prikkeldraad schreef:
Zou het zo zijn dat ik helemaal geen belang heb om de strijd aan te gaan over kwaliteit, mij spullen af te laten kraken.
Maar je spullen worden ook helemaal niet afgekraakt. Gevlochten hennep is helemaal geen slecht touw. Ik vraag me alleen af waarom je niet wat meer informatie geeft, want het is wel anders dan gebruikelijk. Ik zie je echter ook niet ingaan op de juist positieve aspecten.
Omdat ik hier nieuw post, wil dat niet zeggen dat ik een nieuw ben.
Nee dat gevoel had ik al een beetje.
Ik werk mijn touw af zoals ik dat prettig vind, ik gebruik de touwsoort die ik prettig vind.
Lijkt me een goed idee.
En als de eerste de beste zichzelfuitgeroepen tot touwenkoning bang is dat ik zijn handel ga verzieken hoeft hij zich geen zorgen te maken. Omdat het helemaal mijn handel niet is.
Nou, ik verkoop vooralsnog geen touw. Mijn vriendin gaat dat wel doen, maar dat is op dit moment nog niet leverbaar. En dat gaat zeer zeker geen gevlochten hennep worden. Ik heb dus geen handel die je zou kunnen verzieken. Maar ik vind wel dat je klanten recht hebben om te weten wat ze precies krijgen.
Het gevochten touw is nou simpelweg iets duurder, maar dan heb je ook wel wat.
De laatste keer dat ik het vergeleken heb liep het kwa inkoopsprijs niet zo ver uit elkaar. En hoewel ik het geen slecht touw vind, vind ik het ook geen bijzonder pre.
en...... mensen die zich Dom gedragen, haantjes gedrag vertonen daar heb ik niets mee. ik hoef mezelf niet meer te bewijzen, dat was vroeger, toen ik zelf nog een haantje was
Nou, ik denk niet dat ik me op bondagegebied heel erg hoef te bewijzen hoor.