Wat eten we vandaag?
- kitten
Re: Wat eten we vandaag?
Nee, dat klinkt als een goed ritme hoor. Ik vraag me af of wij dat redden. Overigens gaan we hier financieel een stuk beter, misschien gaven we toch wat teveel uit aan afhaal en uit eten.
Nu koken we veel meer zelf, eten langzaam de vriezer leeg en ik heb de frietpan schoon gemaakt, dus ook geen frietjes meer laten bezorgen. Gisteren voor het eerst in heel lang weer Chinees besteld. 
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."
- JJV
Niet meteen vandaag, maar krijg net appje dat de huisgenote tm een 'support your local' pakket heeft besteld.
We eten woensdag local dus.
( local in bbq saus?)
We eten woensdag local dus.
( local in bbq saus?)
~\v/~
- JJV
Weird worstje, tomaat broccoli met pasta..
En voor komende dagen is er fancy brood, dito yoghurt melk en eieren. Met local fruit.
(peren in mei?)
En voor komende dagen is er fancy brood, dito yoghurt melk en eieren. Met local fruit.
(peren in mei?)
~\v/~
- Voleuse
Mijn leven is verrijkt met het bestaan van wodka pasta. Wat een uitvinding.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
-
Deleted User 178
- Mack
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
-
chell
Onze bovenbuurman heeft enchiladas voor ons gemaakt! (Normaal heeft hij een wij café, nu kookt hij op woensdag en donderdag voor 7.50 een maaltijd voor je)
- Voleuse
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Ravelijne
Dat klinkt echt heel erg lekker. Doet me een beetje denken aan mijn tomatenroomsoep met whiskey. Dat is ook zo’n goeie combi. Whiskey en slagroom gaat op mijn boodschappenlijstje. 
- isara
Zoete aardappelsoep!
- JJV
Ik moest van restje peterselie af.. Samen met een courgette uit de eerder genoemde box werd 't courgette soep.
(sla en gebakken piepers er na)
~\v/~
-
leonietje
Ik kocht een bbq bij de action voor 10 euro. En die moest dus getest worden dus ik heb met 2 lieve mensen in mijn heerlijke tuin gegeten!
- Ravelijne
Ik sta nu deze rendang te maken voor Zarath's verjaardag morgen, maar vandaag ga ik als pré-verjaardagsmaaltijd die vodka pasta van Voleuse maken. Een beetje verwennerij mag best. 
- Daantje
- Contacteer:
Ze hebben bij de supermarkt hier verse biologische ovenfriet. Ik was nieuwsgierig, dus dat en een ovenkroket. Ik heb sinds de lockdown pas één keer eerder friet gegeten en ik had daar best wel weer zin in. Dus vingers gekruisd dat ze lekker zijn.
Morgen heb ik beyond burgers op het menu, die gaan wel even op de grill denk ik. (Heel nieuwsgierig naar die dingen.)
Morgen heb ik beyond burgers op het menu, die gaan wel even op de grill denk ik. (Heel nieuwsgierig naar die dingen.)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl