hennep bondagetouw

Ravelijne

Re: hennep bondagetouw

Bericht door Ravelijne »

eireanne schreef:Anyway...... wat is nou een foudraal ??
Volgens mij (en de van Dale) is een foudraal inderdaad een soort bewaarhoes. Maar ik ben ook wel benieuwd naar een fotootje, als dat voorhanden is. :)
kitten

Bericht door kitten »

eireanne schreef:Anyway...... wat is nou een foudraal ??
:schater:
Guilty

Bericht door Guilty »

prikkeldraad schreef: Zou het zo zijn dat ik helemaal geen belang heb om de strijd aan te gaan over kwaliteit, mij spullen af te laten kraken.
Maar je spullen worden ook helemaal niet afgekraakt. Gevlochten hennep is helemaal geen slecht touw. Ik vraag me alleen af waarom je niet wat meer informatie geeft, want het is wel anders dan gebruikelijk. Ik zie je echter ook niet ingaan op de juist positieve aspecten.
Omdat ik hier nieuw post, wil dat niet zeggen dat ik een nieuw ben.
Nee dat gevoel had ik al een beetje.
Ik werk mijn touw af zoals ik dat prettig vind, ik gebruik de touwsoort die ik prettig vind.
Lijkt me een goed idee.
En als de eerste de beste zichzelfuitgeroepen tot touwenkoning bang is dat ik zijn handel ga verzieken hoeft hij zich geen zorgen te maken. Omdat het helemaal mijn handel niet is.
Nou, ik verkoop vooralsnog geen touw. Mijn vriendin gaat dat wel doen, maar dat is op dit moment nog niet leverbaar. En dat gaat zeer zeker geen gevlochten hennep worden. Ik heb dus geen handel die je zou kunnen verzieken. Maar ik vind wel dat je klanten recht hebben om te weten wat ze precies krijgen.
Het gevochten touw is nou simpelweg iets duurder, maar dan heb je ook wel wat.
De laatste keer dat ik het vergeleken heb liep het kwa inkoopsprijs niet zo ver uit elkaar. En hoewel ik het geen slecht touw vind, vind ik het ook geen bijzonder pre.
en...... mensen die zich Dom gedragen, haantjes gedrag vertonen daar heb ik niets mee. ik hoef mezelf niet meer te bewijzen, dat was vroeger, toen ik zelf nog een haantje was ;)
Nou, ik denk niet dat ik me op bondagegebied heel erg hoef te bewijzen hoor.
prikkeldraad

Bericht door prikkeldraad »

Nou das fijn,
Zo te zien zijn we er dan helemaal uit, dan kan ieder zijn eigen ding doen.
Gezellig gaan forum-men ( schrijf je dat zo? )

en.... als je op een beurs een kale meneer tegen komt, in een schitterende stand, met mooie maatwerk spullen, en die meneer zit in een rolstoel, dan kan je er vanuit gaan dat dit Prikkel is, en die heeft dan wel een bak koffie voor je.

wat betreft de nieuwsgierige dames/heren ik heb nog eea klaar liggen voor verzending. Ik zal een foto maken als ik mijn camera heb opgeladen en de benodigde software op mijn nieuwe pc heb gezet. kan even duren dus maar het komt.

Prikkel
artemis

Bericht door artemis »

Ik vind het wel grappig zoveel posts over touw dat ie al verkocht heeft.
En naar mijn idee weet prikkeldraad best wel waar die het over heeft.
En tuurlijk heeft de 1 liever dit touw en de ander weer ander touw.
Net zoals ieder zijn voorkeur heeft voor een bepaalde zweep.
En verder moet ieder voor zich toch weten wat ie koopt, naar mijn eigen idee is het in ieder geval niet duur ofzo.
Guilty

Bericht door Guilty »

prikkeldraad schreef: en.... als je op een beurs een kale meneer tegen komt, in een schitterende stand, met mooie maatwerk spullen, en die meneer zit in een rolstoel, dan kan je er vanuit gaan dat dit Prikkel is, en die heeft dan wel een bak koffie voor je.
Ga je naar die nieuwe beurs (bedeesem)?
prikkeldraad

Bericht door prikkeldraad »

Nog geen idee, rond deze periode zou ik de boel op orde moeten hebben betreft decorbouw etc.
Deze kama staat ook nog niet op de planning. Ik ben nu na een jaar of 10 weer bezig om wat te starten en er wat meer ruchtbaarheid aan te geven
Er rollen wat ontwerpen van de band. De ideeën zijn er voor een stand decor ik heb geen haast. Ik heb wel contact gehad betreft "bedeesem" maar ik heb nog geen idee, of ik het voor die tijd klaar heb.
Gesloten