Kijk die hebben het begrepen. Klein gebaar maar goeie impact.
Ik hoorde zo'n zelfde actie bij mij tante van 86 (de laatste van mijn ouders generatie). Midden in een klein dorpje in Brabant en zij kan geen kant op. Maar de buurt zorgt voor elkaar.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Ok echt vrolijk ben ik nog niet, m'n pap is deze week overleden zie X-files, maar ik ben nu met paps iPad aan het instellen voor mezelf en ga morgen een joekel van een mooie tv ophalen en een mooi bed en wat nagedachtenis dingen. (Dan kom ik nog langs in het verdrietig topic)
Ik heb mijn BTW aangifte eindelijk afgerond. Heel mijn administratie was een beetje gaan slonzen terwijl ik al die weken ziekjes was, dus het was echt even een ding om er terug aan te beginnen terwijl ik ook alle andere dingen weer oppakte. Maar vandaag is hij de deur uit en meteen betaald en ik ben echt vreugdedansje-blij dat het weer op de rit is.
Ik heb vorige week "even" een eigen autootje en appartement geregeld (per wanneer precies nog onbekend want corona maar dat is ok). Grote Regel dingen, check! Nog een heleboel volgende kleine dingen maar dat komt allemaal wel. Eerste dozen ook ingepakt want dat moest uit mn systeem. Het is ook raar maar nu denk ik ook vooral yaaaaaay dus in het vrolijk hoekje
En werk is fijn, en misschien ineens 2 toffe freelance opdrachten ook. Nog meer yay!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!