Mijn corsaatje versie 1.0 heeft onlangs de geest gegeven, u allen welbekend.
Vervolgens is een corsaatje versie 2.0 mijn eigendom geworden. Maar, dit corsaatje, moderner dan zijn oude vriendje, lust mijn antieke radio niet zo goed. Ik krijg hem met geen mogelijkheid goed aan de praat, en het ding heeft 3 jaar geleden al besloten dat ie cd's niet meer zo leuk vond.
Ennieweej, cd's worden het niet, en nou moet ik tegenwoordig zelfs Evers in de ochtend missen, want het enige wat ik fatsoenlijk ontvang is Q-music. (En nee, het ligt niet aan de antenne).
Is er iemand nog in de schuur een radio heeft liggen die weinig ander nut heeft dan het stof opvangen wat anders op de plank zou vallen? Ik houd me, indien deze stofvanger voor een zacht prijsje in mijn corsaatje mag komen wonen, gaarne aanbevolen.
Gezocht, autoradio
- juffie
- Site Admin
Gezocht, autoradio
MILF 

- Peter^
- Contacteer:
Re: Gezocht, autoradio
Ik heb nog wel een autoradiootje liggen, maar die stamt uit 1988. Dus of die nieuwer is dan de jouwe vraag ik me fronsend af. Wat ik me ook fronsend afvraag is, waarom je nu pas met die oproep komt, zo heel vlak voor je verjaardagsfeestje. Maar ja, krijg je nu wel andere kadootjes.
Geniet van de positieve momenten.
- juffie
- Site Admin
Eerlijk weten?
Ik las dit blog en dacht: Oh ja!!! Grinnn, heb die trubbels ook!
http://www.frodoscavern.nl/dagboek/node/77" onclick="window.open(this.href);return false;
En toen dacht ik: Kan het allicht vragen of iemand nog wat heeft liggen, niet dan?
Niet met de intentie dat ik morgen een feessie geef.
Ik las dit blog en dacht: Oh ja!!! Grinnn, heb die trubbels ook!
http://www.frodoscavern.nl/dagboek/node/77" onclick="window.open(this.href);return false;
En toen dacht ik: Kan het allicht vragen of iemand nog wat heeft liggen, niet dan?
Niet met de intentie dat ik morgen een feessie geef.

MILF 

- tijgie{K}
Bij de Mediamarkt hebben Kluk en ik een autoradio van het merk Bullit gekocht voor 90 euro. Je kan je Ipod of geheugenstick erop aansluiten en er zit Bluetooth in voor je telefoon waarmee je zonder headset handsfree kan bellen en nog veel meer opties.
Ik weet niet wat je budget is, maar deze radio is zeker een aanrader. Goedkoper zijn ze wel te koop, maar die hebben veel minder opties.
Ik weet niet wat je budget is, maar deze radio is zeker een aanrader. Goedkoper zijn ze wel te koop, maar die hebben veel minder opties.

All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
Ik heb er laatst een van marktplaats gekocht, dan heb je voor 30 euro weer een goede.
En laat toch die antenne maar eens nakijken
En laat toch die antenne maar eens nakijken

- Dreamer74
Ik heb hier nog een radio met cd speler liggen die je voor weinig kunt overnemen, doe er niets meer mee omdat in mijn dienstauto al een radio zat :p
Dus mocht je meer info willen dan zie ik je pb wel tegemoed
Dus mocht je meer info willen dan zie ik je pb wel tegemoed

Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....