
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- JJV
Kreeg je die als kitten in Amsterdam?
(sowieso erg als een huisdier wordt aangereden, maar als je t al zo lang kent komt t extra binnen. Sterkte)
(sowieso erg als een huisdier wordt aangereden, maar als je t al zo lang kent komt t extra binnen. Sterkte)
~\v/~
- cinderella
Ja, de schuchtere is een paar jaar geleden niet thuisgekomen. Dit was de dondersteen.
toen doet er nu niet meer toe
- JJV
- Crownless
Oh nee
heel veel sterkte

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- miss_meeko

- Heidi
Ah wat verdrietig, sterkte!
Do more of what makes you happy
- Voleuse
Ik ben in Berlijn, En ik ben ziek. Onderweg was ik al een beetje rillerig, gisteren had ik keelpijn en veel hoesten en niezen enzo en vandaag is het nog erger. Volgensmij heb ik koorts. Het bed is best hard en niet mijn eigen bed, dus ik kon maar heel moeilijk in slaap komen. Nu ben ik dus ziek en slapeloos en van slapeloos word ik altijd een beetje wanhopig, zo ook nu het geval.
Ik lig hier, in mijn fucking airBnb, alleen een beetje te creperen. Ik heb wel vrienden/kennissen die hier ook zijn maarja die zijn hier ook om te knopen dus ik lig hier gewoon alleen te wezen terwijl iedereen daar een leuke knoopweek heeft. Ik ging een photoshoot doen en knopen met mijn Londonse riggercrush ;_;. En nou lig ik hier, zielig te wezen in mijn eentje. ik baal zo erg.
Ik lig hier, in mijn fucking airBnb, alleen een beetje te creperen. Ik heb wel vrienden/kennissen die hier ook zijn maarja die zijn hier ook om te knopen dus ik lig hier gewoon alleen te wezen terwijl iedereen daar een leuke knoopweek heeft. Ik ging een photoshoot doen en knopen met mijn Londonse riggercrush ;_;. En nou lig ik hier, zielig te wezen in mijn eentje. ik baal zo erg.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
Ah das echt bijzonder kut voleuse!!!
**Self Rescuing Princess**
- Ravelijne
Ach, nee!!! Wat kut. Kun je nog iets van een noodgreep doen met veel vitamine C, D en whatever krachtvoer zoals Chinese kippensoep voor jou werkt? Zoooo balen om ziek te zijn op reis...
Owww, dat is echt super stom!
-
Wat balen voleuse!
Ze hebben in Duitsland wel hele goede keelpastilles. Kom alleen even niet op de naam. Doosje lijkt op Strepsils, groen. Life savers bij keelpijn voor mij.
Ze hebben in Duitsland wel hele goede keelpastilles. Kom alleen even niet op de naam. Doosje lijkt op Strepsils, groen. Life savers bij keelpijn voor mij.
- Pien
Beterschap Voleuse! Kut om ziek te zijn, zeker als je ergens anders bent en leuke plannen hebt
- puppie
Aww Voleuse, dat is ruk 
Hopelijk knap je snel weer op!
Ik ben onderweg naar een bruiloft, maar tegelijkertijd voel ik me verdrietig *sigh*

Hopelijk knap je snel weer op!
Ik ben onderweg naar een bruiloft, maar tegelijkertijd voel ik me verdrietig *sigh*