Corona - hoe raakt het jou?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Deleted User 178

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Deleted User 178 »

Afgelopen dagen kreeg ik van 2 verschillende beurzen bericht dat er dit jaar toch een editie gaat komen. Een kleinere 1 daagse beurs en de andere 4 dagen. Ik ga er niet heen met mn bedrijf, het komt totaal niet uit met verhuizen en alles, maar daarbij... beurzen? Nu?

Ik weet het niet hoor. In het beetje media dat ik er nu nog over lees lijken er op verschillende plekken weer meer besmettingen te zijn? Mensen kunnen in de winkel al geen afstand houden, hoe moet dat dan met beurzen?

Hoe zien jullie dat? Gaan er mensen naar het buitenland op vakantie? Wie is er van plan om weer naar evenementen te gaan, al dan niet kink gerelateerd?

Meer persoonlijk, ik vind het moeilijk dat er weer meer dingen mogen. Stiekem vond ik het wel chill, dat iedereen iedere avond gewoon alleen thuis zat. Nu gaan mensen weer de hort op, social media staat weer vol met mensen die gezellige dingen doen. Terwijl ik nog steeds veel alleen ben. Bleh
JJV

Bericht door JJV »

Dat alleen zitten herken ik wel...

(dat de enige gast sinds tijden dan de dag na 't bezoek ineens halsoverkop een corona test gaat doen hielp niet)
~\v/~
Nijntje

Bericht door Nijntje »

Vakantie vierde ik in eigen land bij familie op gepaste afstand. We zijn 1x uit eten geweest, maar vond het centrum van de stad veel te druk, dus ga ik voorlopig niet meer doen.
Verder weinig behoefte om iets te ondernemen. Mijn sociale leven bevindt zich online...
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik ben afgelopen week voor het eerst sinds maart geloof ik weer in een winkel geweest. Met mondkapje, als enige. Verder ontvangen wij alleen heel af en toe bezoek in de tuin, op afstand. We zijn wel aan het overwegen om wat relaxter te doen, maar niet op vakantie of naar beurzen ofzo, nee.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

In een grote groep mensen gaan staan, daar heb ik nog ff geen behoefte aan maar ik ben toch wel weer meer aan het doen hoor. Ik heb weer in het OV gezeten, ik ben ook een paar keer voor mijn lol mn huis uit geweest. Mijn cirkeltje mensen bij wie ik niet op afstand blijf is wat groter geworden, ik heb mijn ouders weer eens gezien, etc.

Ik wil niet te hard van stapel lopen maar ik denk ook van ja, op een gegeven moment moet ik toch weer terug naar een leefbare situatie. Het risico van corona blijft denk ik nog wel even bestaan.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Dominus-D

Bericht door Dominus-D »

Ik moet over anderhalve week vliegen voor mn werk, eerst met het vliegtuig naar Aberdeen en dan twee dagen later met de heli offshore.
En het voelt heel dubbel want ze doen veel moeite om het veilig te houden, je wordt twee keer getest, eenmaal een week voor vertrek en de tweede keer bij aankomt in aberdeen. Maar aan boord is afstand houden een illusie, een kleine hut die je moet delen en werken in erg kleine ruimtes met meerdere personen. Het is alleen zo beladen op het moment dat ik me niet kan verheugen op de klus waar ik normaal gesproken echt wel van kan genieten.

Dan is het best wel apart hoe snel er toch iets van angst in kan kruipen, ik ben benieuwd hoe de sfeer in het vliegtuig en aan boord zal zijn. Hopelijk kunnen we het daar een beetje loslaten en ons focussen op het werk.
Zal super blij zijn als we weer terug kunnen naar het "oude" normaal.
Deleted User 2176

Bericht door Deleted User 2176 »

Tja, die anderhalve meter hè. Volgens mij is dat iets wat alleen op papier nog bestaat.
Op straat, in het winkelcentrum en in de supermarkten is allang niets meer te merken daarvan. Contactsporten en contactberoepen zijn weer toegestaan, maar BDSM valt daar blijkbaar niet onder :shock:
En ik mis heel duidelijk irl contacten en mijn huidhonger is ook sterk aanwezig. En als ik op zoek ga en rondvraag dan beroept men zich op die anderhalvemeterregel, terwijl die in de praktijk van alledag feitelijk niet meer bestaat. Het enige verschil wat er nog wel is dat je mensen ziet met latex handschoenen aan, mondmasker op en ook een gelaatsbeschermer. Al is dat duidelijk wel een minderheid.

