Nieuw hier
Nieuw hier
Weet niet precies meer hoe ik op deze site beland ben maar na het lezen van het intro (en heel veel meer hier op de site) volledig van slag door een gevoel van herkenning en oude fantasieën die opeens weer naar boven komen.
Ben een vrouw van 43 jaar en totaal onbekend hiermee.
Ben een vrouw van 43 jaar en totaal onbekend hiermee.
- JJV
- eireann
- Site Admin
- Nijntje
Re: Nieuw hier
Welkom!
*Geeft een goed glas wijn aan*
*Geeft een goed glas wijn aan*
Dank jullie wel
Wel lastig om me vrij te voelen op onbekend terrein want waar begin ik.
Wel lastig om me vrij te voelen op onbekend terrein want waar begin ik.
- Pien
Waar jij wilt beginnen. Waar heb je vragen over? Wat wil je delen?
Niks moet. Vragen staat vrij
Niks moet. Vragen staat vrij
- Ravelijne
Wat @Pien zo goed zegt! En ik durf zomaar te zeggen dat hoe jij je nu voelt heel herkenbaar is voor hoe veel van ons zich ooit gevoeld hebben.
- isara
Welkom! En begin gewoon maar ergens, is allemaal goed. Vraag wat je wil.
Hoi
Welkom hier tussen ons waar je mag zijn wie je bent, wij kijken nergens van op want zij veel gewend.
En waar je moet beginnen, gewoon bovenaan denk ik. En dan gewoon kijken wat jou aanspreekt, en vragen als jij iets niet snapt. Er is altijd wel iemand die jou kan helpen.
Welkom hier tussen ons waar je mag zijn wie je bent, wij kijken nergens van op want zij veel gewend.
En waar je moet beginnen, gewoon bovenaan denk ik. En dan gewoon kijken wat jou aanspreekt, en vragen als jij iets niet snapt. Er is altijd wel iemand die jou kan helpen.
- kitten
Welkom! Heerlijk om al aan het begin te staan en alles nog te ontdekken. (maar ik herinner me ook de verwarring nog wel hoor )
Wat fijn om deze reacties te lezen
Dingen die bij me opkomen zijn;
Help, ik heb sub gevoelens, niet zozeer de behoefte om te dienen maar wel om dingen te ondergaan en / of gedwongen worden om bepaalde dingen te doen. Waar komt dit opeens vandaan? Heb ik dit al die tijd onderdrukt? Ben er best van in de war.
Ik zou hier graag meer over willen weten / ontdekken. Ik kan er veel over lezen maar ik zou ook graag stappen, voor irl, willen zetten. Hoe en waar te beginnen?
Dingen die bij me opkomen zijn;
Help, ik heb sub gevoelens, niet zozeer de behoefte om te dienen maar wel om dingen te ondergaan en / of gedwongen worden om bepaalde dingen te doen. Waar komt dit opeens vandaan? Heb ik dit al die tijd onderdrukt? Ben er best van in de war.
Ik zou hier graag meer over willen weten / ontdekken. Ik kan er veel over lezen maar ik zou ook graag stappen, voor irl, willen zetten. Hoe en waar te beginnen?
- kitten
Hier? Er is een behoorlijk on topic deel, al kunnen we ook heel goed off topic gaan.
- thaliya
Welkom!
*zet een grote pot thee*
Waar het vandaan komt is een vraag die ik me ook gesteld heb, en met mij een heleboel anderen. Er is ook wel onderzoek naar gedaan. Spoiler alert: we hebben niet allemaal gewoon een slechte jeugd gehad.
Ik weet nog steeds niet waarom ik ben wat en wie ik ben, maar het is ok.
Hier lezen en vragen stellen is een prima start. De volgende stap is voor veel mensen om of online iemand te vinden om dingen mee te doen, of een zogenaamde munch te bezoeken. Dat is ergens afspreken op een normale plek (café, park, museum), in normale kleren en alleen met elkaar kletsen om meer mensen te leren kennen.
Veel plezier op je ontdekkingstocht
*zet een grote pot thee*
Waar het vandaan komt is een vraag die ik me ook gesteld heb, en met mij een heleboel anderen. Er is ook wel onderzoek naar gedaan. Spoiler alert: we hebben niet allemaal gewoon een slechte jeugd gehad.
Ik weet nog steeds niet waarom ik ben wat en wie ik ben, maar het is ok.
Hier lezen en vragen stellen is een prima start. De volgende stap is voor veel mensen om of online iemand te vinden om dingen mee te doen, of een zogenaamde munch te bezoeken. Dat is ergens afspreken op een normale plek (café, park, museum), in normale kleren en alleen met elkaar kletsen om meer mensen te leren kennen.
Veel plezier op je ontdekkingstocht
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington