het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
cinderella

Re: het beweeg-topic

Bericht door cinderella »

Ik meen dat ik voor pilates vroeger een badlaken gebruikte voor extra grip op gladde matten. Maar dat is inmiddels meer dan 10 jaar geleden, dus zeker weten doe ik het ook niet meer.
toen doet er nu niet meer toe
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik heb deze gekocht om te proberen en best blij mee. Ben lang en dik en ging goed. En prijs is ook ok genoeg om gewoon te proberen. Zie dat deze niet meer leverbaar is maar geeft n idee wellicht
https://www.bol.com/nl/p/njoy-your-spor ... androidapp
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik heb er gewoon 1 van de action is wel erg dun maar kost maar een paar euro en heeft genoeg grip
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Haha die Njoy van Skaoot had ik wel echt heel leuk gevonden, want dat is de merknaam van mn favoriete dildo, lol!
Ik heb nu deze besteld https://www.yogini.nl/yogi-yogini-yogamat-5-mm en hij komt als het goed is morgen al. Ben benieuwd.
leonietje

Bericht door leonietje »

Oeh ik ben ook benieuwd ik wil bij hun een paarse bolster bestellen maar die is nu niet op voorraad. Ik heb ze een berichtje gestuurd en kreeg al heel snel reactie. Dus dat was wel positief. Maar ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit!
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik denk ook regelmatig ook even aan iets anders als ik dat matje uitrol hahaha
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Hahaha, skaoot!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Yogamat is er nog niet. Ik vind het echt suf om overal in je webshop neer te zetten dat voor 17 uur besteld dezelfde dag verstuurd betekent. En het dan gewoon niet doen. En als je er over mailt allemaal ja blabla, druk, vredige dag en namasté. Nou. Mss moet ik eerst yoga doen voor ik me zo vredig voel, want ik vind het nu gewoon super irritant. Volgende keer bestel ik lekker gewoon weer op bol.com.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Zet dat dan op je site of op je bestelpagina idd.
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 2176

Bericht door Deleted User 2176 »

tessie schreef: Yogamat is er nog niet. [.................] Volgende keer bestel ik lekker gewoon weer op bol.com.
Vraag me af of het dan sneller bezorgd zou zijn. Weet natuurlijk niet wat er beweerd werd, maar feit is wel dat de pakketbezorgers de laatste weken het heel erg druk hebben en niet alles ook daadwerkelijk de volgende dag kunnen bezorgen. Ook bij de pakketbezorgers heeft men te maken met ziek thuiszittend personeel.
Hoop voor je dat de bestelde yogamat dit weekend bij jouw op de vloer ligt.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja ik heb ook een pakje met dikke vertraging. Is een beetje de situatie nu geloof ik :/
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

hier ook pakketje van normaal daags erna bezorgd, tot nu dus t wordt ws pas volgende week
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Is volgens mij overal nu, inderdaad. Meeste dingen die ik bestelde doen er meer dan een week over waar het normaal volgende dag of binnen drie werkdagen is. Ik snap wel dat je graag nu met yoga wil beginnen. :)
JJV

Bericht door JJV »

Ik had verschillende postcrossing kaarten in twee dagen in Duitsland..

Ook paar die bijna maand onderweg zijn.
~\v/~
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Dat de postbezorgers er langer over doen, weet ik. Maar als je zegt dat je de bestelling dezelfde dag gaat verzenden en je hebt dat drie dagen later nog steeds niet gedaan, dan vind ik dat toch wel gewoon stom hoor.
Ik begrijp dat je op dit moment geen beloftes kan doen over wanneer je iets in huis hebt, maar dit gaat echt over het verzenden.
Plaats reactie