Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
pluis

Re: Vrolijk!

Bericht door pluis »

Vreselijk veel te laat naar bed vanavond, maar het was het waard. Ben met La Nijntje naar een show van Rhiannon Giddens geweest en dat was hemeltergend Goed!
Nijntje

Bericht door Nijntje »

Geheel eens met alles in bovenstaande post!

Awesome company was awesome!! Stel wel voor dat we niet weer 2 jaar wachten voor de volgende bijpraat sessie
Mack

Bericht door Mack »

Rhiannon Giddens?

Cool! :D
Met wat voor begeleiding speelde zij? Met de Carolina Chocolate Drops?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Nijntje

Bericht door Nijntje »

Nee met Francesco Turrissi, een Italiaan met accordeon en tamboerijn die mij een nieuwe waardering voor Italiaanse trommels leerde... En Jason Sypher op bas.
pluis

Bericht door pluis »

Francesco kon overigens ook zeer verdienstelijk (ahem, understatement) piano spelen. Die extra bluesy versie van At The Purchaser's Option was nieuw voor me, maar wel bijzonder mooi.
Nijntje

Bericht door Nijntje »

Oh yes, he made it look so easy!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Gisteren leuk en vrolijke sinterklaas avond gehad met Fetlifers. Lang geleden dat ik zoveel lol heb gehad op 5 december. Vandaag met een Benny/vriendin geborreld, gekletst en gedineerd.
Geniet van de positieve momenten.
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Komend weekend met de hele familie 4 dagen naar de Efteling. Leuk, maar.... onze oudste is nu al bekaf, deze week gestart op nieuwe bso en herstellende van waarschijnlijk rs virus (heeft de jongste in ieder geval zeker) en ik weet vrij zeker dat hij die 4 dagen lopen niet op een gezellige manier kan redden. Dus, vandaag speciaal voor dit weekend een hele goedkope duowagen van Easywalker gekocht (20 euro en heel smerig....) En vanavond helemaal alles schoongemaakt. Nu kunnen we er na het weekend zeker 50 euro voor krijgen en zit ik niet een halve Efteling met een zeurende kleuter. Kan hij lekker rondhupsen en als hij moe is toch zitten. En extra ruimte voor de tassen. Dus ik ben er helemaal blij mee :)
thaliya

Bericht door thaliya »

Goed geregeld! En alvast veel plezier :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Fijn dat je zo'n goeie vondst op het juiste moment vond!
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Ik ben sinds een half jaar ofzo lid van een ageplay kik groepje en het is voor het eerst dat ik het gevoel heb aansluiting te hebben met andere ageplayers!

De eerdere contacten die ik soms had waren altijd raar. Alsof die littles zelf überhaupt nooit praten of iets doen of volwassenen kunnen zijn. Of alleen maar gericht op luiers en baby.

Maar in dit groepje zitten anderen die er echt wel soortgelijk in staan. Super leuk!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Vandaag met een kink vriendin afgesproken dat ik haar bij haar thuis zou gaan knopen. Blijkt ze een mooie zolder met schuine balken en haken voor een hangmat te hebben. In verschillende posities heb ik haar geknoopt. Tijdens de pauze werd ze bratterig en begon te toppen from the bottom. Gevolg: voor dat ik het wist, had ik boeien om en kroop ik voor Haar door de kamer. Heerlijk.
Geniet van de positieve momenten.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Wat fijn, Tippi!
Ben je ook wel eens op de ageplay meetings van QT_ geweest? Ik ben er zelf niet geweest, maar ik ken haar als een heel leuk persoon die hele fijne dingen doet/organiseert.
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Ik ben nog nooit op een ageplay meeting geweest. Gisteren was er wel een bekende waar ook veel mensen uit het groepje heen waren.

Ben wel nieuwsgierig, maar ook bang dat er iets te veel ABDL is voor mij. Mss ga ik wel eens kijken als er een papa is.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ah oke, dat weet ik ook niet. Maar kan me ook wel voorstellen dat het lastig kan zijn om die stap te nemen dan.
Plaats reactie