Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Mack

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Mack »

Het is letterlijk transgenders pesten.
"Leef volgens onze (interpretatie van de) chchrrristelijk moraal want anders ... " :evil:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
pluis

Bericht door pluis »

Ja, de moed zinkt je ervan in de schoenen.
kitten

Bericht door kitten »

Het is afschuwelijk. :nooo:
Deleted User 2176

Bericht door Deleted User 2176 »

Beetje aan de late kant, maar wil Daantje bedanken voor de reactie op mijn post.
Blijkt dus dat ik er blijkbaar goed aan gedaan heb om toch geen vragen te gaan stellen. Maar het ging vooral om om het voor mijzelf helder te krijgen betreffende die persoon.
pluis

Bericht door pluis »

Kun je uitleggen wat je helder wilde krijgen, dbj? En waarom dat dan belangrijk voor je was? In principe kun je prima algemene informatie over transities e.d. online vinden, dus ik ben benieuwd wat je wilde leren dat alleen van haar afkomstig had kunnen zijn.
Deleted User 2176

Als het gaat om algemene info dan heb je gelijk, pluis. En in dit forum staat ook reeds het nodige erover. Met dank aan Daantje. Het ging mij erom of zij idd ook zo'n traject doorlopen heeft, dan was het voor mij helder.
Het gaat mij niet om een oordeel erover, maar vrees wel dat men mij aangevallen zou hebben vanwege mijn vragen daarover. Daantje heeft dat reeds op een rijtje gezet, een paar dagen terug in dit topic.
Dat mijn vragen als oordelend opgevat zou worden, daarom stelde ik ze maar niet.
Ik ben niettemin wel blij met de reactie van Daantje, ze heeft zeker wel een punt met het rijtje. Blijft lastig voor mij.
kitten

Bericht door kitten »

Je doet je best, dbj. Meer kun je niet doen. :)
skaoot

Bericht door skaoot »

Zoals het er nu naar uitziet ga ik over 2 weken verhuizen. En dat is op zich fijn, heeft lang genoeg geduurd. Maar ook verdrietig. Ik woonde hier graag. Fijn huis, fijne omgeving.
Meh.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Pien

Bericht door Pien »

Kan me voorstellen dat je daar verdriet om hebt. Knuffels
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

dbj schreef: 19 jun 2020, 17:50 Het ging mij erom of zij idd ook zo'n traject doorlopen heeft, dan was het voor mij helder.
Blijkbaar was ik mijn vorige post niet duidelijk genoeg: dat gaat jou geen ene fuck aan! Echt niet! Jij hebt niet het recht die informatie te hebben over iemand omdat jíj daar nou zo nieuwsgierig naar bent! Als iemand wil dat je weet of ze een gendertransitie hebben doorgemaakt, dan komt hen daar zelf wel een keer mee.

Nee ik ben niet lief. Ik heb te vaak dat soort ranzige vragen gehad van wildvreemden. En als ik dat vergelijk met lotgenoten heb ik het nog erg makkelijk gehad in mijn leven.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
pluis

Bericht door pluis »

In dit geval gaf dbj volgens mij alleen aan wat hij had willen weten omdat ik het hem vroeg. Dus ik denk dat je vorige post wel degeliijk duidelijk was.
pluis

Bericht door pluis »

Overigens ben ik het idd wel met Daantje eens dat dat inderdaad geen vraag is die je zou moeten willen stellen - verstandig dat je dat dus niet gedaan hebt. Of iemand trans of cis is, is voor helemaal niemand relevant behalve soms hun doktoren en soms hun partners. En die afweging kunnen mensen prima zelf maken en dan kunnen ze dat zelf vertellenop het tijdstip en de manier die bij ze past.
Heidi

Bericht door Heidi »

Knuffels skaoot, ik vroeg me al af hoe het met je gaat... heb je wel een fijne plek om heen te verhuizen?
Do more of what makes you happy
Nijntje

Bericht door Nijntje »

Het is net als vragen of iemand zwanger is. Dat doe je ook NIET! Tenzij je arts bent en het medisch relevant is om te weten. Hetzelfde gaat voor deze vraag.

Als iemand het wil delen is het aan die persoon.
Deleted User 2176

Het probleem met dit soort kwesties is dat je twee kanten op kan.
De ene kant is wat jullie zeggen erover en dus jullie reacties daarop in dit forum.
De andere kant is als je niks vraagt zou het ook uitgelegd kunnen worden dat je geen interesse toont... moeilijk dus.
Plaats reactie