[Zweep] Wat is jouw "lievelings" zweepje?

nijntje

Re: [Zweep] Wat is jouw "lievelings" zweepje?

Bericht door nijntje »

Ja, die dus, Dank je tijgie!
kitten

Bericht door kitten »

:icon_surprised: Masochisten... :nooo:

:schater:
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik beken! Ik ben hardstikke masochist, en daar nog blij mee ook!
kitten

Bericht door kitten »

Groot gelijk!! :icon_biggrin: :close_knuf:

En ik keur het ook ab-so-luut neit af, mijn eigen vriendje is masochist en daar genieten we allebei van! :biggrin:

maar een beetje vreemd blijf ik het wel vinden... :bloos: :mrgreen:
Yelte

Bericht door Yelte »

Sadist meld zich :mrgreen: En daar heb ik echt geen probleem mee :twisted:
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Ik was het bestaan van de quirt alweer bijna vergeten. staat me bij dat die best lekker was (maar mijn herinneringen kunnen me best bedriegen qua zwepen). Is lang geleden dat ik die heb mogen voelen.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
colet

Bericht door colet »

weten jullie dat ik geen flauw idee heb!
Ik weet wel als ik het voel welke ik fijn vindt, (wat ook nog eens aan mijn bui kan liggen) maar ik zie nooit met welke er geslagen wordt.
Ik heb alleen een hardgrondige hekel aan die klere-cane! Heb m al aangepast in sublijst ook, maar hielp niks :(
silence

Bericht door silence »

Ohw die Mexicaanse quirt lijkt mij maar niets, en de cane doet ook te veel pijn.
Ik ben best wel een watje.
nijntje

Bericht door nijntje »

jongetje-vd-nacht schreef:Ik was het bestaan van de quirt alweer bijna vergeten. staat me bij dat die best lekker was (maar mijn herinneringen kunnen me best bedriegen qua zwepen). Is lang geleden dat ik die heb mogen voelen.
Ik wil de mijne best meenemen naar de Ardennen hoor ;)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik vind 't moeilijk te zeggen. Sinds m'n pijntolerantie *poof* gedaan heeft, vind ik zwepen nog maar heel moeilijk te verdragen. Maar als ik moet kiezen ga ik toch voor onze rotan canes (ok, geen zweep, maar hell) en onze Laced-Up Whip :mrgreen:. Heel nasty maar juist daardoor heel gaaf. Ik ben niet maso, dus ik haal m'n kick uit het hem laten zien hoeveel ik voor hem wil verdragen, dus dan zijn de gemeenste zwepen al snel 't leukste. In die context maak ik echter een uitzondering voor onze karwats, die kán ik simpelweg nauwelijks verdragen, hoe graag ik 't ook wil.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
prikkeldraad

Bericht door prikkeldraad »

Zwepen.......
Ik heb zelf niet echt een lievelings zweep om te gebruiken.
het is helemaal afhankelijk van de situatie en van wat er nodig is, of ik een lief ;) stroken zweepje gebruik van zacht zeer soepel en mooi gelooid leder gebruik, of een zweep met langere smalle stroken als een fellere zweep nodig is.
er zijn voor elke gelegenheid zwepen.
Het grappige is dat een zweep niet zomaar een zweep is, het materiaal waarvan ze gemaakt zijn s zo bepalend voor de uitwerking. Er is uiteindelijk leder van elk denkbare soort, voor elk denkbare zweep.
het weekend heb ik een aardige flogger gebruikt, en een felle zweep met smalle dikke strengen (van split leder) eigenlijk is het een klote zweep. hij doet zeer ... erg zeer.

maar goed welke de voorkeur heeft zijn altijd lederen zwepen, ik kan niets met rubber of welk ander onnatuurlijk materiaal dan ook, maar ook dat is persoonlijk.
fantashe

Bericht door fantashe »

Ik ben helemaal verliefd op de 2,5 kilo zware rubberen van Andere Han *kwijl*
En helemaal als ie hem dan dubbelhandig VOL hanteert...
wauw...
noni

Bericht door noni »

Grin fantashe,
die is inderdaad erg prettig.

Verder ben ik gek op de cat,
maar vooral op de bull's.
Felle, maar ook de zware pijn, dat is wel mijn ding.
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Ik heb sinds kort een lange quirt, die is super...zwijmel..... en een nieuwe bull :-)
De quirt is ong. 3 keer zo lang als een al eerder afgebeelde quirt,maar verder dus hetzelfde. Zal er een foto van maken. Hij is van wit leer en echt geweldig! Volgens mij heet het officieel een dog-quirt of zo.
emma

Bericht door emma »

1 van mijn favo-zweepjes is mijn eigen paardrijd-springzweepje met zwaar rubberen handvat en brede dubbel leren plak aan het slageinde. Deze heb ik ooit met een springwedstrijd gewonnen met mijn toenmalige paard. Toen die is overleden, is het zweepje mee naar hier gekomen, in de biotex geweest, zodat het helemaal schoon en fris was en daarna is de plak in het vet gegaan.
En nu ben ik erg blij met het effect van dit zweepje.
Gesloten