Heb in de afgelopen maanden 2x van de trein gebruik gemaakt omdat het echt nodig was voor familiebezoek. Maar reizen met het ov houd ik nu beperkt tot echt noodzakelijk en het liefst helemaal niet meer. Als het financieel kon, zou ik waarschijnlijk een 2e hands autootje gaan kopen. Echter, dat past niet in mijn budget :(
kitten

Bericht door kitten »

Ik probeer toch maar wel mee te gaan in de stappen die er gezet worden. Vandaag naar de anderhalvemeter sauna geweest. Ze doen dan geen opgietingen en er mag een max aantal mensen tegelijk in bubbelbad of saunahokje, zodat je anderhalvemeter aan kunt houden. En dat gaat allemaal best goed.

Tegelijkertijd ben ik er vrij zeker van dat er een tweede golf zal komen. En grote evenementen zou ik dus wel vermijden. Zo'n beurs, da's niet te doen om anderhalve meter aan te houden!
kitten

Bericht door kitten »

Oh en ik knuffel héél beperkt nog steeds.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb nog steeds niet geknuffeld. Die teller staat inmiddels op 121 dagen.

Afgelopen vrijdag wel met de trein naar de stad geweest en een paar winkels bezocht. Ik was er zo aan toe om eruit te zijn en even buiten het gebied te komen dat ik kan bewandelen. Ook om het mondkapjes-ov mee te maken, zonder dat er druk achterzit. Het was fijn, maar ik ga het nog wel even rustig aan doen met dat soort uitstapjes. Dingen als sauna's wacht ik nog mee.

Grote beurzen zit er wat mij betreft niet in. Het congres waar ik in december heen zou is er nog steeds niet uit of ze dit jaar overslaan. En als het doorgaat laat ik het aan me voorbijgaan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
chell

Bericht door chell »

Ik ben wel relaxter geworden en ga inderdaad mee in de versoepelingen, waarbinnen ik beslis wat voor mij een risico is wat ik durf en wil nemen. Zo ben ik al een paar keer uit eten geweest, afgelopen weekend een nachtje weg. Ik kom weer af en toe op mijn werk, maar ik reis weer niet met OV tenzij echt nodig.
Over drie weken gaan we naar Berlijn. Mijn ouders, schoonouders en juffie knuffel ik. Ik ben ook weer plannen aan het maken voor onze vakantie naar Schotland, waarvan ik toch wel hoop dat die tegen die tijd kan doorgaan. Wel besloten om met de boot te gaan en niet met het vliegtuig. Daarvoor geldt hetzelfde als voor OV, voelt niet goed.
Ik verwacht dat het aantal besmettingen wel weer gaat oplopen. Maar ook dat er dan andere maatregelen worden genomen, zoals gedeeltelijke regionale lockdowns. Economisch kan geen enkel land het nog verantwoorden om nog eens volledig in lockdown te gaan. Binnen de regels die er zijn probeer ik me te bewegen op een manier die voor mij het leven dus ook nog leuk en fijn maakt.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik knuffel nog heel beperkt maar wel iets ruimer dan in het begin. Anderhalve meter lukt niet altijd in het voorbijgaan, maar als ik stil sta in een rij of om te kletsen lukt het prima.
Ik wil nog niet vliegen of naar het buitenland, zou niet in het buitenland ziek willen worden of door een lockdown niet meer weg kunnen komen.
**Self Rescuing Princess**
chell

Bericht door chell »

Ik ga daarom alleen met de auto op vakantie, want dan kunnen we iig nog terug als we ziekig worden (zolang nog niet ernstig zeg maar)
puppie

Bericht door puppie »

Bij ons is life eigenlijk wel soort van back to normal.
Manlief gaat weer naar het werk, de kids naar school en de kleinste wordt opgevangen door oma als ik werk.
Toen de grens open ging zijn we een weekend op de camping geweest en als er niet ineens een tweede golf komt (want ik werk bij de GGD als coronatest afnemer) kan ik vrij krijgen zodat we naar de camping kunnen in de zomervakantie. (Luxemburg)
We zijn afgelopen weekend voor het eerst in lange tijd weer uit eten geweest met vrienden en dat was leuk :)

Respect hoor voor de mensen die al maanden binnen zitten!
thaliya

Bericht door thaliya »

Afgelopen weekend op een camping geweest en op een extra handzeep na, was er niks te merken van de 1,5m. Ik heb het idee dat iedereen gewoon vanzelf wat meer afstand houdt, elkaar wat meer de ruimte geeft. Zonder daar heel idioot over te doen.
Ook naar de sauna geweest, zelfde als wat Kitten beschreef. En in Maastricht op het terras gezeten, heel relaxed.
Ik heb nog een paar dagen school, daarna ga ik denk ik makkelijker om met mensen knuffelen.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie